abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166861080

Klacht?

Dat het allerleerst heel mooi is dat Zlatan wanneer hij over Nederland praat op voetbalgebied alleen maar uitkomt bij ons aller Ajax en eraan toevoegt dat wanneer Feyenoord op Old Traford speelt tegen zijn Manchester United, zij net zo als toen hij bij Ajax speelde, met lege handen naar huis zal worden gestuurd en dus uit de Europa League ligt.

Ten tweede het een beetje flauw is om een beetje een John Guidetti " lekker puh " jennerij te doen jegens de club uit Rotterdam-Zuid want dit heeft hij als de grote voetballer die hij is, niet meer nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2016 23:46:53 ]
pi_166861384
Uhm.. het verschil is alleen dat wat Zlatan zegt klopt en dat Guidetti vooral onzin uitkraamde.
pi_166861447
Gelukkig konden we nog wel even een Europese prijs meepakken
pi_166861475
Klagen over Driedetti :')___!

Verder een kut topic, maar dat is conform de user
pi_166862166
FYI: De echte Feyenoordfans van het eerste uur kotsen op Guidetti door zijn gedrag laatst door tot 2x toe Feyenoord voor geld af te zeggen en onderwijl van te voren te zweren dat hij van Feyenoord houdt en alles eraan zal doen om te komen maar ondertussen, als de liegende geldwolf dat hij was, ze mooi in de steek te laten.

De enigen die hem steunen zijn die jonge kneusjes die verder niks in de melk bij de harde kern en overigen hebben te brokkelen.
  woensdag 23 november 2016 @ 23:51:11 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166862218
quote:
15s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:49 schreef Iwanius het volgende:
FYI: De echte Feyenoordfans van het eerste uur kotsen op Guidetti door zijn gedrag laatst door tot 2x toe Feyenoord voor geld af te zeggen en onderwijl van te voren te zweren dat hij van Feyenoord houdt en alles eraan zal doen om te komen maar ondertussen, als de liegende geldwolf dat hij was, ze mooi in de steek te laten.

De enigen die hem steunen zijn die jonge kneusjes die verder niks in de melk bij de harde kern en overigen hebben te brokkelen.
echte fans :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_166862281
Wanneer ga je nou een stoppen met jezelf voor schut te zetten Iwanius?

Tyfstraal lekker op naar CUL man, kansloos figuur. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166862780
We wonnen anders wel van United in de Kuip.
blablablabla
pi_166862932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
Wanneer ga je nou een stoppen met jezelf voor schut te zetten Iwanius?

Tyfstraal lekker op naar CUL man, kansloos figuur. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOW!
Moeten zij weten
pi_166862958
Ik snap sowieso niks van die voetballers die zogenaamd nog heel loyaal zijn met hun voormalige club, of zelfs beweren dat hun hart daar nog ligt, terwijl ze niet wisten hoe snel ze moesten verkassen toen ze elders meer geld konden verdienen.

Zlatan heeft zich als een fantastische voetballer ontpopt, maar in zijn tijd bij Ajax was het een jong, vervelend ventje dat helemaal niet zo bijster effectief was.
pi_166862966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap sowieso niks van die voetballers die zogenaamd nog heel loyaal zijn met hun voormalige club, of zelfs beweren dat hun hart daar nog ligt, terwijl ze niet wisten hoe snel ze moesten verkassen toen ze elders meer geld konden verdienen.

Zlatan heeft zich als een fantastische voetballer ontpopt, maar in zijn tijd bij Ajax was het een jong, vervelend ventje dat helemaal niet zo bijster effectief was.
Hij gaat toch niet terug naar Ajax. Zal in Malmo nog wel wat wedstrijdjes spelen
Moeten zij weten
pi_166863120
Mooie uitspraak van Zlatan, maar ik hoop als Ajacied natuurlijk dat de jongens van Feyenoord hem die woorden door zijn strot rammen. Hup Feyenoord. *O*
pi_166863133
Die neus van hem zal wel voor z'n ogen hebben gezeten want in zijn 020-periode wonnen wij de UEFA-cup dus er klopt niks van wat die haakneus zegt :')

quote:

En dit klopt ook al voor geen meter.
pi_166863431
Lastig acclimatiseren als je voor de oorlog voor het laatst de schaal hebt mogen aanraken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166865135
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Die neus van hem zal wel voor z'n ogen hebben gezeten want in zijn 020-periode wonnen wij de UEFA-cup dus er klopt niks van wat die haakneus zegt :')

[..]

En dit klopt ook al voor geen meter.
Zlatan kwam in augustus 2001 bij Ajax. Toen was het verval van Feyenoord al ingezet.
pi_166865161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:25 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Zlatan kwam in augustus 2001 bij Ajax. Toen was het verval van Feyenoord al ingezet.
Al zou dat zo zijn, dan nog klopt er niks van zijn uitspraak.
pi_166865178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:25 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Knap dat ze - ondanks dat verval - dan in 2002 toch nog de UEFA Cup wonnen...
pi_166865180
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Al zou dat zo zijn, dan nog klopt er niks van zijn uitspraak.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind dit soort uitspraken van Zlatan echt zo onnodig. Zo'n grote spits die het laatste half jaar alleen maar opvalt vanwege domme en arrogante uitspraken.

Hup Feyenoord *O*
pi_166865185
quote:

want de harde kern van feyenoord, dat zijn pas de echte supporters, de mannen waar je tegenop kijkt :D

En heus niet werkloze onopgeleide tokkies.
-nee-
pi_166865197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Knap dat ze - ondanks dat verval - dan in 2002 toch nog de UEFA Cup wonnen...
Dat was een laatste stuiptrekking :P
pi_166865224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:28 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind dit soort uitspraken van Zlatan echt zo onnodig. Zo'n grote spits die het laatste half jaar alleen maar opvalt vanwege domme en arrogante uitspraken.

Hup Feyenoord *O*
Ik vind het wel vermakelijk op zich, moest ook wel lachen om Guidetti, alleen als het inhoudelijk niet klopt wat hij zegt...

Nog geen jaar na zijn komst won Feyenoord ongeslagen de UEFA-cup terwijl hij zegt "Feyenoord won nooit wat". Extra grappig omdat Zlatan zelf nog nooit een Europese prijs gewonnen heeft trouwens.
pi_166865262
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind het wel vermakelijk op zich, moest ook wel lachen om Guidetti, alleen als het inhoudelijk niet klopt wat hij zegt...

Nog geen jaar na zijn komst won Feyenoord ongeslagen de UEFA-cup terwijl hij zegt "Feyenoord won nooit wat". Extra grappig omdat Zlatan zelf nog nooit een Europese prijs gewonnen heeft trouwens.
Ja, extra grappig omdat Zlatan zelf nog nooit een Europese prijs heeft gewonnen. Wel vrijwel overal kampioen geworden waar hij heeft gespeeld. Zlatan is nou niet echt iemand om aan te pakken op zijn gewonnen prijzen.
  donderdag 24 november 2016 @ 10:38:18 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166865338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, extra grappig omdat Zlatan zelf nog nooit een Europese prijs heeft gewonnen. Wel vrijwel overal kampioen geworden waar hij heeft gespeeld. Zlatan is nou niet echt iemand om aan te pakken op zijn gewonnen prijzen.
2009 met barca uefa super cup
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 24 november 2016 @ 10:47:03 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_166865461
mensen die helemaal leip worden voor hun "cluppie" _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_166865492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
We wonnen anders wel van United in de Kuip.
Ajax op Old Trafford.
pi_166865504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:29 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Dat was een laatste stuiptrekking :P
Klopt. Sindsdien hebben ze alleen nog twee keer de KNVB-beker gewonnen, maar toch.
Feitelijk is de uitspraak van Zlatan gewoon onjuist. En dan zullen we het nog niet hebben over de meest recente Europese prijs van Ajax.
pi_166865539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt. Sindsdien hebben ze alleen nog twee keer de KNVB-beker gewonnen, maar toch.
Feitelijk is de uitspraak van Zlatan gewoon onjuist. En dan zullen we het nog niet hebben over de meest recente Europese prijs van Ajax.
Feitelijk onjuist en daarnaast ook totaal onnodig.

Laten we hopen dat Feyenoord vanavond in ieder geval niet verliest. Vol op kansen om door te gaan in Europa. Zou mooi zijn als PSV, Ajax en Feyenoord alle 3 nog actief zijn in de EL na de winterstop.
pi_166865553
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:52 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Feyenoord vanavond in ieder geval niet verliest. Vol op kansen om door te gaan in Europa. Zou mooi zijn als PSV, Ajax en Feyenoord alle 3 nog actief zijn in de EL na de winterstop.
Voor het Nederlands voetbal zou dat inderdaad goed zijn. Er ligt al veel te veel macht bij landen als Engeland, Italië, Spanje en Duitsland. En de balans wordt steeds schever.
pi_166865671
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:52 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Ja, het zal me wat dat het mooi is voor het Nederlands voetbal. De enige keer dat ik voor Feyenoord zal juichen is als ze degraderen.
pi_166865772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor het Nederlands voetbal zou dat inderdaad goed zijn. Er ligt al veel te veel macht bij landen als Engeland, Italië, Spanje en Duitsland. En de balans wordt steeds schever.
Ik wacht er met smart op dat de KNVB en andere bonden hun handen eens ineen slaan.
Start maar een eigen Europese competitie met de top 4 clubs uit Belgie, Denemarken, Zweden, etc,etc.
Dit schiet niet op meer. Er is ook geen beginnen meer aan als je het verschil in mogelijkheden bekijkt qua financiën.
pi_166865841
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef HakanSukur het volgende:

[..]

Ik wacht er met smart op dat de KNVB en andere bonden hun handen eens ineen slaan.
Start maar een eigen Europese competitie met de top 4 clubs uit Belgie, Denemarken, Zweden, etc,etc.
Dit schiet niet op meer. Er is ook geen beginnen meer aan als je het verschil in mogelijkheden bekijkt qua financiën.
Ik zou eerst nog wel eens wat anders willen proberen; strengere regels in de transferperiode. Het moet niet kunnen dat teams al Europese voorrondes spelen en dan nog spelers zien vertrekken. En het zou eigenlijk een regel moeten worden dat spelers een vol seizoen bij een club blijven en niet tussentijds (bijvoorbeeld in de winterstop) kunnen vertrekken.

Ik zie supporters van Ajax nog niet massaal afreizen naar Denemarken of Zweden voor een regulier uitduel in de competitie; jij wel? Zoiets gaat flink in de papieren lopen...
pi_166865907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zou eerst nog wel eens wat anders willen proberen; strengere regels in de transferperiode. Het moet niet kunnen dat teams al Europese voorrondes spelen en dan nog spelers zien vertrekken. En het zou eigenlijk een regel moeten worden dat spelers een vol seizoen bij een club blijven en niet tussentijds (bijvoorbeeld in de winterstop) kunnen vertrekken.

Ik zie supporters van Ajax nog niet massaal afreizen naar Denemarken of Zweden voor een regulier uitduel in de competitie; jij wel? Zoiets gaat flink in de papieren lopen...
Ik doel ook op een competitie naast de Eredivisie. Dus een alternatief voor de CL en de EL. Met gelijkwaardige teams.

Ben het met je eens wat betreft het eerder sluiten van de transferperiode. Zou zeker schelen.
En daarnaast ook direct weer de 6+5 regel invoeren. In dat geval worden Nederlandse spelers veel minder snel weggekocht.
pi_166865970
quote:
4s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:48 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ajax op Old Trafford.
Klopt.
Daar had Zlatan alleen geen aandeel in verder.
blablablabla
pi_166866009
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt.
Klopt :P
pi_166866063
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt.
En sowieso had Ajax er geen kut aan omdat ze thuis met groter verschil verloren hadden en het in de knock-out fase was.
pi_166866088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vind een Europese prijs toch een stuk mooier dan een paar landstitels (sowieso als Nederlandse club). Ik denk dat zo'n Zlatan ook met liefde 3 titels zou inwisselen voor 1 CL
pi_166866543
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik vind een Europese prijs toch een stuk mooier dan een paar landstitels (sowieso als Nederlandse club). Ik denk dat zo'n Zlatan ook met liefde 3 titels zou inwisselen voor 1 CL
Als je zoveel landstitels hebt gewonnen als hij kan dat natuurlijk ook makkelijk.

Zal er vanavond wel een paar inknallen als hij mee doet.
blablablabla
pi_166866911
quote:
9s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je zoveel landstitels hebt gewonnen als hij kan dat natuurlijk ook makkelijk.

Zal er vanavond wel een paar inknallen als hij mee doet.
Enige waar hij vanavond inknalt is de broekzak van Jan-Arie.
pi_166868030
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:15 schreef Collide het volgende:

[..]

Hoop wel dat Feyenoord het op tijd door heeft want ze hebben hem nog wel nodig. Zou vervelend zijn als ze zowel Zlatan als 3 punten verliezen vanavond
pi_166868068
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:15 schreef Collide het volgende:

[..]

Jan-Arie _O_
Kan niet wachten op de duels Vejinovic - Pogba.
blablablabla
pi_166868191
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Jan-Arie _O_
Kan niet wachten op de duels Vejinovic - Pogba.
Die na vanavond alleen nog maar bekend zal staan als Pogwaar?
pi_166868467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoop wel dat Feyenoord het op tijd door heeft want ze hebben hem nog wel nodig. Zou vervelend zijn als ze zowel Zlatan als 3 punten verliezen vanavond
Wat een zelfvertrouwen! Je acteert een Feyenoorder, maar klinkt als een ajacied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')