Nja, dat is misschien inderdaad iets wat boven water gehouden wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou er subsidie moeten naar dingen die schijnbaar niet door de maatschappij gewild zijn?
En ik weet zeker dat ik genoeg uitgeef aan zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, dat is misschien inderdaad iets wat boven water gehouden wordt.
"waar leven we dan voor?"quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou er subsidie moeten naar dingen die schijnbaar niet door de maatschappij gewild zijn?
Te laat om helemaal te kijken, maar heb het begin eerder gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
Maurice de Hond heeft er wel goeie uitleg over.
Vooral het eind. Hoe partijen gaan antwoorden als hij vraagt of ze met hem willen regeren. Want ze gooien hun eigen glazen in als ze het blijven volharden. En ze raken stemmers kwijt als ze toegevenquote:Op dinsdag 22 november 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te laat om helemaal te kijken, maar heb het begin eerder gezien.
Mooi hoe ie het gebrek aan visie van obama ziet.
Tja het besef komt misschien.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral het eind. Hoe partijen gaan antwoorden als hij vraagt of ze met hem willen regeren. Want ze gooien hun eigen glazen in als ze het blijven volharden. En ze raken stemmers kwijt als ze toegeven
Denk je dat politieke stelsel zal gaan veranderen in de toekomst?quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja het besef komt misschien.
Maar het handelen is nog zo extreem ver weg, en i kdenk veel te laat.
Dat lijkt me erg duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat politieke stelsel zal gaan veranderen in de toekomst?
Het gaat niet alleen over kunstwerken. Het betreft dan ook film, muziek, theater, scholen etc.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor kunst waar niemand vrijwillig voor betaald.
lol plsquote:
Ik betaal meer aan zulke dingen dan de gemiddelde linkse stemmer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:37 schreef richolio het volgende:
Het gaat niet alleen over kunstwerken. Het betreft dan ook film, muziek, theater, scholen etc.
Misschien klinkt het heel hippie, maar als er gekort zou worden op zulk soort dingen en dat heeft dan ook daadwerkelijk invloed, dan vind ik de wereld er geen mooiere plek op worden.
Bedoelde meer vrijwilligquote:
Ik denk dat het kiezen voor meer nationaal gerichte partijen daar duiding van is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer vrijwillig
Niet tergend blijven vasthouden zolang het kan
Waarom zou er meer geld heen moeten? Het ging mij erom dat de PVV blijkbaar vindt dat er helemaal geen geld meer heen moet. Net zoals naar innovatie, dat vind ik ook kwalijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik betaal meer aan zulke dingen dan de gemiddelde linkse stemmer.
The fuck zou er nog meer van mijn belastinggeld heen moeten?
Omdat geen fatsoenlijke kunst op subsidie draait. Maar op publiek.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom zou er meer heen moeten? Het ging mij erom dat de PVV blijkbaar vindt dat er helemaal geen geld meer heen moet. Net zoals naar innovatie, dat vind ik ook kwalijk.
En dat hebben andere mensen dan ook, maar juist weer andersom.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik betaal graag voor kunstvoorstellingen, ballet voorstellingen en arthouse films.
Niet aan andere culturele dingen waar ik niet naar kijk.
Hard gelachen. Er is geen enkel probleem in Den Haag met het Poolse volkquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
SP laatst nog bij PAUW:
Het probleem zijn niet de moslims, maar de 50k polen die er in den haag werken.
Links Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |