Is het Frank Verhoeven? Nee tochquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
''De favoriet is Klaasen op papier''
BEDANKT HANS
We zijn toe aan Wright - Wilson en daarna #vieszwetend - #hoofdschudaidsquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer man. Toch blijf ik lekker kijken, kan mij het ook schelen. Lekker rebels.
Vieszwetend heb ik net al zitten kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn toe aan Wright - Wilson en daarna #vieszwetend - #hoofdschudaids
Weet ik, zeldzaamheidje voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt een negendartser gemist.
Ja echt
Nee, want het was op bord 2quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet ik, zeldzaamheidje voor mij.
Zo, heb je nu eindelijk een 9-darter live gezien?
quote:
Michael Smith leeft nog, cool.quote:
Kijk eens aan, genotquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Nog een inside feitje. Dit was tevens de eerste 9-darter om een wedstrijd te eindigen,
Dit was de 3-2 hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Nog een inside feitje. Dit was tevens de eerste 9-darter om een wedstrijd te eindigen,
Oh jammer. Dan ligt het aan de PDC video montage.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was de 3-2 hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:47 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |