Beter dan de harry potter films.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Alleen die Tina was een saai wicht.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan de harry potter films.
Leukere karakters.
Al vind ik 5 films vrij veel.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal in het volgende deel duidelijker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die Tina was een saai wicht.
5 films ben ik ook benieuwd naar, maar ze gaan langzamerhand de focus verleggen van Newt naar jonge Dumbledore en Grindelwald dus dan kan het nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ben ik ook. Ga elke week. Maar heb beloofd deze met m`n mutti te zienquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een fervent bioscoopganger bent.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat je moeder interesse heeft in die filmsquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ga elke week. Maar heb beloofd deze met m`n mutti te zienEn family comes first dusja
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
M`n moeder is heel modern wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je moeder interesse heeft in die films
Mijn ouders hebben niks met fantasyquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n moeder is heel modern wat dat betreft
Fylax, ik las dat jij als hobby schrijven had, en je wilt ook al journalistiek doen, maar heb je weleens wat geschreven? Verhalen ofzo? Ben wel benieuwd naar je schrijfstijlquote:
Ik zou ook geen reet snappen van de HP films als ik de boeken niet had gelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder kijkt altijd de films en dan snapt ze de helft niet.
Ze nam speciaal elk jaar HBO voor Game of Thronesquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niks met fantasy
Zijn ze te nuchter voor
Toen ze in een promo zagen dat er draken in voor kwamen besloten ze al om het niet te kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nam speciaal elk jaar HBO voor Game of Thrones
Ja, zo is m`n pa ook. Die kijkt alleen Big Bang THeory en Two and a half menquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze in een promo zagen dat er draken in voor kwamen besloten ze al om het niet te kijken.
Dan zitten jij en je vader er beide flink naast.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder kijkt ook GoT met haar zus.
Een van de weinige dingen waar mn vader en ik het over eens zijn, dat dat niet veel is.
Mijn ouders kijken nog wel goede series op Netflix soms. Al is dat ook niet vaak en zijn ze vaak nog heel erg gefocust met wat er op tv komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo is m`n pa ook. Die kijkt alleen Big Bang THeory en Two and a half menMaar dan ook alleen omdat z`n vriendinnen dat kijken
Zoals welke?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader kijkt alleen plebejer series.
Sinds deze week pas?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens sinds deze week oprecht dat mn vader autistisch is.
Dat is echt saai.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke C-serie, als er maar in geschoten wordt.
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.
ah leuk hoor JR.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.
Kieft vond ik serieus wel goed boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Jammerquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah leuk hoor JR.
echt humor
hij leest het ook niet
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Daar was weinig mis meequote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Ik ging nog steeds stuk om die verhalen van hem in het boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |