wow lekker aan het afreageren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou poehpoeh kansloze flikkertje houdt het ook een dag vol zonder te janken. Ga iemand anders voor de gek houden, dwaas. Of ga een baan zoeken, toekomstloze kikker. Of ga afvallen, dikke taart.
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aan
Van welke verdieping?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbezorger per ongeluk met jouw pakketjes van het balkon afdondert
Nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
hoezo je hebt eigen zwaartekrachtquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoveel kunnen wij niet aantrekken hoor
Ja lekkerquote:
Verhuizen, vooralquote:
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dpquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta op gedeelde eerste plaats met deadprez, zal wel weer net als vorig jaar net verliezen tegen die slijmerige poepmongool
Waarom lust jij geen kroketten, wat is ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust niet eens kroketten DOMME HOER
Dat is waarquote:
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verhuizen, vooral
Daarna weer scharen
ik djoek jequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, ik had ook op jou gestemd als Beste. Ik zal even tr'en en dat laten veranderen in dp
kankerdikkequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een beetje dimmen met gewichtsbeledigingen want ik trek me dat ook aan
maybe i was born with it, maybe it's maybellinequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom lust jij geen kroketten, wat is dit
ach jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he. De hele vrijdag heeft ze vrij en dan nog gestrest zijn
Enschedequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |