Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Die zoon van Gijp is trouwens ook vies autistisch als je dat boek leest
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"
?quote:
hoezoquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Als er verder niets is dan dat om te zeggen tegen iemand.quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Ja true. Maar hij was daarvoor ook al zo volgens mij hoorquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind hem eigenlijk tamelijk normaal overkomen voor iemand die zn moeder verliest.
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie gingquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Wel relaxed ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Mijn vader heeft tot vorig jaar nooit geld gehad om op vakantie te gaan buiten familiebezoek.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat doet je vader dan als hij vakantie heeft Inso? Nooit weg?
Herkende dat wel uit zijn eerste boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie ging
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkende dat wel uit zijn eerste boek
Hoe hij vakantie irritant vond omdat hij dan moet wennen aan een totaal vreemde omgeving
Beetje op de bank liggen voetbal kijkenquote:
Mensen die geld gaan sparen om dan drie weken veel minder luxe te leven dan thuis (lees: kamperen)quote:
hoe danquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |