abonnement Unibet Coolblue
pi_167124806
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 18:56 schreef Danny het volgende:
Wow, kom net dit tegen. Is al een half jaar oud, maar wel erg tof:
Alles wat ik nu ooit nog ga bouwen gaat zo tegen vallen na dat gezien te hebben ;(
Ben benieuwd hoe lang hij/zij er mee bezig geweest is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 5 december 2016 @ 19:29:43 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167125283
Ik heb een heel mooi idee in mijn hoofd voor een achtbaan (Dragon) rondom een Fairytale kasteel. Maar ja, nu de uitwerking nog, hè. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 5 december 2016 @ 19:31:40 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167125356
Ik vind het jammer dat ik de sequence niet kan verlangen of verkorten naargelang de wachtrij.

Tevens heb ik de attracties nu op 1 dollar gezet en voor de toegang tot het park vraag ik nu $ 35,- voor gewone en $ 30,- voor families.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167125655
ben nog niet echt aan coasters bouwen toegekomen, wil ook niet gelijk mn hele park vol palen hebben staan. Maar het bouwen is wel erg leuk, als je eenmaal door hebt hoe je een idee uit kan werken vliegen de uurtjes voorbij.
ook even mn 2de sandbox showen hoor

op de desert map leek me een mexicaanish thema wel gepast dus eerst maar een ingang gemaakt. Uiteindelijk is er een poging tot train coaster bovenop gezet en ingebouwd. (en gecheat met no pillars, maar dat ziet er ook maar stom uit.)



Dit ding had al wat tandwielen, maar ik miste de 'motor'. Het is uiteindelijk een 12 cilinder geworden. ;)
Wil de achter muur nog van een soort op zn kop gevel voorzien, ziet er onride wel cool uit terwijl je zelf ondersteboven hangt.


uiteindelijk toch besloten het thema wat breder te trekken, dus er is nu ook een western zuid amerikaans deel, er ligt al een meertje tussen, maar dat gaat nog een rio grande worden.
Vind de rijen maar lelijk, dus heb er hier een grot omheen gebouwd toen ik toch de track weg aan het werken was.




Daarachter ligt een ford constructie van meerdere gebouwen die een beetje uit de hand aan het lopen is. Maar heb wel gemerkt dat met een paar funderings muurtjes te zetten en die in kleine stapjes uit te breiden best werkt als je doorzet. In het begin geloofde ik er nog niet echt in maar met meerdere gebouwen voorkom je wel heel makkelijk dat grote dingen niet op een verzameling kubussen gaan lijken.
De begane grond is de rij, de 1e verdieping de uitgang met wat shops. Die doen het een stuk beter dan die in losse gebouwen! bijna elke bezoeker die de ride uit komt koopt een drankje.
Daar achter ligt een kant en klare coaster die ik ingepast wist te krijgen, dat moet een hoger kasteel binnen het ford gaan vormen denk ik. Een van de vele dingen die ik nog wil bereikene is te zien hoeveel levels aan paden, tracks en stations ik realistisch over elkaar heen krijg.
pi_167125974
Ik ben echt te ongeduldig voor dit spel. :P Heb het net weer voor de 2e keer gestart, maar ik kom er niet in.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167126182
Zit meestal ook eerst een 20 minuten rond te kijken zonder echt iets te doen, maar als je een keer de POV of on-ride cam aan zet kom ik elke keer weer dingen tegen waar ik echt iets aan 'moet' doen.
  maandag 5 december 2016 @ 21:36:11 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167130063
Begonnen aan het Kasteel voor mijn eerste achtbaan in het park genaamd the Dragon and the Prince.

Het kasteel in aanbouw vanaf de linkerkant gezien:

Aan de linker voorkant van het gebouw zit een Gulpee Slush en een Gulpee Energy.

Het kasteel gezien vanaf de rechterkant:


Met aan die kant van het gebouw van links naar rechts, twee ATM's, een First Aid en een Hotdog Squad

En hier het kasteel gezien vanaf de achterkant, waar nog weinig aan gedaan is. De wachtrij voor de achtbaan heb ik al een stukje aangelegd, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik 'm precies wil leggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Admin maandag 5 december 2016 @ 22:16:21 #283
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167131576
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_167135891
Oké, ik ben ergens aan begonnen en weet nog niet hoe of wat het uiteindelijk gaat worden maar ik besloot ook maar eens een poging tot thematisatie te doen :')











Geen idee of ik het af ga maken ook maar ach :')

Wat mis ik trouwens een eenvoudige tool voor watervallen zeg, hoop dat dat er nog bij komt ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:23:48 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167136408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 03:35 schreef renwan het volgende:
Oké, ik ben ergens aan begonnen en weet nog niet hoe of wat het uiteindelijk gaat worden maar ik besloot ook maar eens een poging tot thematisatie te doen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geen idee of ik het af ga maken ook maar ach :')

Wat mis ik trouwens een eenvoudige tool voor watervallen zeg, hoop dat dat er nog bij komt ;(
Heb je ook plaatjes van met licht? Dan is dat wat beter zichtbaar wat je aan het maken bent.

Met betrekking tot de watervallen, misschien een idee om in de workshop een waterval te downloaden en daar te kijken hoe die persoon dat gemaakt heeft?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167138486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Heb je ook plaatjes van met licht? Dan is dat wat beter zichtbaar wat je aan het maken bent.

Met betrekking tot de watervallen, misschien een idee om in de workshop een waterval te downloaden en daar te kijken hoe die persoon dat gemaakt heeft?
Ja hoor, u vraagt wij draaien.

Ik heb gekeken hoe men het doet, ze gebruiken de water jets die dan in een hoek geplaatst worden waardoor je een soort waterval effect krijgen. Alleen op de plek waar ik het wil (in een wachtrij) zit ik in een vrij kleine ruimte te werken waardoor het echt nauwelijks te doen is. Los daarvan is het veel priegel en precisie werk wat totaal niet mijn ding is :')







Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_167138664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 03:35 schreef renwan het volgende:
Oké, ik ben ergens aan begonnen en weet nog niet hoe of wat het uiteindelijk gaat worden maar ik besloot ook maar eens een poging tot thematisatie te doen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geen idee of ik het af ga maken ook maar ach :')

Wat mis ik trouwens een eenvoudige tool voor watervallen zeg, hoop dat dat er nog bij komt ;(
tof ^O^

ik mis het hele water systeem van cities skylines, dat is pas goed gedaan:

  dinsdag 6 december 2016 @ 11:14:48 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167138762
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:56 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja hoor, u vraagt wij draaien.

Ik heb gekeken hoe men het doet, ze gebruiken de water jets die dan in een hoek geplaatst worden waardoor je een soort waterval effect krijgen. Alleen op de plek waar ik het wil (in een wachtrij) zit ik in een vrij kleine ruimte te werken waardoor het echt nauwelijks te doen is. Los daarvan is het veel priegel en precisie werk wat totaal niet mijn ding is :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er al mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :)

Gepriegel is ook niet mijn ding, dus ik verwacht niet dat dat in mijn creaties terug te vinden zal zijn. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:16:37 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167138790
Gisteren heb ik net voor ik aan de bouw van mijn achtbaan begon toegangsprijzen ingesteld en voor mijn attracties de prijs op $ 1,- gezet. Ik maak nu per maand zo'n 2 à 3 duizend dollar winst. :9~
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:23:55 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167138930
Oké, stap twee is toch wel onthouden dat ik niet ALLE attracties gewoon bij elkaar moet mieteren maar ze allemaal een eigen deel moet geven, niet naast elkaar en mensen meer ruimte moet geven om te lopen en van de omgeving te genieten. Ik ben echt van het zo dicht mogelijk bij elkaar plempen en dan komt het er op uit dat ik op een gegeven moment alle rides 3 keer neer moet zetten, lijkt me niet echt de bedoeling. Ik zet het op mijn lijstje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167139119
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:23 schreef jogy het volgende:
Oké, stap twee is toch wel onthouden dat ik niet ALLE attracties gewoon bij elkaar moet mieteren maar ze allemaal een eigen deel moet geven, niet naast elkaar en mensen meer ruimte moet geven om te lopen en van de omgeving te genieten. Ik ben echt van het zo dicht mogelijk bij elkaar plempen en dan komt het er op uit dat ik op een gegeven moment alle rides 3 keer neer moet zetten, lijkt me niet echt de bedoeling. Ik zet het op mijn lijstje.
herkenbaar, moet eigenlijk ook voor de hoofdpaden de maximale breedte aan houden
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:35:15 #292
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167139160
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:32 schreef mschol het volgende:

[..]

herkenbaar, moet eigenlijk ook voor de hoofdpaden de maximale breedte aan houden
Het is ook wel een beetje stom eigenlijk, ik ben vaak genoeg in pretparken geweest en daar is het ook minimaal een paar tot tien minuten lopen voor de volgende attractie. maar ik gooi het in een kermisconstructie :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:45:23 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167139378
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje stom eigenlijk, ik ben vaak genoeg in pretparken geweest en daar is het ook minimaal een paar tot tien minuten lopen voor de volgende attractie. maar ik gooi het in een kermisconstructie :').
teveel de nieuwste Simcity gespeeld? :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:48:50 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167139470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

teveel de nieuwste Simcity gespeeld? :P
Simcity 4 is de laatste Simcity.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:50:34 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167139503
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Simcity 4 is de laatste Simcity.
Cities: Skylines is een betere Simcity. :@
Echter net zo als Planet Coaster eigenlijk. *O*

Maar je begrijpt vast wel wat ik er mee bedoel. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:52:44 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167139558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Cities: Skylines is een betere Simcity. :@
Echter net zo als Planet Coaster eigenlijk. *O*

Maar je begrijpt vast wel wat ik er mee bedoel. ;(
Ja dat wel hoor :@. maar Simcity ligt bij mij nog ietwat gevoelig want het was één van de eerste hype teleurstellingen die ik heb moeten verwerken en de dood van een franchise die ik heel erg lief had. Dus dan krijg je dit soort Pavlov reacties. ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:56:10 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167139642
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja dat wel hoor :@. maar Simcity ligt bij mij nog ietwat gevoelig want het was één van de eerste hype teleurstellingen die ik heb moeten verwerken en de dood van een franchise die ik heel erg lief had. Dus dan krijg je dit soort Pavlov reacties. ;(.
Hier ook, ben wel blij met CS, dat die er gekomen is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:00:25 #298
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167139721
Ik wil verder met mijn park. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167141616
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje stom eigenlijk, ik ben vaak genoeg in pretparken geweest en daar is het ook minimaal een paar tot tien minuten lopen voor de volgende attractie. maar ik gooi het in een kermisconstructie :').
Bekend verhaal, komt voor mij nog uit de RCT 1 tijd, waarin je zoveel mogelijk vol wilde bouwen en bomen alleen maar gekapt moesten worden om nog meer achtbanen te krijgen :D
pi_167141639
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja dat wel hoor :@. maar Simcity ligt bij mij nog ietwat gevoelig want het was één van de eerste hype teleurstellingen die ik heb moeten verwerken en de dood van een franchise die ik heel erg lief had. Dus dan krijg je dit soort Pavlov reacties. ;(.
Simcity :r
Wat een teringdebielen waren dat zeg, hoe hard kan je een versie verneuken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')