Ja het mag bij mij ook wel wat gespierder, maar te lui om daaraan te werken. En vooral het feit dat je dan zoveel moet eten zou me niet eens lukken.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zouden wel wat dikker mogen...
Maar verder vind ik het wel prima
Jij niet dan? Suggereren dat joden geen mensen zijn en eindigend met een hitlergroet? Wat kan je er onmogelijk niet antisemitisch aan vinden?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind jij Steve Bannon een antisemiet?
0 bewijs voor verder, aantijgingen vanuit de mediaquote:Op donderdag 24 november 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij niet dan? Suggereren dat joden geen mensen zijn en eindigend met een hitlergroet? Wat kan je er onmogelijk niet antisemitisch aan vinden?
Bewijs voor wat? Dat filmpje liegt er niet om toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
0 bewijs voor verder, aantijgingen vanuit de media
Hij wordt openlijk gesteund door de Republican Jewish coalition.
Je bent schitterend zoals je bent. Zou (met) jou willen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zouden wel wat dikker mogen...
Maar verder vind ik het wel prima
en dan geen reactie #coldasicequote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent schitterend zoals je bent. Zou (met) jou willen zijn.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was Richard Spencer, een of andere neo-nazi die trump en bannon steunt.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat filmpje liegt er niet om toch?![]()
Las wel dat CNN het wat uit z`n context had geplaatst inderdaad
heb je geleerd?quote:
Mag hopen van niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben al drie dagen misselijk dat is toch niet normaalen nee ik ben niet zwanger
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagenquote:
damnquote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagen
was dat een te harde grapquote:
sorry niet gelachen deze keerquote:Op donderdag 24 november 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee die harde grap heb je al ontvangen ahaha
vriendquote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagen
Hij leeft nog, geen zorgenquote:
Hoe gaat het met jou?quote:
Ah wat is er danquote:Op donderdag 24 november 2016 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo goed weer, beetje terugval.
Gelukkig niet zo erg als Tong80
Wel oke, nog ziek. En zie het allemaal niet meer zo zitten met school en stage, maar komt wel weer goedquote:
Waarom zie je het niet zitten dan? Ging toch juist goed.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel oke, nog ziek. En zie het allemaal niet meer zo zitten met school en stage, maar komt wel weer goed
Ik vind stage nou niet zo denderend en vind het niet leuk dat ik daar nog tot juli moet zitten. Maar tijd gaat vanzelf wel voorbij, komt goedquote:Op donderdag 24 november 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zie je het niet zitten dan? Ging toch juist goed.
Wat moet je allemaal doen dan daar? Wat maakt het niet zo?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind stage nou niet zo denderend en vind het niet leuk dat ik daar nog tot juli moet zitten. Maar tijd gaat vanzelf wel voorbij, komt goed
Naah, ga ik niet op internet zetten. Maar misschien dat ik het nog leuk ga vinden.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan daar? Wat maakt het niet zo?
Is tijdelijk tochkan je wel op je CV zetten als je straks serieus werk zoekt
Ja zegquote:Op donderdag 24 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Naah, ga ik niet op internet zetten. Maar misschien dat ik het nog leuk ga vinden.
Ja precies, tijd gaat snel voorbij.
Wat is er met jou dan
oke sorryquote:Op donderdag 24 november 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeg
Ga ik niet op internet zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |