Was het niet 9-3 ? Of was dat de interland tegen België ? Wat jij bedoelt was misschien iets met 12 doelpunten voor en 3 tegen ?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
Doelpuntrijkste Eredivisie-wedstrijd ooit, weet je die Tong?
En nee t was niet die beruchte 10-0
Feyenoord - Ajax 9-5quote:Op donderdag 24 november 2016 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het niet 9-3 ? Of was dat de interland tegen België ? Wat jij bedoelt was misschien iets met 12 doelpunten voor en 3 tegen ?
Ajax - Vitesse 12-1 in '72.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het niet 9-3 ? Of was dat de interland tegen België ? Wat jij bedoelt was misschien iets met 12 doelpunten voor en 3 tegen ?
Ha ha ha. Die bedoelde ikquote:
PSV tegen Feyenoord is ook legendarischquote:Op donderdag 24 november 2016 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse 12-1 in '72.
Vanaf nu gaat dit topic over je eigen mooiste en slechtste voetbalmomentenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Die bedoelde ik
In de A-1verloor ik ooit met 12-6Ik was B-1 speler. Kwam in de rust bij de stand 6-0 in het veld. Scoorde er 5.; Ha ha ha Niet om stoer te doen. Was tegen Geijuenoord. Ik maakte dat jaar 65 doelpunten in de B-1. Was net 15 en werd speler van het eerste.
Ik hoop dat je het niet als opschepperij opvat
De treurnisquote:Op donderdag 24 november 2016 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat dit topic over je eigen mooiste en slechtste voetbalmomenten
Onze grootste wedstrijd bij de B2 was 12-2, tegen Hulsterloo. Het stond op een gegeven moment al 6-0, ik kreeg de bal na uitverdedigen rond de middenstip, legde de bal iets naar links en schoot van een goeie 45 meter op doel, want wat boeide het nog met die stand? De bal ging loeihard recht op de keeper af en draaide op het laatste moment naar rechts. Buiten bereik van de keeper, binnenkant paal, doelpunt: 6-1.
Dit is na 'Bedank Hans' een uitzending naar het songfestival waard.quote:
Ik kan niet zingen helaasquote:Op donderdag 24 november 2016 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is na 'Bedank Hans' een uitzending naar het songfestival waard.
Je mag me ook Herman noemenquote:
Ik zit te schateren.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik voetbalde in de C4 van het plaatselijke elftal tegen de C2 van Westfrisia voor de beker. Ik maakte de 1e goal van de wedstrijd. Het werd 28-1 voor de tegenstander. Dit is geen grap.
Ik was geen heel groot voetbaltalent.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te schateren.Trusten maat. Jij begijpt het
Ik speelde in de B2 van Hulst, niet Hunderlooquote:Op donderdag 24 november 2016 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De treurnis
In de B2 van Hunderloo voetballen.
Ik ook niet, altijd het laagste elftalquote:Op donderdag 24 november 2016 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was geen heel groot voetbaltalent.
Ha ha haquote:Op donderdag 24 november 2016 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, altijd het laagste elftalE4, D3, C2, B2, toen ineens terug naar het nieuwe C3 en zelfs daar speelden we kut, en terug naar B2.
Wij waren serieus het slechtste elftal in twintig, vijfentwintig jaar in Hulst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |