abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166886045
Waarom blijf ik maar horen dat mensen nog noooit gehoord hebben van een vrouwelijke mass shooter (het zijn altijd mannen, heus! eh - niet) terwijl er verdorie nog een band een nummer over heeft geschreven ook!! (voor wie denkt dat dit een losse opmerkin gis: dat kwam grappend op die podcast naar voren)

https://en.wikipedia.org/(...)shooting_(San_Diego)

I don't like Monday's.
Ring a bell?!

quote:
The Cleveland Elementary School shooting took place on January 29, 1979, in San Diego, California. Shots were fired at a public elementary school. The principal and a custodian were killed. Eight children and a police officer were injured. A 16-year-old girl, Brenda Spencer, who lived in a house across the street from the school, was convicted of the shootings. Tried as an adult, Spencer pleaded guilty to two counts of murder and assault with a deadly weapon, and was given an indefinite sentence. As of December 2015 she is still in prison.

A reporter reached Spencer by phone while she was still in the house but had stopped shooting. The reporter asked Spencer why she carried out the shooting. She answered: "I don't like Mondays",which inspired Bob Geldof to write the Boomtown Rats' song by that name.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166886048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:35 schreef Isegrim het volgende:

:Y Het is sowieso een onwijs leuke podcast. Ik moet heel vaak hardop lachen. De 'emergency episodes' over Trump zijn ook zeer de moeite. Wel traantjesrisico. :Y
Ze klinken de moeite waard voor tijdens het wandelen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166886057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Waarom blijf ik maar horen dat mensen nog noooit gehoord hebben van een vrouwelijke mass shooter (het zijn altijd mannen, heus! eh - niet) terwijl er verdorie nog een band een nummer over heeft geschreven ook!! (voor wie denkt dat dit een losse opmerkin gis: dat kwam grappend op die podcast naar voren)

https://en.wikipedia.org/(...)shooting_(San_Diego)

I don't like Monday's.
Ring a bell?!

[..]

Het zijn vrijwel altijd mannen. Dat zeggen ze ook. :P
pi_166886064
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:34 schreef Isegrim het volgende:

Uiteraard. Maar de vraag is vooral: waarom zou je seks willen hebben met iemand die daar duidelijk geen trek in heeft?
Omdat dat is zoals seks voor veel mensen is. Mijn oma heeft wel eens verteld dat ze, als opa zin had, haar ogen dicht deed en rustig ging liggen. Dan viel het best mee.

Dit onderzoek is onder mensen van alle leeftijden uit veel landen gehouden. Niet iedereen is even vrij als wij en niet iedereen werd even goed voorgelicht als wij.
Spoilers!
pi_166886074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:

In die situatie gewoon niet doen. Die vrouw is wilsonbekwaam. Bij twijfel niet doen, punt.
Een nette man doet niets. Een geile opportunist wel. En volgens mij zijn de meeste mannen al vrij snel opgewonden door een leuke/mooie vrouw. Dronken of niet. Ik vind je ook niet volledig wilsonbekwaam hoor, als je drank op hebt. Dat duurt wel ff voor je echt niet meer kan weet wat je doet. Misschien moet je ook niet zo dronken worden in het openbaar dat je niet meer weet wat je doet.
pi_166886082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Isegrim het volgende:

Ja! Maar ze zeggen ook lachend dat ze nog nooit van een vrouwelijke schutter hebben gehoord (en laat ik dat nou net ook eerder deze maand hebben gehoord) terwijl er verdorie een bekend popnummer over is!
pi_166886106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

In die situatie gewoon niet doen. Die vrouw is wilsonbekwaam. Bij twijfel niet doen, punt.
Mee eens. Maar ik snap wel dat het gebeurt. Ze had al aangegeven wel te willen, er was toestemming. Man is dronken. Man is geil.

Al vraag ik me nog steeds af hoe memsen in vredesnaam zo laveloos kunnen worden maar dat is weer een ander punt ;)
Spoilers!
pi_166886108
Die Emily Grossman klinkt overigens exact als mijn schoonzus 8-) Taalgebruik, inhoud en accent had ze dat best kunnen zijn.
pi_166886129
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat dat is zoals seks voor veel mensen is. Mijn oma heeft wel eens verteld dat ze, als opa zin had, haar ogen dicht deed en rustig ging liggen. Dan viel het best mee.

Dit onderzoek is onder mensen van alle leeftijden uit veel landen gehouden. Niet iedereen is even vrij als wij en niet iedereen werd even goed voorgelicht als wij.
Ik vraag waarom je dat als man zou willen. Trek je dan verdomme gewoon af.
pi_166886137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet je ook niet zo dronken worden in het openbaar dat je niet meer weet wat je doet.
Sorry, maar nee, nee, nee. :( Al loop je straalbezopen in je blote reet over straat.
pi_166886175
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:48 schreef Isegrim het volgende:

Sorry, maar nee, nee, nee. :( Al loop je straalbezopen in je blote reet over straat.
Er is ook nog eigen verantwoordelijkheid en als jij gewoon stomdronken om een kerel gaat hangen en hem gaat zoenen en je lijf tegen hem aandrukt en nergens laat zien dat je niet wilt, dan vind ik die man niet per se fout. Absoluut niet netjes, absoluut een zak en niet iemand waar ik mee om zou gaan, maar niet per se een verkrachter. Niet zo slachtofferig doen voor vrouwen die blijkbaar zo stupide zijn.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 08:54:10 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166886179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Schandalig, hierin schiet feminisme te kort. Meer vrouwen zouden met een machinegeweer ter hand moeten nemen om deze cijfers in evenwicht te brengen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_166886211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vraag waarom je dat als man zou willen. Trek je dan verdomme gewoon af.
Omdat zo'n man ook niet beter weet?
Spoilers!
pi_166886216
Hell, ik heb ook wel dronken seks gehad (met partner). Is dat dan verkrachting in een relatie omdat ik eventueel niet zou hebben gewild als ik niet dronken was?

Onlangs nog een verhaal op FOK gelezen van een man die dronken was (en zij dus niet) en die seks had gehad met een meisje waar hij anders geen seks mee zou hebben gehad als hij niet dronken was geweest en nu was hij bang dat zij meer uit de situatie zou halen dan er was. Hij voelde zich schuldig. Zijn vrienden lieten merken dat hij een klootzak was etc.

Maar HIJ was dronken en ZIJ niet. Als dat omgekeerd was geweest was hij ook de klootzak en zij niet 8)7 Waarom was zij niet de verkrachter door gebruik te maken van een dronken man?
pi_166886217
Om kwart voor 9 wakker worden en dan vinden dat je uitgeslapen hebt. Wat is er met me gebeurd?!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166886218
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Er is ook nog eigen verantwoordelijkheid en als jij gewoon stomdronken om een kerel gaat hangen en hem gaat zoenen en je lijf tegen hem aandrukt en nergens laat zien dat je niet wilt, dan vind ik die man niet per se fout. Absoluut niet netjes, absoluut een zak en niet iemand waar ik mee om zou gaan, maar niet per se een verkrachter. Niet zo slachtofferig doen voor vrouwen die blijkbaar zo stupide zijn.
Is seks voor die man een noodzaak? :? Wat is er op tegen om gewoon je lul in je broek te houden als je geen enkele manier hebt om te weten dat die vrouw in niet-dronken toestand ook seks met je zou willen?

Sorry, maar ik denk hier echt heel erg anders over.
pi_166886239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Hell, ik heb ook wel dronken seks gehad (met partner). Is dat dan verkrachting in een relatie omdat ik eventueel niet zou hebben gewild als ik niet dronken was?
Binnen een relatie vind ik een heel ander verhaal.

quote:
Onlangs nog een verhaal op FOK gelezen van een man die dronken was (en zij dus niet) en die seks had gehad met een meisje waar hij anders geen seks mee zou hebben gehad als hij niet dronken was geweest en nu was hij bang dat zij meer uit de situatie zou halen dan er was. Hij voelde zich schuldig. Zijn vrienden lieten merken dat hij een klootzak was etc.

Maar HIJ was dronken en ZIJ niet. Als dat omgekeerd was geweest was hij ook de klootzak en zij niet 8)7 Waarom was zij niet de verkrachter door gebruik te maken van een dronken man?
Ook zij zit fout wmb. En don't get me wrong, ik heb zoiets ook wel eens gedaan. En dat was fout.
pi_166886245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:58 schreef Isegrim het volgende:

Is seks voor die man een noodzaak? :? Wat is er op tegen om gewoon je lul in je broek te houden als je geen enkele manier hebt om te weten dat die vrouw in niet-dronken toestand ook seks met je zou willen?

Sorry, maar ik denk hier echt heel erg anders over.
Ja, dat is prima hoor :Y

Is de uitslag van dat onderzoek nog steeds schokkend hoor, ook al verschillen we op dit puntje van mening :7
pi_166886247
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Schandalig, hierin schiet feminisme te kort. Meer vrouwen zouden met een machinegeweer ter hand moeten nemen om deze cijfers in evenwicht te brengen.
Dat is ook een mogelijke oplossing.
pi_166886314
Was even boodschappen doen maar alles wat Ise zegt!

In een relatie is het wel wat anders. Heb de vader van M in die7 jaar samenwonen zo vaak zijn gang laten gaan. Gewoon omdat ik niet beter wist :@ En dan was ik weer even er vanaf :')
pi_166886340
Nog even een nuance. Ik vind het niet gek als een man van de gelegenheid gebruik maakt als een vrouw zich aan zijn voeten werpt en duidelijk op dat moment wel seks wil (ook al is ze stomdronken en zou ze anders nooit seks willen met betreffend heerschap).

Een man die gebruik maakt van een half comateuze vrouw die laveloos stil op een bed ligt mag wat mij betreft direct de gevangenis in. Ga niet door start. U ontvangt geen $20.000.
pi_166886372
Ik zit klaar voor een hele dag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Spoilers!
pi_166886396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit klaar voor een heledag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Ik wil je trouwen O+
pi_166886404
quote:
Ik zit klaar voor een heledag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
Black Friday bij Blizzard kost wow maar 5 euro, speelbaar tot level 100 en eerste maand gratis O-)
Dat heeft mij verdorie zeker 270 euro gekost.

Maar Gilmore Girls is ook leuk *)
pi_166886424
quote:
Ik zit klaar voor een hele dag Gilmore Girls. Ik heb allemaal ranzig junkfood in huis gehaald :9
*O* *O* vanavond *O* *O* Goed dat je het zegt, ff wat lekkers te snaaien halen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')