47 assists, franchise record. Bench deed het ook meer dan prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Dallas 2-12Lekker.
Wat een score bij LA vs GSW
Lol.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:38 schreef Koffieplanter het volgende:
34 point first quarter. Ik verwacht dat ze hem zoals gewoonlijk de bal niet meer zullen geven en hij eindigt met 42 points.
Spurs , Clippers, Jazzquote:Op donderdag 24 november 2016 21:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een belachelijke uitslagen. Is er dan niet 1 team dat verdedigen hoog in het vaandel heeft staan?
Hmm, zou het iets te maken hebben met het feit dat Holiday weer terug is?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer dat het bij 40 puntjes bleef voor Love.
Pelicans zijn leuk bezig. 0-8 start, sindsdien 6-2.
Ik heb van de gelegenheid geprofiteerd en zelf maar wat 2K games gespeeld.quote:
Gaat nog steeds de goede kant opquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:08 schreef popolon het volgende:
Ik zit te wachten op de 'collapse'. 37-23 voor tegen een vd beste teams? Dat kan nooit goed gaan.
Ik vind Russ helemaal niet zo buitenaards. FG% ligt echt veel te laag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:14 schreef PippenScottie het volgende:
Denvers rookie Jamal Murray is goed bezig.
Russ is buitenaards.
Knicks mogen voorzichtig aan de play-offs denken.
Bakken turnovers ook natuurlijk en een usage percentage van 41%. Dat is nog nooit vertoond.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:10 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik vind Russ helemaal niet zo buitenaards. FG% ligt echt veel te laag.
Ter verdediging van Russ (en echt ik ben totaal geen fan haha) zijn turnover % is lager dan vorig jaar en ongeveer op zijn career gemiddelde. Door de hoge usage rate krijg je wel een hoog aantal absolute turnovers natuurlijk. Overigens is zijn true shooting percentage op dit moment een career high (wel echt miniem beter dan vorig jaar).quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bakken turnovers ook natuurlijk en een usage percentage van 41%. Dat is nog nooit vertoond.
Maar hij blijft maar de meest bizarre triple doubles noteren.
Hij is zich verbazingwekkend genoeg nog steeds aan het verbeteren. Ik geloof dat zelfs MJ een fan is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:50 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ter verdediging van Russ (en echt ik ben totaal geen fan haha) zijn turnover % is lager dan vorig jaar en ongeveer op zijn career gemiddelde. Door de hoge usage rate krijg je wel een hoog aantal absolute turnovers natuurlijk. Overigens is zijn true shooting percentage op dit moment een career high (wel echt miniem beter dan vorig jaar).
Laat ook zien hoe hij een double digit rebounds komt.quote:Op zondag 27 november 2016 04:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Westbrook weer bizar. 6de Triple Double van het seizoen.
Allemaal even genieten van deze pass op Roberson:
https://streamable.com/eajb![]()
![]()
Je kan inderdaad ook het spel vertragen door Adams of Oladipo die rebound te laten pakken die hem vervolgens 2 of 3 seconden later toch weer bij Westbrook inlevertquote:Op zondag 27 november 2016 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laat ook zien hoe hij een double digit rebounds komt.
Goed teamwork van de Pacers. Clippers scoorden het laagste aantal punten sinds Rivers er zit.quote:Op maandag 28 november 2016 08:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Damn, Clippers hadden ff een offday tegen de Pacers (zonder PG nog wel).
Toch best bijzonder, een paar dagen geleden tegen GSW leek het wel of ze nog nooit van teamwork of defense gehoord hadden. We zullen er maar vanuit gaan dat de Clippers massaal een offday hadden, dat kan de besten overkomen.quote:Op maandag 28 november 2016 09:19 schreef Pieros het volgende:
[..]
Goed teamwork van de Pacers. Clippers scoorden het laagste aantal punten sinds Rivers er zit.
Het was vooral Kyrie die zich in moest spannen, 19 4th quarter points. Ook Love was weer erg goed, ondanks slechts 28 minutes en een lelijke wond boven z'n oog. De Big 3 is nu eindelijk écht een Big 3.quote:Op zondag 27 november 2016 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
76ers staan al 38 minuten voor tegen de Cavaliers.
Benieuwd of ze het vol houden, al verwacht ik dat Cleveland makkelijk gaat winnen als LeBron het veld weer inkomt en zich even inspant.
De thuisploeg.quote:Op maandag 28 november 2016 22:00 schreef icloud het volgende:
Als jullie vanavond zouden moeten kiezen tussen de knicks of oklahoma? wat word het dan?
Hij was vannacht idd weer super. Hij is toch echt wel een sensatie aan het worden in de NBA, als ie dat al niet is.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 09:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze namen het zo serieus vannacht dat JR tijdens een play even ging babbelen met Jason Terry...
Ze presteren dan ook wel bijzonder slecht. Met bijna 40 punten verschil verliezen van de Pistons..quote:Op zaterdag 3 december 2016 04:08 schreef popolon het volgende:
wow, Hawks worden gewoon uitgefloten door hun eigen crowd.
Dat was een leuke game. En nog steeds zonder Reggie Jackson. Ish Smith en Jon Leuer, wie had dat gedacht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze presteren dan ook wel bijzonder slecht. Met bijna 40 punten verschil verliezen van de Pistons..
De Pistons staan nu ook op de FP, popo!quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was een leuke game. En nog steeds zonder Reggie Jackson. Ish Smith en Jon Leuer, wie had dat gedacht.
Goed Stuk!quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Pistons staan nu ook op de FP, popo!
Dwyane Wade verslaat LeBron James met nieuw team
Interesseert ze toch niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:54 schreef GSbrder het volgende:
De Cavs hebben het ook even niet meer.
En vannacht weer verloren met grote cijfers: 44 punten verschil tegen de Raptors.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze presteren dan ook wel bijzonder slecht. Met bijna 40 punten verschil verliezen van de Pistons..
Total meltdown. Bizar.quote:Op zondag 4 december 2016 08:03 schreef Pieros het volgende:
[..]
En vannacht weer verloren met grote cijfers: 44 punten verschil tegen de Raptors.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Pistons staan nu ook op de FP, popo!
Dwyane Wade verslaat LeBron James met nieuw team
Als Reggie Jackson zijn comeback opleukt met 30 punten en een gamewinner en Russ en Davis doen niets geks, dan krijgen de Pistons misschien wel een headline.quote:
Mooi stukjequote:Op maandag 5 december 2016 10:22 schreef heywoodu het volgende:
Even PippenScottie een veer in de reet duwen voor dit NBA-gedicht
De Thunder krijgt lekkers, de Pelicans de roe
Vooral dat ze niet hebben gespeeld vannacht.quote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Iwanius het volgende:
Heeft het nog een reden dat de Lakers niet genoemd zijn of zegt dat eigenlijk alles.( dat ze dit seizoen amper iets klaarspelen.)
*quadruple-doublequote:Op maandag 5 december 2016 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
En triple double #5 op rij is binnen. Na 28 minuten speeltijd.
Haha mooi man!quote:Op maandag 5 december 2016 10:22 schreef heywoodu het volgende:
Even PippenScottie een veer in de reet duwen voor dit NBA-gedicht
De Thunder krijgt lekkers, de Pelicans de roe
Westbrook is on pace voor 464 turnovers dit seizoen, huidig recordhouder is James Harden (vorig seizoen) met 374!quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef Attitude het volgende:
Vanaaf Toronto Raptors - Cavaliers.. aanrader?
Klopt, zijn ook leuke teams om te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
In de categorie 'ploegen waar niemand het over heeft, maar die het verdomd goed doen': Utah Jazz en Charlotte Hornets.
Begin wel hoor. Alleen jammer dat Russell en Young geblesseerd zijn. Hadden toch een groot aandeel in de eerste wins.quote:Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Iwanius het volgende:
Heeft het nog een reden dat de Lakers niet genoemd zijn of zegt dat eigenlijk alles.( dat ze dit seizoen amper iets klaarspelen.)
Seizoen is nog lang maar met opa Zaza spelen ze inderdaad met 4 man somsquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef Hathor het volgende:
Wat een debiele uitslagen bij GSW af en toe zeg, als het daar aanvallend loopt dan loopt het ook echt ook. Toch heb ik al wel wat zwakke punten gezien dit seizoen, in mijn ogen zijn ze dan ook niet de favoriet.
Klopt, maar als er dan een paar bij lopen die er gewoon 30 of 40 ingooien, dan wordt dat nog enigszins gemaskeerd, maar ik ben benieuwd hoe ze met deze setup Lebron denken te gaan stoppen. Harden was al een probleem..quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seizoen is nog lang maar met opa Zaza spelen ze inderdaad met 4 man soms
Harden was niet echt het probleem . Eerder de grijpgrage handjes van Curry.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, maar als er dan een paar bij lopen die er gewoon 30 of 40 ingooien, dan wordt dat nog enigszins gemaskeerd, maar ik ben benieuwd hoe ze met deze setup Lebron denken te gaan stoppen. Harden was al een probleem..
LOL is dat zijn officiele koosnaam nu?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Harden was niet echt het probleem . Eerder de grijpgrage handjes van Curry.
En waarschijnlijk gaan ze de ballentrapper op LeBron zetten
Schopper dan . Maar het is wel een dingetjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
LOL is dat zijn officiele koosnaam nu?
We zullen het gaan zien, vooralsnog zet ik mijn geld op de Spurs als finalist. Maar het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schopper dan . Maar het is wel een dingetje
Die hebben echt de grootste moeite om een tegenstander hun wil op te leggen + Gasol kan eigenlijk ook niet meerquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien, vooralsnog zet ik mijn geld op de Spurs als finalist. Maar het is nog vroeg.
Met GSW hadden ze anders weinig moeite.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben echt de grootste moeite om een tegenstander hun wil op te leggen + Gasol kan eigenlijk ook niet meer
Tja toen zat het mee . Verliezen bijv thuis van de Magic en Spursfans zijn erg negatief over zequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met GSW hadden ze anders weinig moeite.
Ach ja, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja toen zat het mee . Verliezen bijv thuis van de Magic en Spursfans zijn erg negatief over ze
Die Durant heeft echt de hele league verneukt. Echt de lafste speler ooit.quote:Op donderdag 8 december 2016 07:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Durant schiet 30%
Curry 0/8 van 3
En nog steeds verneder je de huilbaby's
Het valt me tot op heden ook nog een beetje tegen. Ze winnen wel. Record is goed, maar het gaat elke game moeizaam.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben echt de grootste moeite om een tegenstander hun wil op te leggen + Gasol kan eigenlijk ook niet meer
Rose is nu ook amper middelmaat .quote:Op donderdag 8 december 2016 18:35 schreef Hathor het volgende:
Kinderlijk eenvoudig hoe de Knicks opzij zijn gezet door de Cavs. Zou Rose nog steeds denken dat de Knicks een superploeg zijn?
Bron had nog iets recht te zetten met Phil Jackson.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:35 schreef Hathor het volgende:
Kinderlijk eenvoudig hoe de Knicks opzij zijn gezet door de Cavs. Zou Rose nog steeds denken dat de Knicks een superploeg zijn?
Welke denk je? Rockets driepunters. Spurs uitzeges. Heat most obvious tankjob?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:57 schreef Attitude het volgende:
Vanavond Spurs - Bulls. In Chicago. Spurs hebben nu 13 uitwedstrijden achter elkaar sinds start seizoen gewonnen. Record staat op 14, is van Warriors uit 2015.
Vorig jaar verbrak Warriors de ene na de andere records maar nu in dit seizoen lijkt het wel of er nog meer records worden verbroken, door verscheidene ploegen.
Waarom dan precies?quote:Op donderdag 8 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bron had nog iets recht te zetten met Phil Jackson.
Phil Jackson had LeBrons entourage een 'posse' genoemd.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 06:49 schreef Pieros het volgende:
[..]
En einde winning away streak van de Spurs.
Net ff geprobeerd en zover ik het kan zien zou het 220 euro per jaar zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:58 schreef D-Wade het volgende:
Kan iemand voor mij kijken wat League Pass nu kost in NL?
Mooi. Kan m hier voor 100¤ pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:11 schreef Pieros het volgende:
[..]
Net ff geprobeerd en zover ik het kan zien zou het 220 euro per jaar zijn.
Klopt, hij had maar 6 assists. Valt me toch een beetje tegen van hem.quote:Op maandag 12 december 2016 02:09 schreef PippenScottie het volgende:
2 assistjes voor Westbrook bij rust.
Ik denk dat de triple double streak er aan gaat.
Mwa hij lijkt alles voor zijn eigen stats te doen, niet voor het team om te winnen. Dus dit is wel even beter zo.quote:Op maandag 12 december 2016 07:24 schreef Pieros het volgende:
[..]
Klopt, hij had maar 6 assists. Valt me toch een beetje tegen van hem.
Het wordt voor de Wolves tijd dat ze resultaten gaan boeken. Ze zijn tegen veel tegenstanders wel competitive, maar pas 6 overwinningen is een beetje te mager.quote:Op maandag 12 december 2016 02:09 schreef PippenScottie het volgende:
Warriors - Wolves is wel vermakelijk.
Ik heb wel een beetje medelijden met Thibodeau.quote:Op maandag 12 december 2016 15:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het wordt voor de Wolves tijd dat ze resultaten gaan boeken. Ze zijn tegen veel tegenstanders wel competitive, maar pas 6 overwinningen is een beetje te mager.
Moet wel zeggen dat Lavine erg goed bezig is de laatste tijd, heeft duidelijk stappen gezet.
7-1 in de laatste 8 wedstrijden, met een close loss.quote:Op maandag 12 december 2016 11:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mwa hij lijkt alles voor zijn eigen stats te doen, niet voor het team om te winnen. Dus dit is wel even beter zo.
Die vind ik inderdaad tot nu toe de verassing van het seizoen, Harden is ook ijzersterk bezig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:36 schreef TheGOAT het volgende:
Rockets zijn sneaky goed ondertussen. Hebben moeilijkste schedule gehad, meeste road games van alle teams en staan dacht ik gelijk met Clippers op 3e plek. En hun defense is beter dan je zou denken 'want D'Antoni'.
En maar centers draften.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:56 schreef truedestiny het volgende:
Als je denkt dat de Kings slecht zijn moet je is een potje kijken waar Cousins niet speelt. Jezus wat een afslachting.
Hoop het onderhand ookquote:Op donderdag 15 december 2016 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En maar centers draften.![]()
Ik hoop dat we Cousins nog eens bij een fatsoenlijk team gaan zien.
Skal Labissiere heeft gespeeld vannacht!!quote:Op donderdag 15 december 2016 12:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoop het onderhand ook. Al die centers spelen trouwens in de d-leauge. Denk niet dat ook maar één rookie minuten gaat maken dit jaar.
O wel. Ik zag de line up en ben snel een samenvatting gaan kijken.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Skal Labissiere heeft gespeeld vannacht!!
Boogie zal wel vaker rust/schorsing krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
O wel. Ik zag de line up en ben snel een samenvatting gaan kijken.![]()
Maarja die speelt ook alleen maar uit noodzaak. Malachi Richardson ook minuten gemaakt zie ik nu.
Ja, ik weet ook niet precies waaromquote:Op donderdag 15 december 2016 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boogie zal wel vaker rust/schorsing krijgen.
Jij bent echt Kings fan? Ik heb een beetje medelijden. Het gaat er ook niet beter op worden den komende jaren vrees ik.
Ik heb zitten kijken, zou ze die trui zelf gebreid hebben?quote:Op woensdag 21 december 2016 15:00 schreef RipCity het volgende:
De dance mom is er weer bij GSW
https://instagram.com/p/BORH6GEhOES/
Dit had een mooie reeks kunnen zijn als ze niet met 20 punten verschil van Dallas hadden verloren.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:04 schreef Sasman het volgende:
Hoppa nog 20 punten achterstaan in het 3de kwart maar toch winnen.
Naar mijn weten niet . Het is sowieso verstandig als die jongen dat Calimero-hol verlaatquote:Op donderdag 22 december 2016 20:04 schreef Hathor het volgende:
Heeft Griffin al eens een seizoen volledig blessurevrij gespeeld?
Als je alle schoten mist kan dat gebeuren, en eens in de zoveel tijd heb je van die dagen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer dat GSW een kutteam goed laat lijken
Nee als je veel turn-overs hebt en je ze vrij laat schietenquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je alle schoten mist kan dat gebeuren, en eens in de zoveel tijd heb je van die dagen.
Ook dat, ik denk dat ze met hun gedachten al bij de Cavs zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 03:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee als je veel turn-overs hebt en je ze vrij laat schieten
Nou deze bevalling is ook goed afgelopenquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook dat, ik denk dat ze met hun gedachten al bij de Cavs zitten.
yup, ga effe Blazers-Spurs kijken nu, fuck slapen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 04:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou deze bevalling is ook goed afgelopen
Die kijk ik alleen vanwege Plumleequote:Op zaterdag 24 december 2016 04:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
yup, ga effe Blazers-Spurs kijken nu, fuck slapen.
Ik zie meteen waarom.quote:Op zaterdag 24 december 2016 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kijk ik alleen vanwege Plumlee
Zit dat in zijn aard dan? Ik kijk normaal gesproken niet zoveel naar de Blazers, dus ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En hij gaat later ruziemaken of iets dergelijks
Het is een heethoofd als het niet goed afloopt/andere center maakt het fysiek.quote:Op zaterdag 24 december 2016 04:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zit dat in zijn aard dan? Ik kijk normaal gesproken niet zoveel naar de Blazers, dus ik heb geen idee.
Cynisch mag ik hopen?quote:Op zondag 25 december 2016 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig heeft GSW weer de scheids mee..
Curry schijnt wel vaker slecht te schieten op Christmas.quote:Op zondag 25 december 2016 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Curry en Thompson slecht in een groot duel
je verwacht het niet
Ach, Love kreeg ook een blocking foul terwijl hij 28 meter buiten de restricted area stond..quote:
Handen op de bal is ook geen jump-ball tegenwoordigquote:Op zondag 25 december 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, Love kreeg ook een blocking foul terwijl hij 28 meter buiten de restricted area stond..
Green wordt bij de basket weggeslingerd waardoor James tot 3 keer toe een rebound kon pakken. Al een paar fouten op Pachulia gemistquote:Op zondag 25 december 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, Love kreeg ook een blocking foul terwijl hij 28 meter buiten de restricted area stond..
Gek zeg als je de 4th opent met drie offensive holes. Liggins, Shumpert, Jefferson combined 0/15.quote:Op zondag 25 december 2016 22:43 schreef Attitude het volgende:
gsw draait nu wel lekker, vooral durant.. cavs staan wat stil
Ja alles daar draait om James wat ook begrijpelijk is. Vind Durant zo ijzig koud jumpshotje en leaners hebben.quote:Op zondag 25 december 2016 22:43 schreef Attitude het volgende:
gsw draait nu wel lekker, vooral durant.. cavs staan wat stil
Was zelfs nauwelijks taunten, alleen een knipoog, kom op zeg refsquote:Op zondag 25 december 2016 22:48 schreef Omega het volgende:
Green mag wel taunten, Jefferson niet, check.
Bij GSW is een ruime voorsprong nooit overquote:Op zondag 25 december 2016 22:57 schreef Mykonos het volgende:
Ik dacht dat het over was, wat was het, 14 punten verschil net?
Zelfs de fout was buiten de shotclock. Tevens floten ze ook soortgelijke actie van Green op Love bij Curry drietje niet.quote:Op zondag 25 december 2016 23:11 schreef danusz1986 het volgende:
Ook echt geen fout op Iguodala pff.
Haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 25 december 2016 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha.Flikker toch op met je ringchaser support.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo even weer dat accountje sluitenquote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ringchaser support.
Moet ik jou even traantjes laten bezorgen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef matthijst het volgende:
Prachtig
Nog even een shot van de traantjes van Curry![]()
![]()
![]()
Haha. Dit is mijn oude account. Let even op de registratiedatum.quote:Op zondag 25 december 2016 23:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ringchaser support.
Als dat zou kunnen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Moet ik jou even traantjes laten bezorgen.
Net of Cleveland geen 40 vrije worpen heeft gehad. Wat is je punt.quote:Op zondag 25 december 2016 23:14 schreef Omega het volgende:
[..]
Zelfs de fout was buiten de shotclock. Tevens floten ze ook soortgelijke actie van Green op Love bij Curry drietje niet.
Eindelijk iemand die het snapt. Ach ja thuisfluiters zitten er altijd bij.quote:Op zondag 25 december 2016 23:17 schreef Multiply het volgende:
Jammer dat de Cleveland Traveliers deze game winnen. Duidelijke fout op Durant op het einde..
Niet de killersmentaliteit , rare rotations weer .quote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef D-Wade het volgende:
Haha KD...Lebrons bitch all the way
Chokers
Dat er dus terecht geen fout op Iggy is geflotenquote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Net of Cleveland geen 40 vrije worpen heeft gehad. Wat is je punt.
En dat laatste was zeker ook niks.quote:Op zondag 25 december 2016 23:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat er dus terecht geen fout op Iggy is gefloten
Tijd voor een nieuwe coach denkt men zo. En ja de bench depth is erg duidelijk zichtbaar nu Iggy niks meer brengt.quote:Op zondag 25 december 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet de killersmentaliteit , rare rotations weer .
Ach je went eraan
quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef danusz1986 het volgende:
Cavs hadden ook helemaal geen time-outs meer, maar nee de scheidsrechters moesten er even een creëren.
Iggy was aardig de laatste tijd maar vandaag ook stront samen met sprinkhaan Livingston . Ook echt geen rim-protection met die dronken Rus en labiele McGeequote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe coach denkt men zo. En ja de bench depth is erg duidelijk zichtbaar nu Iggy niks meer brengt.
Curry, Livingston, Iguodala speelde allemaal matig en nog bijna gewonnen. Komt wel goed!quote:Op zondag 25 december 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iggy was aardig de laatste tijd maar vandaag ook stront samen met sprinkhaan Livingston
Mochten ze geen titel pakken terwijl ze fit zijn dan is het klaar met Kerr wat mij betreft
Het gaat er mij om dat ze niet leren . Curry die niet komt opdagen is ook niks nieuws dit seizoenquote:Op zondag 25 december 2016 23:29 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Curry, Livingston, Iguodala speelde allemaal matig en nog bijna gewonnen. Komt wel goed!
Ze moeten even wennen aan elkaar. Er zijn redelijk wat spelers weggegaan. Ook hebben ze geleerd van vorig jaar. Record zijn niet belangrijk. Je moet klaar zijn in de playoffs.quote:Op zondag 25 december 2016 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat ze niet leren . Curry die niet komt opdagen is ook niks nieuws dit seizoen
Dat laatste kwart bewijst mij dat ze nog een hele lange weg te gaan hebbenquote:Op zondag 25 december 2016 23:32 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ze moeten even wennen aan elkaar. Er zijn redelijk wat spelers weggegaan. Ook hebben ze geleerd van vorig jaar. Record zijn niet belangrijk. Je moet klaar zijn in de playoffs.
Bij Miami destijds heeft het ook meer dan 40 games geduurd voordat ze bijna onverslaanbaar waren. Golden State was een of twee plays verwijderd van een ruime overwinning.quote:Op zondag 25 december 2016 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat laatste kwart bewijst mij dat ze nog een hele lange weg te gaan hebben
Is het dan niet typisch dat ze het dan juist laten afweten ?quote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Bij Miami destijds heeft het ook meer dan 40 games geduurd voordat ze bijna onverslaanbaar waren. Golden State was een of twee plays verwijderd van een ruime overwinning.
Een machine die het ook verspeelde vorig jaar. Geef ze de tijd.quote:Op zondag 25 december 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is het dan niet typisch dat ze het dan juist laten afweten ?
En dat is niet vergelijkbaar , Miami was alleen Wade en een matig team toen ze Bosh en LBJ kregen . Warriors was een machine toen ze KD erbij kregen
En toch zet Kerr Livingston op Kyriequote:Op maandag 26 december 2016 01:19 schreef danusz1986 het volgende:
En toch staat Jefferson op de voet van Durant.
Ja en ik snapt niet waarom hij geen timeout callde. Er was tijd zat!quote:Op maandag 26 december 2016 02:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En toch zet Kerr Livingston op Kyrie
Nog steeds hoofdpijn van zijn operatie vorig jaar. Vareaids zit er ook nog steeds bij op de bankquote:Op maandag 26 december 2016 02:35 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ja en ik snapt niet waarom hij geen timeout callde. Er was tijd zat!
Ja dat snap ik al helemaal niet. Iggy is ook minder en minder aan het worden. Green Iggy en Livingston voor Davis haha grapje.quote:Op maandag 26 december 2016 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn van zijn operatie vorig jaar. Vareaids zit er ook nog steeds bij op de bank
Iggy was wel goed de laatste tijd , in ieder geval waardevolquote:Op maandag 26 december 2016 02:52 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik al helemaal niet. Iggy is ook minder en minder aan het worden. Green Iggy en Livingston voor Davis haha grapje.
Kerr is gehyped idd. Met die spelers zou elke coach het goed doen. Maar ik vond het schrijnend zo slecht als de Warriors het uitspeelde tegen de Cavs. Als het een beetje spannend wordt, gaan ze elke aanval forceren. Durant gaat 1 tegen 5. Curry probeert met een radslag vanaf de middellijn 3 punters te schieten.. Er zit gewoon geen teamplay in.quote:Op maandag 26 december 2016 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn van zijn operatie vorig jaar. Vareaids zit er ook nog steeds bij op de bank
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kerr is gehyped idd. Met die spelers zou elke coach het goed doen. Maar ik vond het schrijnend zo slecht als de Warriors het uitspeelde tegen de Cavs. Als het een beetje spannend wordt, gaan ze elke aanval forceren. Durant gaat 1 tegen 5. Curry probeert met een radslag vanaf de middellijn 3 punters te schieten.. Er zit gewoon geen teamplay in.
Dat doen de Cavs gewoon beter, en de Spurs ook.
Als je begrijpend lezen een beetje toepast zul je zien dat hij het over clutch time heeft. Wie dan verder de meeste assists over 48 minutes in de NBA heeft is dan ook niet zo boeiend meer. Daarin had hij, gebaseerd op gisteren, 100% gelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
Haha geen teamplay. Ik weet niet wie de meeste assist heeft in de NBA. Is gewoon een mindere wedstrijd shit happens. Je kan er nog helemaal niks uit concluderen.
Krachtsinspanninkje tegen GSW breekt ze op.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:27 schreef Hathor het volgende:
James krijgt rust en het is gelijk helemaal niks meer.
Normaal gesproken mogen de Pistons ook helemaal geen probleem zijn, maar ja...zonder James is elke wedstrijd zwaar voor de Cavs.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krachtsinspanninkje tegen GSW breekt ze op.
Misschien dachten ze er te makkelijk over.
0-3 dit jaar, volgens mij 4-18 sinds de return van LBJ.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Normaal gesproken mogen de Pistons ook helemaal geen probleem zijn, maar ja...zonder James is elke wedstrijd zwaar voor de Cavs.
quote:They were playing the second game of a back-to-back and fifth in seven nights.
Dat bedoel ik, zonder James is het niet eens een playoff caliber team. Het is en blijft toch wel een klasse apart hoor, zo'n speler. Zet hem bij de Bulls, de Knicks, de Bucks, of voor mijn part de Hornets, en het zijn stuk voor stuk ineens serieuze titelkandidaten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
0-3 dit jaar, volgens mij 3-13 sinds de return van LBJ.
Zeker, niet alleen de klasse, maar ook de manier waarop de Cavs spelen is ingesteld op LeBron die minimaal 35 minuten meedoet. Het hele team is gewoon om hem heen gecentreerd en er is niet eens een echte bench player die 'm kan vervangen. Jefferson speelt het beste als James opgesteld staat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zonder James is het niet eens een playoff caliber team. Het is en blijft toch wel een klasse apart hoor, zo'n speler. Zet hem bij de Bulls, de Knicks, de Bucks, of voor mijn part de Hornets, en het zijn stuk voor stuk ineens serieuze titelkandidaten.
Ik ben toch wel heel erg benieuwd of hij zijn carriere afsluit in Cleveland of dat hij nog een keer op avontuur gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, niet alleen de klasse, maar ook de manier waarop de Cavs spelen is ingesteld op LeBron die minimaal 35 minuten meedoet. Het hele team is gewoon om hem heen gecentreerd en er is niet eens een echte bench player die 'm kan vervangen. Jefferson speelt het beste als James opgesteld staat.
Het zijn ook vrijwel allemaal Western-conference teams met de 'supersterren'quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de NBA steeds minder 'team-effort' maar vaker one-man-armies die vrijwel alles alleen doen?
Davis, Harden, en Westbrook hebben echt zieke stats.
Volgens mij was dit in de nineties erger.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de NBA steeds minder 'team-effort' maar vaker one-man-armies die vrijwel alles alleen doen?
Davis, Harden, en Westbrook hebben echt zieke stats.
Zijn broer Lonzo speelt college voor UCLA (uit mijn hoofd) en is een van de top draft prospects voor 2017. Er schijnt nog een broer te zijn.twitter:talkhoops twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 17:17:08This dude LaMelo Ball pointed at the half court line and then casually pulled from there he's our new god now https://t.co/nKGarnc2bi reageer retweet
Hij zal ongetwijfeld een aandeel hebben in de ontwikkeling van de spelers, maar ik denk dat wanneer je Byron Scott of elke willekeurige andere coach in Oakland neer zet me Curry, Thompson en Green ze ook wel een wedstrijdje of 65 winnen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:20 schreef TheGOAT het volgende:
Loooool Kerr gehyped? Doe even normaal zegt. Brengt Warriors de 1e titel in 40 jaar ofzo, en bijna 2 op rij. Dan kun je haten op crunch time en weet ik veel wat, maar Kerr is een bizar goede coach. Looool Kerr gehyped.
twitter:JeanieBuss twitterde op woensdag 28-12-2016 om 05:21:50The love of my life is the Los Angeles Lakers. I love Phil & will always. It's not fair to him or Lakers to not have my undivided attention reageer retweet
Lol heb je gezien hoe Marc Jackson het deed? Kerr heeft met zijn geniale offense dit team van een 45-win team naar een historisch goed 73-win team gebracht. Het is zoveel moeilijker om een goed team super te maken dan een slecht team gemiddeld. Kerr heeft zijn spelers gebruikt op de manier waarop ze het meest tot hun recht komen.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een aandeel hebben in de ontwikkeling van de spelers, maar ik denk dat wanneer je Byron Scott of elke willekeurige andere coach in Oakland neer zet me Curry, Thompson en Green ze ook wel een wedstrijdje of 65 winnen hoor.
Nu met een Durant er nog eens bij. Dit is een beetje hetzelfde verhaal als een Guardialo of Mourinho in het voetbal, hebben enkel topteams getraind, dus of ze nu echt zo goed zijn?
Kerr gebruikt Curry nu goed he ? Die is nu dood en dood ongelukkig omdat die slechts een doorgeefluikje is van oa Durantquote:Op woensdag 28 december 2016 15:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol heb je gezien hoe Marc Jackson het deed? Kerr heeft met zijn geniale offense dit team van een 45-win team naar een historisch goed 73-win team gebracht. Het is zoveel moeilijker om een goed team super te maken dan een slecht team gemiddeld. Kerr heeft zijn spelers gebruikt op de manier waarop ze het meest tot hun recht komen.
Hij heeft All-Star David Lee op de bank gezet ten behoeve van Green. Hij heeft deze situatie met Lee altijd goed gehandeld. Etc. Etc.
Walton borduurde vorig jaar voor op wat Kerr al het jaar ervoor op z'n plek had gezegd. Niets voor niets zei hij, en sommige spelers, na het behalen van de titel dat ze nog zoveel beter konden. En dat zag je afgelopen seizoen.
Of hij ongelukkig is weet ik niet, wel spreken de cijfers voor zich. Curry is iemand die de bal wil hebben, moet hebben zelfs, maar Durant eist hem nu constant op. Ergens niet zo vreemd natuurlijk, het is ook een dominante speler, maar het gaat nu wel heel erg ten koste van de effectiviteit van Curry. Ook Green word veel minder in het spel betrokken nu. De enige op wie het geen effect schijnt te hebben is Thompson, die schiet nog steeds elke bal die hij krijgt richting basket en haalt gewoon zijn gebruikelijke cijfers, Curry haalt dat in ieder geval niet. Het is een beetje het verhaal van twee kapiteins op een schip en zo. Aan het eind van het seizoen zullen we zien hoe succesvol het allemaal was.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kerr gebruikt Curry nu goed he ? Die is nu dood en dood ongelukkig omdat die slechts een doorgeefluikje is van oa Durant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |