Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Die zoon van Gijp is trouwens ook vies autistisch als je dat boek leest
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"
?quote:
hoezoquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Als er verder niets is dan dat om te zeggen tegen iemand.quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Ja true. Maar hij was daarvoor ook al zo volgens mij hoorquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind hem eigenlijk tamelijk normaal overkomen voor iemand die zn moeder verliest.
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie gingquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Wel relaxed ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Mijn vader heeft tot vorig jaar nooit geld gehad om op vakantie te gaan buiten familiebezoek.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat doet je vader dan als hij vakantie heeft Inso? Nooit weg?
Herkende dat wel uit zijn eerste boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie ging
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkende dat wel uit zijn eerste boek
Hoe hij vakantie irritant vond omdat hij dan moet wennen aan een totaal vreemde omgeving
Beetje op de bank liggen voetbal kijkenquote:
Mensen die geld gaan sparen om dan drie weken veel minder luxe te leven dan thuis (lees: kamperen)quote:
hoe danquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Dat hoeft van mij ook niet nee. Prima om af en toe een middagje of avondje geen ruk uit te voerenquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen die de hele dag in touw moeten zijn omdat ze op vakantie zijn begrijp ik nooit.
mijn broer moet datquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen die de hele dag in touw moeten zijn omdat ze op vakantie zijn begrijp ik nooit.
Ik ben nu in veel grote steden geweest, maar ik doe geloof ik echt enorm weinig vergeleken met sommigen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet nee. Prima om af en toe een middagje of avondje geen ruk uit te voeren
Met mijn moeder op reis wordt verder wel wat, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn broer moet dat
die heeft echt energie teveel en moet altijd iets doen. Terwijl ik rustig een hele dag kan niksen
Ik heb vaak wel dat als ik dan weer thuis ben het idee heb te weinig gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu in veel grote steden geweest, maar ik doe geloof ik echt enorm weinig vergeleken met sommigen.
ik kan beter maar met iemand samen op vakantie gaan die het allemaal planned anders onderneem ik echt niksquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met mijn moeder op reis wordt verder wel wat, wat dat betreft.
Die wil ook het liefst een vol programma.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel dat als ik dan weer thuis ben het idee heb te weinig gedaan te hebben.
Dat is ook weer waar jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Als ik het naar me zin heb gehad vind ik het prima.
Ik vind een dag met mn vrouw op een terras zitten net zo waardevol als 10 highlights te pakken
Ik vind highlights ook 9 van de 10 keer tegenvallen.quote:
Ik vond in Bangkok veel highlights best tegenvallen. In New York vond ik zowel het wandelen als de highlights gewoon tofquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind highlights ook 9 van de 10 keer tegenvallen.
Beleef net zoveel plezier aan beetje rondwandelen.
BKK is dan ook gewoon een kutstad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in Bangkok veel highlights best tegenvallen. In New York vond ik zowel het wandelen als de highlights gewoon tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |