quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier:
R&P / [Centraal] PTSS en Traumaverwerking
Het topic is op sterven na dood, maar tegen alle verwachting in is er toch voor het éérst iemand serieus geholpen :'Dquote:Op maandag 12 december 2016 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderin het topicoverzicht van R&P staan een balk met centrale topics, daaronder staan alle centrale topics op een rij.
Als ze die dan ook gewoon hier post, slaan we 2 vliegen in één klap.quote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever die boobpic van haar, dus ik doe niet mee.
Dan wordt ze geband en ik wil de CL-rants niet missen.quote:Op maandag 12 december 2016 22:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ze die dan ook gewoon hier post, slaan we 2 vliegen in één klap.
Aim to pleasequote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Het topic is op sterven na dood, maar tegen alle verwachting in is er toch voor het éérst iemand serieus geholpen :'D
Ondertussen durf ik nog niet in het gegeven topic te posten, maar goed.quote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Het topic is op sterven na dood, maar tegen alle verwachting in is er toch voor het éérst iemand serieus geholpen :'D
Daarvoor is KPD bedacht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ondertussen durf ik nog niet in het gegeven topic te posten, maar goed.![]()
Eigenlijk kom ik alleen maar omdat ik hoorde dat er misschien boobpics gepost zouden worden.
Ze heeft ze ge'appt. En idd zijn ze van aanzienlijk formaat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:53 schreef Marsenal het volgende:
Eigenlijk kom ik alleen maar omdat ik hoorde dat er misschien boobpics gepost zouden worden.
Even rarren was dus geen overbodige luxe geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ze ge'appt. En idd zijn ze van aanzienlijk formaat.
Manmanman dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ze ge'appt. En idd zijn ze van aanzienlijk formaat.
Je past er helemaal bij zo te horen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jammer dat de balans tussen het aantal liefhebbers en het aantal boobpicposters wat scheef is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je past er helemaal bij zo te horen.
Godver, ik verwachtte op z'n minst een boobpic....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godver, ik verwachtte op z'n minst een boobpic....
Pic van mijn naakte moob onderweg naar je via DM.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godver, ik verwachtte op z'n minst een boobpic....
Niet bepaald hoe ik 2016 wilde afsluiten Air....quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pic van mijn naakte moob onderweg naar je via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |