Zou Vincent Michael wel eens een blowjob hebben gegeven denk je?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen verliezen van Van Gerwen en zondag weer over hem oreren in de studio.
Kist - Evans komt op TV.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kist nu tegen Evansgod. De man van het geniale gifje vorig jaar tegen Withlock
Weet je moeder dat je dit soort dingen op het internet post?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou Vincent Michael wel eens een blowjob hebben gegeven denk je?
Schuif jij aan tafel bij mams aan als Mani89?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je dit soort dingen op het internet post?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schuif jij aan tafel bij mams aan als Mani89?
Kampsjaak heb ik wel vaker gezien in PC's afgelopen jaren. Van Peer is zo'n nieuw broekie, staat zondag in ene of andere jeugdfinale en is volgens mij ook gekwalificeerd voor PDC WKquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Kamphuis was trouwens ook een nieuwe naam. Tweede ronde tegen Pedogod.
En dat komt niet op TV morgenmiddag, flopshow.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Kamphuis was trouwens ook een nieuwe naam voor mij. Tweede ronde tegen Pedogod.
Als hij zondag wint, is hij geplaatst.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kampsjaak heb ik wel vaker gezien in PC's afgelopen jaren. Van Peer is zo'n nieuw broekie, staat zondag in ene of andere jeugdfinale en is volgens mij ook gekwalificeerd voor PDC WK
Zie op kwalificatielijst geen plekje vrij staan voor PDC Youth WK? Cadby is overigens al geplaatst dankzij Australische Qualifiersquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zondag wint, is hij geplaatst.
En toch is het zo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie op kwalificatielijst geen plekje vrij staan voor PDC Youth WK? Cadby is overigens al geplaatst dankzij Australische Qualifiers
Waar zie jij dat?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie op kwalificatielijst geen plekje vrij staan voor PDC Youth WK? Cadby is overigens al geplaatst dankzij Australische Qualifiers
Kampsjaken altijd +1quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kampsjaak heb ik wel vaker gezien in PC's afgelopen jaren. Van Peer is zo'n nieuw broekie, staat zondag in ene of andere jeugdfinale en is volgens mij ook gekwalificeerd voor PDC WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |