Ik heb ooit met een Australische meisje afgesproken die Tegan heet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Tegan het volgende:
Pfew, ik kom niet voor in die link in de OP.
Ik ben een keer blijven lopen.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een Australische meisje afgesproken die Tegan heet.
1 keer maar? Snap je dan ook waarom je zo dik ben?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben een keer blijven lopen.
Nostalgietopic is dat zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Tegan het volgende:
Pfew, ik kom niet voor in die link in de OP.
Huuuuuuuquote:
Tijd dat de SC's in dit subforum worden samengevoegd. Kan geen toeval zijn dat Burdie hier ook weer post.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat de SC's in dit subforum worden samengevoegd. Kan geen toeval zijn dat Burdie hier ook weer post.
Samenvoegen bestaat niet. Opheffen wel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat de SC's in dit subforum worden samengevoegd. Kan geen toeval zijn dat Burdie hier ook weer post.
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij niet te vergeten.quote:
Volgende week doen, tegelijkertijd met de herdenkingsdienst voor de ingevroren vissen?quote:
Ksssht, straks posten we deze nog vol dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop