Maar dan kun je toch net zo goed zelf een livescore app downloaden? Ik zie de waarde nooit zo van het rennen naar topics om de eerste te zijn om ''1-0 club x'' te posten. Als je nou een van de weinige bent die de wedstrijd kijkt, oké... maar dat is zelden het geval.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien volgen mensen de uitslagen via dit topic, doe ik zelf ook wel eens via FOK! als ik in de bus zit oid
GOAL PORTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2016 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch net zo goed zelf een livescore app downloaden? Ik zie de waarde nooit zo van het rennen naar topics om de eerste te zijn om ''1-0 club x'' te posten. Als je nou een van de weinige bent die de wedstrijd kijkt, oké... maar dat is zelden het geval.
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Wat had je verwacht met dat B-elftal?
ik heb liever leicester en kopenhagen doorquote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Wat had je verwacht met dat B-elftal?
Met het topic erbij krijg je meestal ook meer een beeld van hoe de wedstrijd verloopt, als je alle "ik heb wokkelchips" posts negeert.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch net zo goed zelf een livescore app downloaden? Ik zie de waarde nooit zo van het rennen naar topics om de eerste te zijn om ''1-0 club x'' te posten. Als je nou een van de weinige bent die de wedstrijd kijkt, oké..
Kopenhagen zou wel leuk zijn omdat het eens iets anders is ja. Zeker als Porto dit jaar blijkbaar niet zo bijzonder is.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:53 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
[..]
ik heb liever leicester en kopenhagen door
Te vroeg gebracht.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:02 schreef Bolasie het volgende:
Zanka van PSV
Die kon er toch niks van
Zie geen enkele reden voor Leicester om nog hun best te gaan doen. Die zijn alleen nog bezig met de Premier Leaguequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |