You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zoveel nonsens gezien op FOK!. Reageer ik eens op een totale nobody. Krijg ik dit te lezen. Lees je eens in op FOK!. Ad Remmer dan ik vind je ze niet. Jammer. Je lijkt me wel een geschikte peer. Doe Ad de groeten.
Ik heb je ooit goedmoedig ontvangen. Je bent inmiddels één van de stukken stront.quote:
Neuken ?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.
Pak me maar op een verkeerde spelling, taalnazie. Pak me maar op een te harde grap. Pak me maar als ik te veel C/P-topics open en heb geopend. Pak me maar als ik niet ge C/P-'t heb. Daar staan ook andere dingen tegen over om FOK! leuk te maken. Daar poch ik niet mee. Kom ik alleen mee als verdediging als ik weer eens in de stront wordt getrokken. Wie ben jij dan held? Wat heb jij voor FOK! gedaan. Nu krijg ik weer shit over me heen dat weet ik ook wel. Ga je gang jongens. Redt FOK!
fok is niet je leven
Spel op z'n minst FOK! goed, en gebruik interpunctie.
Zometeen.ben net aan het rukken.; Kom jij ertussen. Kan ik op nieuw beginnen, ben ik de draad kwijtquote:
Dat kunnen mods ook hoor. En zouden ze moeten doen ook.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
Ah, weer tijd voor je wekelijkse terugval.
Nu maar hopen dat FA het topic wederom in z'n geheel wegpleurt ipv deze te sluiten.
Ja, dan kan hij lekker blijven roepen om 'bewijs' van kuttopics... Dat is dan niet meer te vinden.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kunnen mods ook hoor. En zouden ze moeten doen ook.
Alsof daar nog bewijs voor nodig is? Daarbij kunnen (F)A's verwijderde topics nog gewoon zien, dus als er dan 'bewijs' nodig is, dan is dat er wel hoor!quote:Op donderdag 24 november 2016 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dan kan hij lekker blijven roepen om 'bewijs' van kuttopics... Dat is dan niet meer te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |