Je hebt zelf een lekker bekkie.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord wint in Mansjester dan trakteer ik Opper en Kapo op een lekkerbekkie.
Wat hebben wij daar aan?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord wint in Mansjester dan trakteer ik Opper en Kapo op een lekkerbekkie.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zelf een lekker bekkie.
Jan Arie daarnet ook leuke actiesquote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Toornstra speelt wel een lekkere partij
Trek je knip dan vast maar.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal foto's posten.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar aan?
Wist niet dat je jaloers werd.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar aan?
Zelfs geen glimlach.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet dat Sparta Pogba had verhuurd aan Manchester United![]()
Ik ben jelly.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat je jaloers werd.
Dat wordt genietonquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we deze act weerquote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Bolasie het volgende:
Het is maar dat dat United ook kut is
omdat niemand ander het wil doen?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarom nemen grensrechters zichzelf altijd zo serieus
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
omdat niemand ander het wil doen?
Ik vraag me echt af wie er op het idee komt om dat te worden. Moet je daar in de kou langs zo'n lijn rennen en als je verkeerd vlagt ben je nog de lul ook.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
omdat niemand ander het wil doen?
Liedje over Zlatantwitter:krisvoakes twitterde op donderdag 24-11-2016 om 21:28:13"His nose is offside," claim the Feyenoord fans. Nice! #mufc reageer retweet
Tegen degradatiegarnituur.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
United speelt de sterren van de hemel inderdaad.
Bedankt voor deze vlijmscherpe analyse.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
Zolang het 0-0 staat hoeft Feyenoord maar één doelpunt te maken om te winnen.
Hey heyquote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sylvana Simons vindt dit niet leuk.
Ik schijt op Sylvana Simons.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkomquote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, tegen kutclubs als Stoke, Burnley hadden ze nog wel dik moeten winnen maar het lijkt echt nergens op. Dat hoeft niemand te ontkennen. Tegen ploegen uit het linkerrijtje zijn ze zo zwak.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen bijna elke PL ploeg hebben ze gewoon moeite. Maar goed, dat mag je niet meer zeggen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp is ook verkocht aan een PL team volgend jaar
Dit is niet leuk.quote:
Niet allemaal natuurlijk zoals ik al aangaf, maar tegen United ben je sinds SAF weg is iig niet meer kansloos.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, tegen kutclubs als Stoke, Burnley hadden ze nog wel dik moeten winnen maar het lijkt echt nergens op. Dat hoeft niemand te ontkennen. Tegen ploegen uit het linkerrijtje zijn ze zo zwak.
Is goed voor em, na dit seizoen is het voor hem beter om te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp is ook verkocht aan een PL team volgend jaar
Groeten aan de rest van het caféquote:Op donderdag 24 november 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest genoeg ben ik niet thuis nu maar zit ik even mobiel te FOKken. Ben weer weg.
Als je een beetje kan coachen, heb je meer dan genoeg kans.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk zoals ik al aangaf, maar tegen United ben je sinds SAF weg is iig niet meer kansloos.
quote:
NEIN ZU RAZISMUSquote:
Ajax fans zijn nu madquote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp laat het wel telkens zien in de grote wedstrijden. Kan makkelijk met dit niveau mee. Het is wel duidelijk dat hij momenteel het grootste talent van NL is.
Minimaal 80 miljoen Barcelona volgend jaar.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
Karsdorp laat het wel telkens zien in de grote wedstrijden. Kan makkelijk met dit niveau mee. Het is wel duidelijk dat hij momenteel het grootste talent van NL is.
Ibra krijgt een standbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:35 schreef hafcfan het volgende:
ibra ga toch lekker afbouwen bij Malmo
Volgens Koert Westerman bestaat Jong Ajax uit 11 Messi's...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
Die gaan Tete na vandaag al halen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minimaal 80 miljoen Barcelona volgend jaar.
Een wedstrijd om nooit te vergeten hoorde ik hem zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:35 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Volgens Koert Westerman bestaat Jong Ajax uit 11 Messi's...
Logisch, die is beter.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaan Tete na vandaag al halen.
Leo is voor Telstarquote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Leo met z,n Ajax geleuter steeds![]()
Slaapt onder Ajax dekbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |