Bas die geen eigen mening en humor heeft? sorry maar die is toch ook nietszeggend?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Wat een Gouden Kooi flashbacks gisteren, terror jaap acties. Laat Larissa maar gaan, Bas en Lieke mogen nog wel even blijven. Voor de rest is die hele groene want behalve Baldr allemaal rijp om te wieberen. Bas en Baldr in de finale zou mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2016 14:43:52 ]
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanDat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Meer zal ik niet zeggen
![]()
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanNo waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
____!
Ik ben gewoon voor de oudjes. Die buitenlanders hebben de overhand helaas.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:32 schreef ato het volgende:
[..]
Bas die geen eigen mening en humor heeft? sorry maar die is toch ook nietszeggend?
Baldr vind ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |