Dat dacht ik hier ook totdat ik de foto zag. Weegschaal valt daarentegen nog wel mee. Ik ben de foto steeds verbaasd aan het terugkijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:10 schreef Flav het volgende:
Prachtig Nolita!
Hier is nog niks te zien (15 weken) behalve dan dat de weegschaal gestaag omhoog gaat
Knapperdquote:Op maandag 6 maart 2017 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi begin nolita! Dat wordt vast een prachtbuik!
[ afbeelding ]
41 weken. Ik heb het idee dat ie krimpt
Zeg je nou dat dat bloesje haar dik maaktquote:Op maandag 6 maart 2017 12:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Volgens mij is ie nog net zo groot als vorige week hoor SQAl kan dat ook aan je bloesje liggen
Lief.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:32 schreef Logician2.0 het volgende:
39wk gewoon, waar blijft de tijd!
Je bent prachtig
Dankjewel!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:04 schreef Arja het volgende:
Oh cygne wat een mooie buik![]()
En het is gewoon al bijna zo ver! Wie had een poosje geleden gedacht dat wij straks allebei in het babytopic mogen posten
Haha dit is ook een foto met mobieltje maar dan zonder spiegel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:51 schreef FlyingFish het volgende:
Mooie foto Cygne! Weer eens wat anders dan foto's van spiegels en mobieltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige keer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, ik dacht even kijken of dat werktquote:Op woensdag 15 maart 2017 12:15 schreef Tweedledee het volgende:
Sara en Franny![]()
Mooie foto SylverProbeer je net als Cygne een buitenfoto in de hoop dan ook binnen een paar dagen te bevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |