Een onverschillig gelijkspel zou best kunnen, kijk maar naar PSG en City. Krijgen veel spelers rust?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja Juventus gaat vast verliezen van een G elftal.
Juventus moet wel om groepswinst te pakken.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een onverschillig gelijkspel zou best kunnen, kijk maar naar PSG en City. Krijgen veel spelers rust?
Dat kan echt niet. Zagreb versla je met de A1 nogquote:Op woensdag 7 december 2016 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een onverschillig gelijkspel zou best kunnen, kijk maar naar PSG en City. Krijgen veel spelers rust?
PSG ook. Al is Ludogorets wel iets beter dan Zagreb inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus moet wel om groepswinst te pakken.
Dat is te simpel. Porto heeft énorm veel moeite met scoren. Laatste vijf wedstrijden allemaal 0-0. Wat zeg ik, die xG-map tegen Braga is legendarisch. Zelden vertoond zoiets.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Porto dit niet wint, stoppen met voetballen en nooit meer over praten.
1-1 Schiappacasse.quote:Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atléti en Simeone kennen geen niet-serieuze wedstrijden. Partido a partido. Hoewel ik graag speeltijd zou zien voor Caio en Schiappacasse, maar van de laatste weet ik al dat hij mee moeten ballen in de beslissende wedstrijd in de youth league.
Als dat 0-0 was geblevenquote:
Doelpunt werd nota bene gemaakt door een 18-jarige debutant uit een van de relatief kleinere stipjes rond de penaltystip. Wel een 1-op-1 kans met de keeper, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als dat 0-0 was gebleven
Dan was het een keer eerder vertoond: Ajax - Sparta, Augustus 2009 #neverforget
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
#THFC team: Lloris (C); Walker, Dier, Vertonghen, Rose; Winks, Wanyama; Eriksen, Dele, Son; Kane
Pochettino is echt onnavolgbaar..
Lopes - Rafael, Yanga-Mbiwa, Diakhaby, Morel - Darder, Gonalons, Tolisso - Ghezzal, Lacazette, Valbuena.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Rico; Rami, Pareja, Mercado; Mariano, Iborra, N'Zonzi, Escudero; Sarabia, Nasri y Vitolo
Maakt mij weinig uitquote:Op woensdag 7 december 2016 19:52 schreef Bolasie het volgende:
Laten we hopen dat Sevilla die 2e plek verdomme niet uit handen geeft in Lyon.
Worden dan wel gezellige duels tegen Arsenal // Napoli // Monaco // (BVB) // Leicester.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mij wel, zie ze liever verder in de CL dan wéér in de EL en winnen.
Blessure denk ik, dat was ook zaterdag het geval.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:03 schreef Chiappucci het volgende:
Janssen zit blijkbaar niet eens op de bank vanavond.
Blessé.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:03 schreef Chiappucci het volgende:
Janssen zit blijkbaar niet eens op de bank vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |