Heb jij nou nog meer filmpjes van Braddie in bezit?quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee, sorry, The Grand Tour is net afgeleverd.
Oh serieus?!quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee, sorry, The Grand Tour is net afgeleverd.
Hij heeft bijna alles opgeslagen, sneu wel, maar goed..quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij nou nog meer filmpjes van Braddie in bezit?
Ja, dat is diegene met al die statistiekjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dat is toch ook degene met die statestiekjes allemaal? Ook al zo iets...
quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga morgen live jongens, niet vanavond.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga morgen live jongens, niet vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je morgen weer doenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef Paul het volgende:
Ik zat de hele avond te wachten tot het 22 uur werd
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:34 schreef Eejit het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woont Brad, anders konden we samen gains maken. #beastmode
Leek, tussen Groningen en Drachten.quote:
Dat is wel een flink stuk, word lastig dan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:43 schreef Eejit het volgende:
[..]
Leek, tussen Groningen en Drachten.
Kan wel helpen met een schema als je interesse hebt though
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga mezelf ff opsluiten in de sportschool vanaf morgen..Klinkt als een goed plan. Anders ben je straks breder dan je lang bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel een programma op maat laten samenstellen, voordat je te fanatiek wordt en je gewrichten eraan gaan. Succes.
Vooral details rond je gewicht/je buikomtrek posten dan, zonder verdere reden of aanleiding. Ik snap je soms echt niet Brad, je weet na 8 jaar FOK! toch wel dat die shit gedocumenteerd wordt door mensen met bezigheidsissuesquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat is diegene met al die statistiekjes
Ik doe een poging, maar ik zoek nog een tekstschrijver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |