Nee wel wat baantjes en af en toe een stage tot ik afstudeer. Maar dat is irrelevant in deze.quote:
Nee niet te zelfvoldaan/arrogant.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:19 schreef Azpilicueta het volgende:
En jij wilt niet dat hij blij is met zichzelf?
Snapking gespot.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:38 schreef Heisenberg77 het volgende:
Jaloers zijn op kantoorslaven 😂
Het gaat zo goed met mijn youtube kanaal dat ik er net van kan leven en het is heerlijk. Elke dag uitslapen doen waar ik zelf zin in heb. Haters gonna hate
Dat doen alleen uitzichtloze untermenschen/kantoorslaafjes zoals jij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Snapking gespot.
Kan je jezelf even van een viaduct mieteren. Bij voorbaat dank.
Ontkennen maakt de pijn niet minder TSquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Op pwc mensen ja. Niet AH
Ik zal wel belachelijk gemaakt worden, maar zo'n baan kun je nog best onderschatten.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Een kerel van mijn studentencomplex (woont onder me). Is afgestudeert bedrijfskundige aan de VU.
En werkte ernaast als supermarkt teamleider (je weet wel, die frustrerige mannetjes die lastig doen tegen scholieren). Onlangs is hij benoemd tot assistent supermarkt leider. 2e man in dat ah filiaal gok ik zo.
Sindsdien superblij met zichzelf omdat ie verantwoordelijk is voor 10 mln. Denkt ie dan he... In feite nlg steeds een baasje van wat scholieren tegen een kutloon. En heeft sinds gister meteen een nieuwe peugeot.. Man man man.
Mensen die zichzelf overschatten
Ik heb in vier jaar geschiedenis gedaan, daarna een modale baan en daarnaast ben ik een zure mod. En jijquote:Op zaterdag 26 november 2016 07:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neerkijken op anderen kunnen we allemaal, maar gewoon eventjes tussendoor, kun jij die achterlijke Peugeot ook zo voor je deur neerzetten dan?
Hij vindt het leuk wat 'ie doet en ook daarin kun je groeien, zeker als hij bij een grotere supermarkt werkt. Altijd zo makkelijk afgeven op anderen, maar wat zet jij er voor iets allemachtigs fantastisch tegenover eigenlijk?
Haha, jantje toch. Probeer eerst je middelmatige opleiding eens af te ronden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik heb in vier jaar geschiedenis gedaan, daarna een modale baan en daarnaast ben ik een zure mod. En jij?
Ik ben toch benieuwd welke opmerking van mij jou heeft doen besluiten om op alles van mij te reageren xdquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Haha, jantje toch. Probeer eerst je middelmatige opleiding eens af te ronden.
Veel meer respect voor iemand die studeert waar zijn passie ligt en daarna plezier heeft in zijn werk dan iemand die zo weinig eigendunk en zelfrespect heeft dat hij dit gevoel slechts moet vergaren door middel van een carrière.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik heb in vier jaar geschiedenis gedaan, daarna een modale baan en daarnaast ben ik een zure mod. En jij?
Ik reageer graag op dom volk, zoals jij en Anthonie24. Dat is namelijk makkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd welke opmerking van mij jou heeft doen besluiten om op alles van mij te reageren xd
quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja jij bent wel slim met je beta studie. Jammer dat je er niks mee hebt gedaan. Want iemans met beetje carriere zit echt nier zovaak als jij op fok! en hangt zeker niet elke dag in de sportschool laat staan dat ie zo gefrustreerd op een forum doet. Marige baan en sws een lelijke knor als vriendin. Want de mooie corpsmeisjes hadden het niet zo op jou lelijkerdquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik reageer graag op dom volk, zoals jij en Anthonie24. Dat is namelijk makkelijk.
Jantje gaat 10k verdienen bij de Big 4.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:24 schreef wielrennerdt het volgende:
Toen ik nog bij de AH werkte zag ik dat een ASM ongeveer 2500 eu per maand kan verdienen en dat een SM kan doorgroeien tot 6,5k per maand. Niet een heel slecht betaalde baan dus.
Ik kan niet één feitelijk correcte zin ontdekken in je gebazel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja jij bent wel slim met je beta studie. Jammer dat je er niks mee hebt gedaan. Want iemans met beetje carriere zit echt nier zovaak als jij op fok! en hangt zeker niet elke dag in de sportschool laat staan dat ie zo gefrustreerd op een forum doet. Marige baan en sws een lelijke knor als vriendin. Want de mooie corpsmeisjes hadden het niet zo op jou lelijkerd
Ondertussen weet jij zelf stiekem ook wel dat je jouw toekomstperspectief constant op anderen loopt te projecteren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja jij bent wel slim met je beta studie. Jammer dat je er niks mee hebt gedaan. Want iemans met beetje carriere zit echt nier zovaak als jij op fok! en hangt zeker niet elke dag in de sportschool laat staan dat ie zo gefrustreerd op een forum doet. Marige baan en sws een lelijke knor als vriendin. Want de mooie corpsmeisjes hadden het niet zo op jou lelijkerd
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ondertussen weet jij zelf stiekem ook wel dat je jouw toekomstperspectief constant op anderen loopt te projecteren.
Je gaat iedereen een POEPIE LATEN RUIKENquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |