Leah en Angel gecondoleerd.
Zal je altijd zien he ET, al tijden wil je niet dat je ongesteld wordt en dan is het altijd op tijd en nu wil je wel dat je ongesteld wordt en dan komt het niet
Catootje dikke knuf!
Phileine wat goed dat alles goed was op de echo! Heb je nog fotootjes meegekregen?
Hier gaat alles zijn gangetje. Gister heeft Flappie zijn eerste sinterklaaskadootjes al gehad
Lois en oma konden het alletwee niet laten. Een babygym en een mobiel voor in de box.
Werk sinds een week nog maar halve dagen want mijn bloeddruk bleef wat hoog. Ik kan dat gelukkig op mijn werk laten controleren. Nou het helpt wel hoor halve dagen werken, de bloeddruk was wat gezakt gister. Elke dag een heerlijk middagdutje, dat ga ik vast missen straks.
Voor het plaatsen van foto's heb ik nog steeds hulp nodig, ik loop al weken te gillen dat ik een cursus foto's inladen en uploaden wil maar Peet heeft het veels te druk met andere dingen (het hele huishouden bijvoorbeeld). Dus helaas de buikfoto's en foto's van het kamertje moeten nog steeds wachten totdat ik Peet zo ver heb dat hij het mij eventjes uit wil leggen.
Tien voor negen vanmorgen *PLOF* alle stroom eraf! tot kwart voor 12 in het donker, zonder pc, zonder telefoon (ook mobiel lag plat door de drukte), zonder verwarming, zonder koffie .. Dus dan maandag maar bellen
Dank jullie voor de condoleances, het is goed zo, en ik heb er absoluut vrede mee.
Ze is heel rustig weggeglipt, en was 92.
"Zorg goed voor je kinderen" was het laatste dat ze een paar weken geleden tegen me zei, en dat heb ik d'r beloofd.
Toch zal ik haar missen, heb een aantal jaren vrij intensief met haar opgetrokken en het is toch een beetje het einde van een tijdperk, tenminste, zo voelt het.
Maar, ze was er toen we trouwden en ze heeft Freek nog gezien, dus wat wil ik nog meer?
quote:*terugleest en zich diep schaamt* Oe leah'tje...ik heb er helemaal overheen gelezen!! Sorry, en sorry van het verlies (he daar zit je rond deze tijd al helemaaaal niet op te wachten he?)
Op vrijdag 6 december 2002 17:59 schreef Leah het volgende:
Rewimo, wat is Christan ineens groot! Komt ook door dat mooi geknipte koppie, volgens mij.Dank jullie voor de condoleances, het is goed zo, en ik heb er absoluut vrede mee.
Ze is heel rustig weggeglipt, en was 92.
"Zorg goed voor je kinderen" was het laatste dat ze een paar weken geleden tegen me zei, en dat heb ik d'r beloofd.
Toch zal ik haar missen, heb een aantal jaren vrij intensief met haar opgetrokken en het is toch een beetje het einde van een tijdperk, tenminste, zo voelt het.
Maar, ze was er toen we trouwden en ze heeft Freek nog gezien, dus wat wil ik nog meer?
Jonas
Mous dat zal dan nog mooi lastig worden zeg, wat moet je in godsnaam 6 weken in bed doen als je plat moet blijven liggen? Brrr dat lijkt me ook niks. Maar laten we er maar vanuit gaan dat het helpt, dat je het ergens voor doet toch?
Catoot ik had je wel gezelschap kunnen houden vannacht
Wij waren hier tot 3 uur in de weer met een snipverkouden, benauwd en erg wakker Eefje.
Ik had net een hele moeie Gaoxing aan de telefoon die nog steeds niet hersteld is van de jetlag. Of liever gezegd, Iris, die dag en nacht volledig door de war gooit, is nog niet hersteld. Ze vinden het hier erg koud en Iris vind truien en jassen maar vreemd. Ze blijft of doodstil zitten en durft niet meer te bewegen in een jas, of ze plukt steeds aan de mouwtjes
.
*ikwilnietpaniekzaaienmaarikwiljulliewelwaarschuwenmodus*
Ik sprak vandaag een collega, die heeft een zus en die werkt weer in het ziekenhuis in Purmerend. Dat ziekenhuis blijkt dus helemaal vol te zitten met kindjes met RS. Het schijnt dat het virus elk jaar agressiever wordt en nu dus niet alleen maar zuigelingen treft maar er liggen zelfs kindjes van 4 aan het zuurstof.
Het heerst weer enorm
.
Bah ik wil dat het weer zomer wordt......
quote:Hier idem dito.
Op vrijdag 6 december 2002 20:15 schreef Lois het volgende:Catoot ik had je wel gezelschap kunnen houden vannacht
Wij waren hier tot 3 uur in de weer met een snipverkouden, benauwd en erg wakker Eefje.
En idd het zakte in de loop van de dag ook af na een halve nacht hoesten en snotteren.
quote:Wat is RS.
*ikwilnietpaniekzaaienmaarikwiljulliewelwaarschuwenmodus*
Ik sprak vandaag een collega, die heeft een zus en die werkt weer in het ziekenhuis in Purmerend. Dat ziekenhuis blijkt dus helemaal vol te zitten met kindjes met RS. Het schijnt dat het virus elk jaar agressiever wordt en nu dus niet alleen maar zuigelingen treft maar er liggen zelfs
Luuv is geweldig voor (neus)verkouden kindjes maar de kinderarts van Eva heeft het ons weer afgeraden. Luuv, kruidenbadje en doorgesneden uien prikkelen de luchtwegen. Kinderen met gevoelige luchtwegen hebben last van teveel slijm in de longetjes en die aanmaak wordt juist gestimuleerd door dit soort middeltjes. Hij heeft gelijk gekregen, het gaat een stuk beter als we gewoon niets doen. Alleen zout druppelen in de neus en verder uitzieken werkt tot nu toe prima. En de nodige pufjes natuurlijk.
Ik zat me gisteren te bedenken, dat dit wel het leukste topic is van Lifestyle maar dat er heel wat verhalen en onderwerpen al heel snel weer wegzakken of ondersneeuwen doordat er iemand jarig is, of iemand iets verdrietigs meemaakt. Wordt het niet eens tijd voor een eigen subforum voor onze steeds groter wordende groep??
Dan kun je doorpraten over speelgoed of kinderopvang of vruchtbaarheidbehandelingen of wat dan ook, ook als er inmiddels weer een kleintje geboren is, of ziek of iets anders wat veel aandacht vraagt. De gelegenheid om ergens dieper op in te gaan of op terug te komen ontbreekt nu vaak vind ik, en dat is best jammer. Volgens mij begint niemand eraan om drie topics terug te lezen om te zien of daar nog iets staat wat de moeite waard is om nog even op te reageren.
Wat vinden anderen???
Hoe is de dag van Esthers verjaardag verlopen, hoe4 heeft ze het ervaren enne... FOTO"S!!!!!
Lois en Berney: heerst verkoudheid dan zo erg
ikkuh ook al (alhoewel ik altijd verkouden word als ik menstrueer
)
quote:Dat vertelde de doktersassistente me wel ja dat het erg heerst.
Op zaterdag 7 december 2002 09:25 schreef Catootje het volgende:
Lois en Berney: heerst verkoudheid dan zo erg
Lois bedankt voor de link.
Ik heb het effe doorgelezen.
quote:Knor, er bestaan in elk geval paracetamolzetpillen van 60 mg. En ik weet dat er homeopatische zetpillen bestaan, maar ik heb geen idee hoe ze heten of hoe zwaar ze zijn.
Op zaterdag 7 december 2002 08:38 schreef Knorretje het volgende:
Weet iemand zetpillen die niet zo zwaar zijn ?? (het liefst homeopatisch)
en dan heb ik het over lichter dan 100 mg.
quote:Knor van VSM heb je Kinditherm zetpillen:
quote:Ook kun je bij de apotheek paracetamol zetpillen van 60 mg krijgen.
Toepassingsgebied en werking
Kinditherm is een homeopathisch geneesmiddel in de vorm van zetpillen toe te passen bij kinderen van 0 maanden tot 6 jaar bij koorts. Kinditherm helpt koortspieken af te zwakken. Het koortsbeeld wordt gelijkmatiger en milder, en het kind wordt rustiger. Deze werking van Kinditherm zetpillen is aangetoond in klinisch onderzoek bij 123 kinderen met koorts. Deze, beproefde, werking berust op de homeopathische werking van de volgende bestanddelen:
Dinus ik vind het niet eens zo'n gek idee en ik zou er graag verder over willen nadenken en discussieren. Even goed de voor en nadelen op een rijtje zetten voor ik het meeneem naar een FA overleg.
Misschien kunnen we even in een apart topic doorpraten hierover?
* Lois wil met alle liefde hierover doorpraten maar ik moet nu echt weg*
Vanavond verder.
quote:die gebruiken we nu. Maar ze reageert (net als d'r vader) zeer heftig op medicijnen. Wat dus inhoud in het geval van deze zetpillen dat ze van 1 zetpil 5 uur onder zeil gaat in een hele diepe slaap. (moeilijk wakker te krijgen, en zich niet melden voor eten, drinken of een schone luier). Die kinditherm zetpillen zijn 100 mg. Op gewone paracetamolzetpillen reageerde ze nog heftiger en werd het zelfs spugen vandaar het verzoek homeopatisch
Op zaterdag 7 december 2002 12:00 schreef Lois het volgende:[..]
Knor van VSM heb je Kinditherm zetpillen:
[..]
Maar zoek wel ffies verder, iig bedankt.
quote:Blij te horen dat je er in eerste instantie wel positief over bent, we hebben het er nog over!
Op zaterdag 7 december 2002 12:00 schreef Lois het volgende:Dinus ik vind het niet eens zo'n gek idee en ik zou er graag verder over willen nadenken en discussieren. Even goed de voor en nadelen op een rijtje zetten voor ik het meeneem naar een FA overleg.
Misschien kunnen we even in een apart topic doorpraten hierover?
* Lois wil met alle liefde hierover doorpraten maar ik moet nu echt weg*
Vanavond verder.
Ik heb hier een dreumesje van net 1 die voor het eerst in haar leventje diarree heeft, zielig hoor. Ze huilt zo klagelijk en het spuit zo langs haar luier haar pyjamabroek in. Dan kijkt ze me zo hulpeloos aan... *smelt*
Ze heeft gelukkig al 600 ml gedronken tot nu toe, en ik heb haar pappie die nog even ging shoppen gevraagd om maar ors mee te brengen voor de zekerheid.
Ze slaapt nu gelukkig even, straks zal ik haar billetjes even insmeren met vaseline tegen de irritatie voor de poep, maar verder weet ik niet zo goed wat ik voor haar kan doen....
quote:*Ja helemaal mee eens is*.
Op vrijdag 6 december 2002 23:21 schreef Dinus het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag voor Esther! En niks niet te laat hoor, wat mij betreft mogen jullie me iedere dag van het jaar feliciteren, het is zo'n feest met haar!!Ik zat me gisteren te bedenken, dat dit wel het leukste topic is van Lifestyle maar dat er heel wat verhalen en onderwerpen al heel snel weer wegzakken of ondersneeuwen doordat er iemand jarig is, of iemand iets verdrietigs meemaakt. Wordt het niet eens tijd voor een eigen subforum voor onze steeds groter wordende groep??
Dan kun je doorpraten over speelgoed of kinderopvang of vruchtbaarheidbehandelingen of wat dan ook, ook als er inmiddels weer een kleintje geboren is, of ziek of iets anders wat veel aandacht vraagt. De gelegenheid om ergens dieper op in te gaan of op terug te komen ontbreekt nu vaak vind ik, en dat is best jammer. Volgens mij begint niemand eraan om drie topics terug te lezen om te zien of daar nog iets staat wat de moeite waard is om nog even op te reageren.Wat vinden anderen???
Goed idee dus.
.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 07-12-2002 16:15]
quote:Je mag ze doormidden breken zei mijn kraamhulp destijds...
Kom trouwens weinig aan lezen toe. Op de een of andere manier kom ik tijd te kort... (misschien wat minder naar Justin staren
)
Ook voor een subforum is!!!
quote:Ik heb 1x meegedaan. Hier kwamen ze die flessen 1x in de 14 dagen ophalen. Ze hebben de instelling dat alle beetjes helpen , dus je hoeft niet de flessen mee te nemen naar je werk, maar je spaart gewoon thuis.
Op zondag 8 december 2002 10:23 schreef livelink het volgende:
Moeders voor moeders,Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ze doen het overigens niet overal, hier zijn ze er mee gestopt.
quote:Gefeliciteerd!! en welkom hiero
Op zondag 8 december 2002 10:37 schreef mal-lam het volgende:
ik ben een moeder en zwanger
ik ben uitgerekend op 7 februari 2003. Jammer genoeg verloopt deze zwangerschap zwaar, terwijl bij mijn oudste het eigenlijk van een leien dakje ging ( op de bevalling na)
Geluukig gaat alles met de baby uitstekend en daar gaat het uiteindelijkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |