abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167189760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga over een maandje die kant op. Als je nog algemene tips hebt, dan is dat zeker welkom. Ook voor casa adressen e.d.
ik had een georganiseerde reis alles was voor ons geregeld, je kan beter even googelen als je niet luxe wil en een beetje contact met de lokale bevolking dan raad ik b&b,s aan.
pi_167189888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga over een maandje die kant op. Als je nog algemene tips hebt, dan is dat zeker welkom. Ook voor casa adressen e.d.
Een ander soort tip dan waar jewaarschijnlijk om vroeg, maar neem papier, zeep, tandenborstels, tandpasta, pennen et cetera mee. Daar is een te kort van en hoewel ze een gratis en goed onderwijssysteem hebben, is er te weinig papier.
pi_167189969
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een ander soort tip dan waar jewaarschijnlijk om vroeg, maar neem papier, zeep, tandenborstels, tandpasta, pennen et cetera mee. Daar is een te kort van en hoewel ze een gratis en goed onderwijssysteem hebben, is er te weinig papier.
Wat een onzin. De mensen aan wie je tandpasta of zeep geeft, verkopen het vervolgens tegen een woekerprijs door. Leer mij de Cubanen kennen...
It's not a lie, if you believe
pi_167190096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

je gaat op vakantie niet op een ontwikkelingshulp actie
pi_167190106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:43 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Wat een onzin. De mensen aan wie je tandpasta of zeep geeft, verkopen het vervolgens tegen een woekerprijs door. Leer mij de Cubanen kennen...
ja tuurlijk, altijd afdingen als het kan

[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 08-12-2016 15:12:01 ]
pi_167190130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:43 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Dan is dat toch ook prima? Maak je twee partijen blij
pi_167190187
die gratis zeepjes van het hotel kan je weggeven
pi_167190259
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan is dat toch ook prima? Maak je twee partijen blij
Nee, want hoe meer toeristen zeep en T-shirts weggeven aan de "straatarme Cubanen", hoe meer je aan je kop wordt gezeurd door diezelfde Cubanen. Het is gewoon zinloze flauwekulhandel, onder het mom van een goede daad verrichten.
It's not a lie, if you believe
pi_167190309
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:56 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Nee, want hoe meer toeristen zeep en T-shirts weggeven aan de "straatarme Cubanen", hoe meer je aan je kop wordt gezeurd door diezelfde Cubanen. Het is gewoon zinloze flauwekulhandel, onder het mom van een goede daad verrichten.
dat valt reuze mee, er wordt amper gebedeld ze zetten je wel af als ze kunnen dat dan weer wel
pi_167190317
In Amsterdam is het erger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')