Omdat het best chill is om dozen met sap te vullen voor geld.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
Waarom zou je voor zo'n pokkesalaris 's ochtends vroeg vakken vullen als je een leuker baantje hebt?
Fifo, first in first out.quote:
Ja, en met school leer ik meer dan een vakje vullen...quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou in ieder geval je school er niet onder laten lijden, dat lijkt mij die paar cent per uur niet waard.
Met appelsapquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat het best chill is om dozen met sap te vullen voor geld.
Dat mag ik hopen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:17 schreef Fit het volgende:
[..]
Ja, en met school leer ik meer dan een vakje vullen...
Vivo ken ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vivo =/ fifo... fifo ken ik.
Ze laten de nieuwe mensen eerst 's ochtends werken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef tailfox het volgende:
waarom geef je niet je werktijden aan? en waarom werk je sochtends voor 2 uur?
als je naar school moet dan kan je niet blijven heel simpelquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:24 schreef Fit het volgende:
[..]
Ze laten de nieuwe mensen eerst 's ochtends werken.
Werktijden:
Woensdag 07:00 - 09:00
Zaterdag 07:00 - 09:00
Helemaal mee eens, school is zeker belangrijker dan AH chagrijnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je naar school moet dan kan je niet blijven heel simpel
Kan zijn maar als je een contract tekent is dat niet vrijblijvend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:29 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, school is zeker belangrijker dan AH chagrijnen.
Mooi toch? Hij heeft al een baantje en als hij iemand anders in de AH laat werken gaat hij jeugdwerkloosheid tegen. Ik zou idd die doos boter de supermarkt door gooien en "Fit does whatever the fuck he wants!" schreeuwen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:31 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn maar als je een contract tekent is dat niet vrijblijvend.
Bij dit soort baantjes geldt befehl ist befehl. Voor jou drie anderen. Bevalt het je niet dan kun je beter wat anders zoeken.
HAhahahhahaha, er zitten iets van 30 pakken boter in zo'n doos dus het wordt een mooie bende die de teamleider mag opruimenquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Mooi toch? Hij heeft al een baantje en als hij iemand anders in de AH laat werken gaat hij jeugdwerkloosheid tegen. Ik zou idd die doos boter de supermarkt door gooien en "Fit does whatever the fuck he wants!" schreeuwen.
Scheelt dat ook al word je ontslagen, iedereen kan die twintig cent per uur wel missen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:37 schreef Fit het volgende:
[..]
HAhahahhahaha, er zitten iets van 30 pakken boter in zo'n doos dus het wordt een mooie bende die de teamleider mag opruimen
Het is Lifo en Fifo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vivo =/ fifo... fifo ken ik.
TS moet gewoon duidelijke werkafspraken maken, en bij AH moeten ze maar snappen dat school voor werk gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:31 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn maar als je een contract tekent is dat niet vrijblijvend.
Bij dit soort baantjes geldt befehl ist befehl. Voor jou drie anderen. Bevalt het je niet dan kun je beter wat anders zoeken.
Ja, maar ik moest echt snel zijn. Anders had ik een heel les uur gemist.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
TS moet gewoon duidelijke werkafspraken maken, en bij AH moeten ze maar snappen dat school voor werk gaat.
TS, altijd fifo vullen klanten kunnen erg ontevreden worden van producten die de houdbaarheidsdatum hebben gepasseerd.
Ze kunnen je deze werktijden toch niet verplichten? Bij ons was het altijd standaard je werkt van 17:00 tot 19:00u en als je het niet redde moest je wel je kar afmaken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:42 schreef Fit het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest echt snel zijn. Anders had ik een heel les uur gemist.
In de avond is het geen ramp, maar in de ochtend voor school is het wel vervelend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ze kunnen je deze werktijden toch niet verplichten? Bij ons was het altijd standaard je werkt van 17:00 tot 19:00u en als je het niet redde moest je wel je kar afmaken.
Geef dit aan bij je tl danquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:50 schreef Fit het volgende:
[..]
In de avond is het geen ramp, maar in de ochtend voor school is het wel vervelend.
Zeg dan dat je maar tot 8.30 kan worden ingepland. Als het dan eens uitloopt kom je niet gelijk in de problemen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:50 schreef Fit het volgende:
[..]
In de avond is het geen ramp, maar in de ochtend voor school is het wel vervelend.
Wel beetje sneu om zo trots te zijn met de functie teamleider in een supermarkt. De enige mensen die je dan leiding geeft zijn scholieren zonder diploma en met verlaagt minimumloon. (Waarvan 90% waarschijnlijk een betere baan zal krijgen dan die teamleider).quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:50 schreef Enowapi het volgende:
Dat zijn ook altijd van die enorme mongolen die AH teamleiders.
Lopen tegenwoordig ook heel trots met ''teamleider'' op hun schort
Picsquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:51 schreef KREEFTx het volgende:
Zo zag laatst echt een 10/10 teamleider bij appie hier, godverdomme die was geil
Daarom is die vent uit TS zijn verhaal waarschijnlijk ook zo zuur.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:55 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Wel beetje sneu om zo trots te zijn met de functie teamleider in een supermarkt. De enige mensen die je dan leiding geeft zijn scholieren zonder diploma en met verlaagt minimumloon. (Waarvan 90% waarschijnlijk een betere baan zal krijgen dan die teamleider).
Begrijpelijk, hun dagelijkse bezigheden zijn een supermarkt netjes houden en scholieren pesten. Als ik in de supermarkt loop krijg ik gewoon medelijden met de vakkenvullers, met van die stomme supermarkt uniformpjes en een uurloon waarvan je aan het eind van de week misschien een paar tientjes hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daarom is die vent uit TS zijn verhaal waarschijnlijk ook zo zuur.
Dat is vaak ook de 'fout' van menig teamleider.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:55 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Wel beetje sneu om zo trots te zijn met de functie teamleider in een supermarkt. De enige mensen die je dan leiding geeft zijn scholieren zonder diploma en met verlaagt minimumloon. (Waarvan 90% waarschijnlijk een betere baan zal krijgen dan die teamleider).
Klopt, ik spuit elke dag dozen vol met mijn sap.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat het best chill is om dozen met sap te vullen voor geld.
Het moet kloppen inderdaad, dan is de spuitstraal het hevigst.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, ik spuit elke dag dozen vol met mijn sap.
Zal wel een soort karma zijn. Er zullen natuurlijk wel teamleiders in supermarkten zijn die toffe mensen zijn, maar arrogant lopen doen omdat je de titel "teamleider" hebt is gewoon dom.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:07 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Dat is vaak ook de 'fout' van menig teamleider.
Die voelen zich baas als teamleider bij de AH, en gaan op een gegeven moment echt geloven dat ze het gemaakt hebben, zichzelf tof vinden omdat ze tegen 15 jarigen mogen zeggen dat ze een uur moeten overwerken enzo.
Maar vervolgens zijn ze opeens 24 jaar oud en hebben ze nooit gestudeerd en zien ze hun voormalig ondergeschikten opeens in pak na werktijd door de winkel lopen terwijl ze zelf nog altijd teamleider in een supermarkt zijn...
Spijker op z'n kop dit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:07 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Dat is vaak ook de 'fout' van menig teamleider.
Die voelen zich baas als teamleider bij de AH, en gaan op een gegeven moment echt geloven dat ze het gemaakt hebben, zichzelf tof vinden omdat ze tegen 15 jarigen mogen zeggen dat ze een uur moeten overwerken enzo.
Maar vervolgens zijn ze opeens 24 jaar oud en hebben ze nooit gestudeerd en zien ze hun voormalig ondergeschikten opeens in pak na werktijd door de winkel lopen terwijl ze zelf nog altijd teamleider in een supermarkt zijn...
En dan moet TS de helft in de sloot gooien omdat hij te traag is zeker. Fijne tip.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:29 schreef Sander166 het volgende:
Neem een krantenwijk in de ochtend. Daar verdien je meer mee dan vakkenvullen.
Een supermarkt team-leider is eigenlijk gewoon een minimum loon werknemer, maar dan in een constante staat van ontkenning en met een opgepompt ego omdat de baas boven hun ze een "belangrijke titel" hebben gegeven. Volgens mij vinden ze het stiekem gewoon een beetje een enge gedachte dat altijd een beetje aan hun zit te knagen, dat ze eigenlijk ook in het afvoerputje van werkend Nederland zitten. Om die gedachte te verdringen compenseren ze hun onzekere gevoelens door scholieren rond te bazen en hunzelf wijs te maken dat "teamleider" een belangrijke baan is die niet iedereen zou kunnen. Beetje net als pestkoppen op de basisschool en middelbaar onderwijs, die zijn ook vaak onzeker over hunzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:34 schreef Ferdii het volgende:
Haha 15 jarige jochies die zich door een 19 jarige met vmbo kader "opleiding" laten commanderen
Geeft zon gast beetje verweer en lach hem achter zijn rug uit. Teamleider ben je niet, dat verdien je. Dus trap niet in toneelstukjes
Wat je nog vergeet te melden is dat een teamleider wordt aangewezen om het de baas erboven makkelijker te maken. Die hoeft niet meer zelf het personeel aan te sturen. En als er iets mis gaat dan kan diegene daar makkelijk één persoon op aanspreken in plaats van de hele vulploeg. De onredelijkheid van de teamleider komt doordat hij zijn baantje niet wil verliezen en door hoe hij gewend is feedback van zíjn leidinggevende te krijgen. Welkom in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:45 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Een supermarkt team-leider is eigenlijk gewoon een minimum loon werknemer, maar dan in een constante staat van ontkenning en met een opgepompt ego omdat de baas boven hun ze een "belangrijke titel" hebben gegeven. Volgens mij vinden ze het stiekem gewoon een beetje een enge gedachte dat altijd een beetje aan hun zit te knagen, dat ze eigenlijk ook in het afvoerputje van werkend Nederland zitten. Om die gedachte te verdringen compenseren ze hun onzekere gevoelens door scholieren rond te bazen en hunzelf wijs te maken dat "teamleider" een belangrijke baan is die niet iedereen zou kunnen. Beetje net als pestkoppen op de basisschool en middelbaar onderwijs, die zijn ook vaak onzeker over hunzelf.
Nou is 't moi weest. Stoppen met Fokken en aan't werk jij.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:54 schreef KomVissen het volgende:
Hey goed dat je dit aangeeft vriend, FOK! kan ook een plek voor hulp zijn.
Allereerst de conclusie die ik hieruit trek is: Je moet wat assertiever zijn, meer durven zeggen wat je wil en wat je vindt. Niet erg, ik en vele andere hebben hier ook last van gehad.
Als je met mensen tot een compromis wil komen moet je niet tegen ze schreeuwen en boos worden, maar ook niet tegen je laten schreeuwen en aggressief gedrag accepteren. De persoon zal jou als makkelijk hulpje zien je zo behandelen.
Daarnaast, vóór school werken is nooit een goed plan! Wees eerlijk met je teamleider. Zeg hem gewoon iets van: Luister, we hebben elkaar nodig. Ik ben jong en goedkoop, en jij betaald. Maar ik wil mij niet zo laten behandelen als jij doet. Dus of we gaan het hebben over hoe we het in de toekomst kunnen aanpakken of we stoppen nu .
Nou klinkt dat natuurlijk best eng op jonge leeftijd, maar als je dit durft zal hij 100% anders op je reageren en met meer respect behandelen.
Probeer om wat assertiever te worden vaker je mening te geven, zeg gewoon wat je denkt vind en voelt.
Succes vriend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |