Heb het over het spel. Heel veel blessures ook dit jaar helaasquote:Op woensdag 23 november 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige verschil is Xhaka volgens mij.
Hij scoort er ook heel veelquote:
twitter:OptaJoe twitterde op woensdag 23-11-2016 om 21:07:1116 - No player in the big 5 European leagues has scored more goals in all competitions than Edinson Cavani this season. Sweet. reageer retweet
Celtic thuis winnen ze welquote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Of City heeft het lastig of ze laten bewust het balletje rond gaan om de wedstrijd uit te spelen.
Gladbach is redelijk machteloos, komen totaal niet aan een slotoffensief toequote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Of City heeft het lastig of ze laten bewust het balletje rond gaan om de wedstrijd uit te spelen.
Ze zijn gewoon door bij 1-1, hoor. Na vanavond al door.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celtic thuis winnen ze wel
Heel even een kleine sparteling na de rode kaart voor Fernandinho maar voor de rest zijn ze nauwelijks in beeld geweest.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gladbach is redelijk machteloos, komen totaal niet aan een slotoffensief toe
Oh uiteraard, PSV gaat het nog zwaar krijgenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon door bij 1-1, hoor. Na vanavond al door.
Benfica - Napoli heeft topshow potentie, Benfica heeft niet genoeg aan een gelijkspelquote:Op woensdag 23 november 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh uiteraard, PSV gaat het nog zwaar krijgen
Groep B wordt ook nog leuk
Als Besiktas wint van Dynamo Kiev is Benfica - Napoli dus een do-or-die. Leuk leuk leuk. Napoli heeft ook genoeg aan een gelijkspel.quote:A1. Paris Saint-Germain (Frankrijk) // Arsenal
A2. Arsenal (Engeland) // PSG
B1. Benfica (Portugal) - 8
B2. Napoli (Italië) - 8 --> koploper
B4. Besiktas (Turkije) - 7
Benfica - Napoli // Besiktas - Dynamo Kiev
C1. FC Barcelona (Spanje)
C2. Manchester City (Engeland)
D1. Atletico Madrid
D2. Bayern München
E1. AS Monaco
E2. Bayer Leverkusen
F1. Real Madrid/Dortmund
F2. Real Madrid/Dortmund
G1. Leicester City
G2. Porto/Kopenhagen
H1. Juventus
H2. Sevilla/Lyon
quote:Pot 1
----------
Paris Saint-Germain (Frankrijk)
FC Barcelona (Spanje)
Atlético Madrid (Spanje)
AS Monaco (Frankrijk)
Leicester City (Engeland)
Juventus (Italië)
Real Madrid // Borussia Dortmund
Poule B - uitslag nog niet te zeggen
Pot 2
-----------
Arsenal (Engeland)
Manchester City (Engeland)
Bayern München (Duitsland)
Bayer Leverkusen (Duitsland)
Borussia Dortmund // Real Madrid
Sevilla // Lyon
Porto // Kopenhagen
Poule B - uitslag nog niet te zeggen
M'n hele shirt is doorweekt door de tranen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En heb je nog een traantje weggepinkt?
Wat vond je van PSV? Bij PSV waren ze lyrisch over zichzelf, volgens xG-modellen scoren ze onder de 0,20 en dat is vreselijk laag.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
M'n hele shirt is doorweekt door de tranen.
wtf is een XD modelquote:Op woensdag 23 november 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van PSV? Bij PSV waren ze lyrisch over zichzelf, volgens xG-modellen scoren ze onder de 0,20 en dat is vreselijk laag.
Ik kan me behoudens de kans van Pereiro niet veel mogelijkheden herinneren. Beetje U-voetbal, zeg ik zonder een passmap gezien te hebben.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van PSV? Bij PSV waren ze lyrisch over zichzelf, volgens xG-modellen scoren ze onder de 0,20 en dat is vreselijk laag.
B team van PSVquote:Op woensdag 23 november 2016 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan me behoudens de kans van Pereiro niet veel mogelijkheden herinneren. Beetje U-voetbal, zeg ik zonder een passmap gezien te hebben.
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan me behoudens de kans van Pereiro niet veel mogelijkheden herinneren. Beetje U-voetbal, zeg ik zonder een passmap gezien te hebben.
Heb je nog een voorkeur voor een van de ploegen in de achtste finales of kan het je allemaal verrotten, want ze winnen toch wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een U zonder linkerkant, dat is ook weer nieuw.
Porto lijkt me leuk.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor een van de ploegen in de achtste finales of kan het je allemaal verrotten, want ze winnen toch wel.
Bij de 1-0 doet Isimat ook niet eens moeite om zijn been uit te steken.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Het valt me nu pas op hoe lachwekkend de 2-0 is.
Vraag me af hoe serieus beide ploegen het nemen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou maar in het vliegtuig zitten tijdens FCB x Atléti.
Atléti en Simeone kennen geen niet-serieuze wedstrijden. Partido a partido. Hoewel ik graag speeltijd zou zien voor Caio en Schiappacasse, maar van de laatste weet ik al dat hij mee moeten ballen in de beslissende wedstrijd in de youth league.quote:Op maandag 5 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe serieus beide ploegen het nemen.
Luuk de Jong die zei dat Rostov een ploeg is die zelf wil voetballenquote:Op maandag 5 december 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu: 'Je kunt kansen creëren tegen FC Rostov. Uit hebben we de overwinning laten liggen door een strafschop te missen.'
Cocu gaat er gigantisch hard van af morgen.
Heb je een artikeltje?quote:Op maandag 5 december 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luuk de Jong die zei dat Rostov een ploeg is die zelf wil voetballen
http://www.voetbalinside.(...)dt_psv_geen_kampioenquote:
Ik denk dat de Spurs er alles aan gaan doen om te verliezen (of met andere woorden: het maakt ze geen reet uit als verliezen) om zo de 3e plek te vermijden. In de EL hebben ze waarschijnlijk toch geen zin in.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige ronde wel, alleen groep B wel leuk. Barca en City gaan rouleren, Messi speelt wel. Aguero misschien. Tottenham - CSKA is op papier spannend maar Spurs zal hun vizier al op United-uit zondag hebben.
Waardoor Engeland opnieuw een hit krijgt op de co-ëfficienten lijst, Italië er dit jaar al overheen knalt en alleen de eerste drie Engelse ploeg een startbewijs krijgen voor de Champions League. Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat de Spurs er alles aan gaan doen om te verliezen (of met andere woorden: het maakt ze geen reet uit als verliezen) om zo de 3e plek te vermijden. In de EL hebben ze waarschijnlijk toch geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |