Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroetenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. De hele vrijdag heeft ze vrij en dan nog gestrest zijn
En frikadellen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maybe i was born with it, maybe it's maybelline
Ey bietelquote:
Kom maarquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroeten
Je mag het bij mij doen hoor als je je daardoor beter voeltquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben bij mondhygiënist geweest en die heeft in m'n tandvlees zitten wroeten en nu wil ik ook in iemands tandvlees wroeten
Hope so. Spannend wel :$quote:
Wil bij jou liever ergens anders wroetenquote:
Wat lief van je. Hier ga ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag het bij mij doen hoor als je je daardoor beter voelt
Allesquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je frikandellen of die rare gehaktballen
ja op allebei
Waar dan? :$quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil bij jou liever ergens anders wroeten
Voevoevoe voederbietelquote:
ging jij maar de goeie kant van een leeftijdsgrafiek opquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Gaat weer helemaal de goede kant op hier met het taalgebruik.
What else is new.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Gaat weer helemaal de goede kant op hier met het taalgebruik.
In je grabbeltonquote:
De meeste grafieken gaan van linksonder naar rechtsboven, dus in zekere zin gaat 'ie dat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging jij maar de goeie kant van een leeftijdsgrafiek op
Bij jou in je leven in ieder geval nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |