Ik zei tegen mijn vrouw dat er 2 groepjes mensen aanwezig waren. Vriendinnenclubjes en mannen met hun vrouw, waarbij het initiatief ongetwijfeld bij de laatste lag. Terwijl ik dat zei keek ik rond en zag waarachtig 2 mannen die duidelijk samen naar The Bodyguard gingen. Je raad het al.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de Primark, waar ik vrijwel dagelijks langsfiets. Daar zie je door de grote etalageruit een paar grote banken staan, waar je kunt uitrusten van het shoppen. Daar zitten bijna altijd mannen, met zo'n lege, dode blik voor zich uit te staren, omdat ze kennelijk mee moesten.
Albert Verlinde en zijn lijfwacht?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn vrouw dat er 2 groepjes mensen aanwezig waren. Vriendinnenclubjes en mannen met hun vrouw, waarbij het initiatief ongetwijfeld bij de laatste lag. Terwijl ik dat zei keek ik rond en zag waarachtig 2 mannen die duidelijk samen naar The Bodyguard gingen. Je raadt het al.
quote:Op zondag 9 juni 2002 23:36 schreef Fogerty het volgende:
Het is anders mijn mening ook, Kok-aanhanger
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
JAM, wat dacht je van deze Koekepan-klassieker: SC / Leuk spelletje.
Boem, twee in één.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:15 schreef JAM het volgende:
Maar volkomen los daarvan, binnenkort ga ik weer even naar Friesland. Ik heb met laten vertellen dat er een prachtig park in Sonniga is (vlak bij Wolvega) waar ik ook even een bezoekje aan ga brengen.
Mijn buren gaan binnenkort verhuizen naar Friesland. Het vrouwtje van het stel, van wier ik de tieten ga missen, schijnt daar vandaan te komen. Ter vervanging krijg ik een middelbare en alleenstaande vrouw als buurmens. Ik ben vergeten te vragen of ze enigszins aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:15 schreef JAM het volgende:
Maar volkomen los daarvan, binnenkort ga ik weer even naar Friesland. Ik heb met laten vertellen dat er een prachtig park in Sonniga is (vlak bij Wolvega) waar ik ook even een bezoekje aan ga brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |