Je zit in ieder geval in de richting van het juiste geloof.quote:
Was een klein foutje, het staat er nu kloppend.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij stond daar net wat anders.
Hey jij.quote:
Vandaar ook mijn vraagtekenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey jij.
Ik zie torens en koepeltjes maar volgens mij staan ze niet op de goede plek?
Volgens mij is dat plein erachter een night market.
Onze China reiziger mag een nieuwe foto plaatsen. Voor jou was deze tip te makkelijk.quote:
Ben nooit in Ürümqi (of Lanzhou o.i.d.) geweest hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Onze China reiziger mag een nieuwe foto plaatsen. Voor jou was deze tip te makkelijk.
Ik ook niet. Hoop er wel eens heen te gaan maar is vaak onrustig en niet altijd open voor westerse reizigers.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ben nooit in Ürümqi (of Lanzhou o.i.d.) geweest hoor.
Nha Trang?quote:
Unter den Linden, zu einfach freundchen.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat-ie goed was, daarom hier vast een nieuwe:
[ afbeelding ]
Ja was goedquote:Op woensdag 23 november 2016 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nha Trang?
Kabelbaan lijkt me onderdeel van Vinpearl waterpark...
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Unter den Linden, zu einfach freundchen.
Volgens mij heb ik zo random op een foto in Afrika zitten zoeken dat ik zelf niet eens meer weet waar het is.quote:
Nee, mijn ogen zijn gewoon niet meer gewend aan foto's uit de 20ste eeuw met een dergelijke flut-resolutiequote:
Meid toch...quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen zijn gewoon niet meer gewend aan foto's uit de 20ste eeuw met een dergelijke flut-resolutie
quote:
Prima. Post maar een nieuwe.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:21 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu op een groot scherm dat het niet eens een rivier is. Als je dan zoals Blik slechte ogen hebt wordt het wel heel lastig.
Je hebt gelijk Blik. Dat wil je toch horen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:51 schreef Blik het volgende:
Ik was niet de enige blijkt wel, en dat je zelf het plaatje alweer verwijderd hebt spreekt boekdelen...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:53 schreef miro86 het volgende:
Dit moet echt in Brussel zijn. Bewijs hieronder.
[ afbeelding ]
Correct, dankjewelquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Blik. Dat wil je toch horen?
Ja is helemaal goed!quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:26 schreef Blik het volgende:
Shenzhen? Waarbij het gebouw in aanbouw het Ping An Finance Center is? 660 metertjes hoog
Indien ja, zit nu mobiel en kan pas na het weekend een nieuwe plaatsen. Dus dat mag iemand anders doen
Waar blijft de nieuwe?quote:
Ja ff geen tijdquote:
een crop zou leuker zijn, nu levert een search op BA70A0 + Alamy het volgende op: Floral (or flower) clock, one of the most famous landmarks of Geneva, Switzerland, sits in the Jardin Anglais (English Garden).quote:
Zag ik later pas, toen had ik geen zin meer om het aan te passenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:08 schreef ETA het volgende:
[..]
een crop zou leuker zijn, nu levert een search op BA70A0 + Alamy het volgende op: Floral (or flower) clock, one of the most famous landmarks of Geneva, Switzerland, sits in the Jardin Anglais (English Garden).
Goed uiteraard. Het is best een nieuwe tempel, iets van enkele jaren oud pas. Op streetview kan je een foto uit 2013 zien waar deze nog in aanbouw is.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:34 schreef miro86 het volgende:
Alweer een makkie: Chiangrai - Wat Song Sue Ten, beter bekend als The Blue Temple gezien je er ook The White and Black temples hebt
Ik ga er over 3 weekjes heenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Goed uiteraard. Het is best een nieuwe tempel, iets van enkele jaren oud pas. Op streetview kan je een foto uit 2013 zien waar deze nog in aanbouw is.
Hint1: Zowel de ruines (inclusief deze tempel) als de rotsen op de achtergrond zijn een trekpleister voor toeristen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 00:53 schreef miro86 het volgende:
Nieuwe, als we het toch over tempels hebben:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:28 schreef MCH het volgende:
This is Hampi bitches. Been there, done that.
Zegt degene die braakliggend terrein voor een rivier aanzagquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:32 schreef MCH het volgende:
Hoop dat de ogen van Blik dit plaatje aankunnen
Rustaaaaaahggg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Zegt degene die braakliggend terrein voor een rivier aanzag
Maar, ik weet hem niet
Okquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:08 schreef iGiorni het volgende:
[..]
Steòrnabagh ofwel Stornoway.![]()
Wat een shithole overigens.
^^ Je bent me net een minuutje voor.quote:
Post jij maar een nieuwequote:Op dinsdag 20 december 2016 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
^^ Je bent me net een minuutje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |