Echt waar? Bron?quote:Op woensdag 23 november 2016 05:27 schreef crystal_meth het volgende:
Ze haalden in 2015 al 37% minder binnen.
Het is inderdaad sneu, maar niet voor de Clintons. Dat geld gaat helemaal niet naar de Clintons. Zo'n 90% wordt besteed aan goede doelen.quote:Op woensdag 23 november 2016 06:31 schreef Hathor het volgende:
Wat sneu voor die mensen, waar moeten ze nu van rondkomen?
Wel vreemd dat Australie dan betaalt aan een Amerikaans fonds, die het vervolgens weer voor 90% aan goede doelen geeft in het buitenland. Dat is allemaal wel erg omslachtig.quote:Op woensdag 23 november 2016 06:38 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het is inderdaad sneu, maar niet voor de Clintons. Dat geld gaat helemaal niet naar de Clintons. Zo'n 90% wordt besteed aan goede doelen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 06:38 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het is inderdaad sneu, maar niet voor de Clintons. Dat geld gaat helemaal niet naar de Clintons. Zo'n 90% wordt besteed aan goede doelen.
Waarom liegen jullie over 90% aan goede doelen? De belastingaangifte heeft al laten zien dat het percentage aan goed doelen extreem laag is. Of is zo'n bord voor je kop lekker?quote:Op woensdag 23 november 2016 06:48 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Australie dan betaalt aan een Amerikaans fonds, die het vervolgens weer voor 90% aan goede doelen geeft in het buitenland. Dat is allemaal wel erg omslachtig.
Jee. Noorwegen was ook al zo goed als gestopt. Die arme goede doelen.quote:Op woensdag 23 november 2016 06:38 schreef Broomer het volgende:
[..]
https://www.charitywatch.(...)inton-foundation/478quote:Op woensdag 23 november 2016 06:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Waarom liegen jullie over 90% aan goede doelen? De belastingaangifte heeft al laten zien dat het percentage aan goed doelen extreem laag is. Of is zo'n bord voor je kop lekker?
Antwoorden, waarom ze opeens de geldkranen dichtdraaien. Duidelijk genoeg?quote:
Mja, of dat nou reden A, B of C is, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 23 november 2016 07:11 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Antwoorden, waarom ze opeens de geldkranen dichtdraaien. Duidelijk genoeg?
Wat is A? Wat is B en wat is C? Gaat een van de drie over geruchten van grootse schandalen rondom dit alles? Vragen, vragen.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, of dat nou reden A, B of C is, wat maakt het uit?
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 23 november 2016 07:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Wat is A? Wat is B en wat is C? Gaat een van de drie over geruchten van grootse schandalen rondom dit alles? Vragen, vragen.
Beter geen vragen stellen en wegkijken? Ik gok nog dat er mensen voorbij komen die nog wel iets zinnigs hebben te zeggen hierover.quote:
Oh ja. Belastingaangiftes. Daar weet ik ook nog wel iets over te zeggen...quote:Op woensdag 23 november 2016 06:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De belastingaangifte heeft al laten zien
Ik weet dat belastingaangiftes lastig te interpreteren zijn, dus ik zou me er als ik jou was niet teveel meer aan wagen. Je slaat de plank namelijk behoorlijk mis.quote:Op woensdag 23 november 2016 06:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Waarom liegen jullie over 90% aan goede doelen? De belastingaangifte heeft al laten zien dat het percentage aan goed doelen extreem laag is. Of is zo'n bord voor je kop lekker?
Jij bent nog niet bekend met MangoTree?quote:Op woensdag 23 november 2016 07:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, of dat nou reden A, B of C is, wat maakt het uit?
Een glimlach kan geen kwaad op zijn tijd, zekers nuquote:Op woensdag 23 november 2016 08:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met MangoTree?.
Nee?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met MangoTree?.
Letterlijk alles wat hij post gaat over het supergeheime pedonetwerk van Hillary Clinton.quote:
Ah, een Hoedje dus.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Letterlijk alles wat hij post gaat over het supergeheime pedonetwerk van Hillary Clinton.
Toevallig was ik in de melkweg op election day (woon er praktisch naast), en sprak een paar Amerikanen die echt stomverbaasd waren dat hun verkiezingen zo intens worden beleefd in Nederland. De helft van de Amerikanen stemt niet eens. Ik denk dat veel Nederlanders, de blanke hipster variant met name, op een of andere manier een enorme bewijsdrang hebben om zo Amerikaans voor te doen, en met name als New Yorker. Bekeerlingen zijn vaak het fanatiekst.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:10 schreef The_Temp het volgende:
[..]
https://www.charitywatch.(...)inton-foundation/478
12% overhead en de rest gaat naar goede doelen.
Overigens zal dit ook gelijk mijn laatste post hierover zijn, want ik keek weleens in het topic over de verkiezingen en dat overdreven fanatisme van Nederlanders over Amerikaanse verkiezingen is nogal... vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |