We zijn natuurlijk diep van binnen allemaal Afrikanen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
Hoe is hij Marokkaans zonder de Marokkaanse nationaliteit te hebben? Of zijn we ook allemaal Afrikanen of zo?
Bekijk de aflevering...quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
Hoe is hij Marokkaans zonder de Marokkaanse nationaliteit te hebben? Of zijn we ook allemaal Afrikanen of zo?
Je hoeft alleen maar aan te tonen dat je in een ver verleden een Marokkaanse voorouder hebt en je krijgt direct een paspoort.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
Probleem is alleen dat dat verre verleden allang gestolen isquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar aan te tonen dat je in een ver verleden een Marokkaanse voorouder hebt en je krijgt direct een paspoort.
Nee want jij hebt pijpenkrullenquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:55 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn oma komt ook uit Marokko, kan ik nu ook een Marokkaans paspoort krijgen?
Ik weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat, maar Jeroen Krabbe kan als het goed is nu wel de Marokkaanse nationaliteit aanvragen omdat hij via officiële documenten zijn Marokkaanse roots kan bewijzen. Ik zou zeggen informeer meer je en wie weet kan ook jij je Marokkaanse nationaliteit krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:55 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn tante komt uit Marokkoquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:55 schreef jamesdeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je terug gaat tot Karel de Grote dan is zeer waarschijnlijk heel Europa familie van elkaar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Veel opvallender was eigenlijk dat hij verre familie is van een groot aantal andere artiesten, entertainers en acteurs. De namen werden in de uitzending genoemd.
Zou het niet willenquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen informeer meer je en wie weet kan ook jij je Marokkaanse nationaliteit krijgen.
Volgens iemand die aan het woord kwam, schijnt de situatie voor Joden in Marokko wel mee te vallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:17 schreef frietenstamp het volgende:
Hoe gaat het nu met de marokkanen met een joodse migratie-achtergrond in Marokko?
Krabbé, kan inderdaad die nationaliteit aanvragen als hij dat wil. Hij kan namelijk aantonen dat hij afstamt van mensen met een Marokkaans paspoort. Hij was er zelf nogal enthousiast over, aangezien hij wel vaker in Marokko kwam, om daar te schilderen.quote:
Kunnen we hem dan ook uitzetten tzt?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krabbé, kan inderdaad die nationaliteit aanvragen als hij dat wil. Hij kan namelijk aantonen dat hij afstamt van mensen met een Marokkaans paspoort. Hij was er zelf nogal enthousiast over, aangezien hij wel vaker in Marokko kwam, om daar te schilderen.
Nee, maar z'n films kun je wel gewoon uitzetten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kunnen we hem dan ook uitzetten tzt?
ik heb een tante uit Marokkoquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:55 schreef jamesdeen het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:28 schreef Barrah het volgende:
[..]
Mijn tante komt uit MarokkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut.. je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:
nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |