Haha jij hebt een neger naast je naam!quote:
Jij oogt toch wat mad!quote:Op woensdag 23 november 2016 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
zelfs IS zou jou nog niet willen onthoofden
Boos zijn is een keuze!quote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben beetje boos vanavond ja problemen mee?
Nee man, maar heb nu stress. Zelfs assie krijgt me niet meer rustigquote:Op donderdag 24 november 2016 00:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Boos zijn is een keuze!
Maar jij bent altijd mad!
Omdat hij net als jij te dom is om zelfstandig te schijten!quote:Op donderdag 24 november 2016 00:06 schreef SecretPret het volgende:
waarom mag niemand antonie24 (ik weet noet hoe je zn naam schrijft)
Zijn hoofd is ook niks waardquote:Op woensdag 23 november 2016 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
zelfs IS zou jou nog niet willen onthoofden
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat hij net als jij te dom is om zelfstandig te schijten!
Dan is intraveneus heroïne gebruiken helaas nog je enige optie.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee man, maar heb nu stress. Zelfs assie krijgt me niet meer rustig
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:10 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?
Wat extra geheugen zou al veel helpenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan is intraveneus heroïne gebruiken helaas nog je enige optie.
Dat zei hij ook, maar verder als zeiken istie nog niet gekomen..quote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.
Anthonie24 is een baasquote:Op donderdag 24 november 2016 00:06 schreef SecretPret het volgende:
waarom mag niemand antonie24 (ik weet noet hoe je zn naam schrijft)
Mad?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:10 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?
Maar jij bent sowieso getikt..quote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Anthonie24 is een baas
mag hem wel![]()
Ik wil er alsnog niet mee betrokken raken. Reken mij maar gewoon als de Ultieme Fok Userquote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar verder als zeiken istie nog niet gekomen..
Dat is waar. Soort zoekt soortquote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso getikt..
Hee, my love.😍quote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Anthonie24 is een baas
mag hem wel![]()
Te easyquote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso getikt..
Jammer dan voor je, want je lijkt toch echt sprekend op hem.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik wil er alsnog niet mee betrokken raken. Reken mij maar gewoon als de Ultieme Fok User
UFU
Maar aangezien ik het niet tegen jou had en jij ook niet voor een ander hoeft te reageren, etcetera, etcetera, etcetera...quote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Te easy
Ik accepteer deze punchline NIET
Volgende keer beter
Je bent lief. Daten?quote:
Ben je uitgepraat Janquote:Op donderdag 24 november 2016 00:21 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Maar aangezien ik het niet tegen jou had en jij ook niet voor een ander hoeft te reageren, etcetera, etcetera, etcetera...
Daarbij, heb je die Mathias/Anthonie(24)-figuur zijn UI wel eens gezien, walgelijk..quote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Dat is waar. Soort zoekt soort![]()
Naar wie?quote:
Die ui is wel populair op fok.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:30 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Daarbij, heb je die Mathias/Anthonie(24)-figuur zijn UI wel eens gezien, walgelijk.., dan heb ik nog veel liever geen UI..
Kensermad!quote:
Het gebrek aan vermogen om zelfstandig te schijten zaait zich echt uit van de A naar de S he. Gelukkig zijn wij daar immuun voor.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat hij net als jij te dom is om zelfstandig te schijten!
Ik steun je, ook al ben je voor rscaquote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben beetje boos vanavond ja problemen mee?
Flikkerquote:Op donderdag 24 november 2016 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik steun je, ook al ben je voor rsca
En? Heeft het gewerkt?quote:
Ook al aangekaart in het feedbacktopic. Mods liggen zeker nog te slapen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 10:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook al aangekaart in het feedbacktopic. Mods liggen zeker nog te slapen.
De teloorgang van KLb gaat je duidelijk niet aan het hart als je zo reageert.quote:
Linkse onderknuppel gespot.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kwaliteit van vogeltjesdans topics niet erkennenquote:Op donderdag 24 november 2016 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
De teloorgang van KLb gaat je duidelijk niet aan het hart als je zo reageert.
Ja wat laf!quote:Op donderdag 24 november 2016 10:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |