Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen woensdag wezen werken bij de Albert Heijn. Mijn 3e werkweek.
De Teamleider kwam langs en zei dat we wat meer moesten opschieten. Hij gaf mij de taak om boter te gaan vullen en schoof iets van 10 volle dozen naar mij toe om 08:45 ongeveer. Hij zei 'Ja, jij gaat dat nog even doen daarna mag je dat ook nog even doen' (De boter en de sappen). Ik vond dat wel oké maar het kwam niet echt goed uit met school. Ik zei er verder niets van en ik had al 2 dozen boter gevuld. Ik keek op mijn horloge en zag dat het 09:05 was. Ik zocht de teamleider in de winkel en ik zei dat ik naar school moest, anders kwam ik te laat!
De teamleider liep met mij mee naar het zuivel gedeelte en keek of ik alles had gedaan, maar nee ik moest nog heel veel dozen doen.
Ik moest mee naar zijn kamertje en toen zei hij dat ik te sloom was en ze zo op deze manier niets aan mij hebben en ik waardeloos ben op deze manier. Ik durfde niets te zeggen want anders zou hij misschien nog bozer worden op mij. Ik had alleen gezegd dat ik om 09:20 op school moest zijn. Hij zei 'Nee, je maakt eerst die dozen af en je kijkt maar hoe je daarna op school komt, want weet je wie dit nu allemaal moet doen?' Ik zei nee? Hij zei toen: Ja ik moet dit nu allemaal doen, wat denk je daar nou van?' Ik zei daar verder niets op en toen moest ik dus weer aan de slag en het was toen al 09:15. Ik redde het sowieso niet meer met school.
Ik ben dus supersnel alles gaan doen, maar geen fifo of vivo gevuld. Ik moest heel veel vullen maar had dat dus niet gedaan, dat is iets waar ze heel boos om worden had ik begrepen.
Ik was uiteindelijk om 09:55 klaar met werken en toen mocht ik eindelijk gaan. (Veel te laat op school, 1e keer in mijn hele school carriere).
Ik moet morgen ochtend om 07:00 weer werken maar ik ben nu bang dat hij weer boos wordt omdat ik geen vivo/fifo heb gevuld..
Kan iemand mij helpen? Ik zit er over na te denken om ontslag te nemen want ik werk nu ook in een restaurant waar het super gezellig is, en ik de albert heijn voor wel anderhalve week betaald krijg op 1 avond.
Help mij hierbij aub..
Bedankt,
Fit