We delen een mening zonder enige vorm van discussiequote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
Zeer terechte en zeer gegronde klacht deze!
Hier zou iets mee gedaan moeten worden!
Deze manquote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
Zeer terechte en zeer gegronde klacht deze!
Hier zou iets mee gedaan moeten worden!
Lekker acclimatiserenquote:
Verbroedering, dat is nou eens mooi om te zienquote:Op donderdag 24 november 2016 00:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
We delen een mening zonder enige vorm van discussie
Kon er niets anders van maken, deze OP is gewoon waarheidquote:
Elk topic is hetzelfde man, verzuurde shit met een foto van een of andere dure sigaar en random niet interessante shit.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:18 schreef LLgetikt het volgende:
hij onderscheid zich wel
x wat anders
Ja er zit wel een rode draad inquote:Op donderdag 24 november 2016 00:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Elk topic is hetzelfde man, verzuurde shit met een foto van een of andere dure sigaar en random niet interessante shit.
Die man is gewoon ongelukkig. Waarom zou je je zo opstellen op een fucking forum.Die sigaar boeit mij nog eigenlijk het minste, als hij nou elke keer een goed topic maakte met een foto maar het is gewoon echt kut.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja er zit wel een rode draad in
Maar is het echt of gewoon om te trollen dat is de vraag..
Die sigaar is zijn persona, deel van zijn identiteit. Prima johquote:Op donderdag 24 november 2016 00:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die man is gewoon ongelukkig. Waarom zou je je zo opstellen op een fucking forum.Die sigaar boeit mij nog eigenlijk het minste, als hij nou elke keer een goed topic maakte met een foto maar het is gewoon echt kut.
Klb is de laatste tijd echt dood en dit soort users zullen niet helpen om weer nieuw leven hier in te blazen.
ik hoop soms dat ik hem tegen het lijf loop in de stadquote:Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Die sigaar is zijn persona, deel van zijn identiteit. Prima joh
Hij gaat zich echt niet aanpassen aan de norm ofzo (wat die ook mag zijn).
quote:Op donderdag 24 november 2016 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik hoop soms dat ik hem tegen het lijf loop in de stad
Ik zou hem wel vriendelijk aanspreken. Ben best benieuwd naar die man.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]en dan. Kanaliseer die agressie en keep it cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |