quote:Op zondag 27 november 2016 17:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"De rest"
Werk/Uitkering niet.
Maar er komen vast nog wel wat vlogs m.b.t mijn leven die niet dáár over gaan.
Ik wil ook weer wat filmpjes gaan uploaden m.b.t actualiteiten (Zowel van YouTubers als van het normale nieuws)
Dashcam beelden komen terug, alleen dan zonder het gezeur.
Er komt nog een special in de 2e week van December.
Sowieso heb ik in het voorjaar wéér een Slagharen special i.v.m de opening van die nieuwe achtbaan.
Dus er is echt wel genoeg waar ik over kan gaan vloggen.
Heb nou eenmaal niet zo`n heel spectaculair leven, vlogs filmen over wat ik de hele dag doe (Wat veel YouTubers doen) Heeft bij mij ook geen nut, want dan zie je mij herhaaldelijk:Die specials zijn wel leuk, maar als je twee keer per jaar zoiets doet schiet het ook niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet zo dat ik zoals een Casey Neistat het vliegtuig pak en voor een week naar Spanje vlieg gewoon omdat ik daar zin in heb bijvoorbeeld, of dat ik constant voor dingen gevraagd word.
Content gaat echt wel wat veelzijdiger worden, geloof mijHet heeft alleen een beetje tijd nodig.
Blijven de Q&A's wel? Die vond ik wel leuk altijd.
Actualiteitenfilmpjes boeiden mij nooit zo. Meestal zeg je in de tekst onder het filmpje meer dan in het filmpje zelf.
Specials komen wel vaker dan 2 keer per jaar, December > April, en in de tussentijd ook nog wel een special als zich daar iets voor leent.quote:Op zondag 27 november 2016 18:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Die specials zijn wel leuk, maar als je twee keer per jaar zoiets doet schiet het ook niet op.
Blijven de Q&A's wel? Die vond ik wel leuk altijd.
Actualiteitenfilmpjes boeiden mij nooit zo. Meestal zeg je in de tekst onder het filmpje meer dan in het filmpje zelf.
Dat ga ik de volgende keer sowieso proberen te doen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Tinos85 het volgende:
Als je weer slagharen doet probeer dan ook wat filmpjes vanuit de attracties te maken, wel zo leuk
Staat er iets speciaals op het programma? Wat doe je zoal in een stream?quote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga wat eerder live, met +- 10 minuten.
Het is Zondag, dus dan is't een Q&Aquote:Op zondag 27 november 2016 20:17 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Staat er iets speciaals op het programma? Wat doe je zoal in een stream?
quote:De stille dagen komen eraan
tijd om even stil te staan
overdenken en bezinnen
afsluiten of opnieuw beginnen
wat te doen met wensen of dromen
dingen die jou zijn overkomen
laat ze zijn en laat ze achter
de ergste worden zachter
de mooiste krijgen een plaats in je hart
maak ieder jaar een nieuwe start
begin aan je oude of nieuwe dromen
laat het leven op je af komen
heb lief, bewonder en geniet
meer dan dit leven heb je niet
Vind je?quote:
Zou ik wel een keertje kunnen doen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:22 schreef PimD het volgende:
Bradley, kun je eens een keer een Candlelight-gedicht voorlezen als vlog? Die donkerbruine stem van jou past daar volgens mij perfect bij. Een of ander romantisch/sfeervol keyboardje er onder.
[..]
Tja, je hebt duidelijk een accent, zoals nagenoeg elke Nederlander, maar het komt vrij vloeiend over en is redelijk grammaticaal correct.quote:Op zondag 27 november 2016 20:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind je?
Ik heb soms echt redelijk twijfels over mijn engels omdat ik de th klank niet lekker van m`n tong krijg, en omdat ik al een beetje een accent heb kan het vrij plat klinken.
Ah oke, thanks, simpele Engelse zinnen kan ik vrij makkelijk aan elkaar breien, maar als het wat lastiger word dan ga ik toch veel uh en en eh en :")quote:Op zondag 27 november 2016 20:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, je hebt duidelijk een accent, zoals nagenoeg elke Nederlander, maar het komt vrij vloeiend over en is redelijk grammaticaal correct.
Dit zeggen en vervolgens niks plaatsenquote:Op maandag 28 november 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er komt straks een video aan die niemand achter mij had gezocht denk ik zo
Hij heeft een verborgen kanaal voor zijn trouwste fansquote:Op maandag 28 november 2016 06:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zeggen en vervolgens niks plaatsen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |