Feyenoord al 16 jaar.quote:Op maandag 21 november 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
PSV is echt het lachertje van Nederland op dit moment.
3 kampioen in 40 jaar jaarquote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord al 16 jaar.
3 kampioen in 40 jaar jaar
Rustig davy.quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
Tyfus Hugo Borst met zijn grafboek pleur een tyfus eind op.
madquote:Op maandag 21 november 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles van onder de rivieren is eigenlijk een beetje om te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mad.quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een reacties in dit topic weer.
madquote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord al 16 jaar.
3 kampioen in 40 jaar jaar
Als het je niet bevalt donder je toch lekker op?quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een reacties in dit topic weer.
De verklaring waarom 2 relatief vriendelijke supporterskernen toch met elkaar botsen. Dat het pas nu gebeurt komt omdat ze niet zo heel vaak meer tegen elkaar gespeeld hebben nadien.quote:Op maandag 21 november 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft dat van 2010 ermee te maken?
Doe eens normaal.quote:Op maandag 21 november 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt donder je toch lekker op?
quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
madIk ben de rust zelve, Stijn staat onder grote spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
''OMG EEN ANDERE MENING, DOOD DOOD DOOD DOOD ENG''quote:Op maandag 21 november 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt donder je toch lekker op?
Mad.quote:Op maandag 21 november 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Naast de uitzending van VI giert nu ook met een paar honderd decibel Rene Schuurmans over mijn speakers.
"Ik ben niet mad"quote:Op maandag 21 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''OMG EEN ANDERE MENING, DOOD DOOD DOOD DOOD ENG''
Effe dimmen Stijn.quote:Op maandag 21 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 21 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben het helemaal met Stijn eens.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Je loopt werkelijk in elk topic te zaniken dat de reacties niet op jouw elitaire niveau zitten. Scrummie en ik worden daar schijtziek van.
Ik verbaas me slechts over de reacties op een prima/oprecht boek.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Je loopt werkelijk in elk topic te zaniken dat de reacties niet op jouw elitaire niveau zitten. Scrummie en ik worden daar schijtziek van.
Ik verstond het dus toch goedquote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef Wazaaaaa het volgende:
Wout Weghorst een leuke jongen, wat?
Mes. Rug.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben het helemaal met Stijn eens.
En een interessante maatschappelijke discussie.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbaas me slechts over de reacties op een prima/oprecht boek.
Oke, prima. Tot de volgende keer dat je dit zegt.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbaas me slechts over de reacties op een prima/oprecht boek.
Rot opquote:Op maandag 21 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn vast aan het oefenen voor het WK darts
Waarom zou ik van mijn makker Scrummie geen andere mening accepteren?quote:
Vind ik eigenlijk ook meer recht op zo'n prijs hebben dan een boek over Wim Kieft of Rene van der Gijp. Met alle respect. Niet het huidige boek van Gijp overigens.quote:Op maandag 21 november 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En een interessante maatschappelijke discussie.
quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik van mijn makker Scrummie geen andere mening accepteren?
Jij weet duidelijk niet wat vriendschap inhoudt.
Jij hebt nu ook al verstand van boeken?quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook meer recht op zo'n prijs hebben dan een boek over Wim Kieft of Rene van der Gijp. Met alle respect. Niet het huidige boek van Gijp overigens.
BARNEY ARMYquote:Op maandag 21 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn vast aan het oefenen voor het WK darts
Ook ja. Beide niet gelezen overigens. Maar ik heb wel gestemdquote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook meer recht op zo'n prijs hebben dan een boek over Wim Kieft of Rene van der Gijp. Met alle respect. Niet het huidige boek van Gijp overigens.
Vreemd, het is een echte vriend van je, maar je dacht dat hij een andere mening had.quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik van mijn makker Scrummie geen andere mening accepteren?
Jij weet duidelijk niet wat vriendschap inhoudt.
Gaap.quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt nu ook al verstand van boeken?
quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd, het is een echte vriend van je, maar je dacht dat hij een andere mening had.
Dit mag niet van Ajacied442quote:
Zijn live uitzending zou niet meer voorlopen op NL zender begreep ikquote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop dat het darts topic aids vrij blijft, dus zonder ONLOGISCH
Darts subforum*quote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop dat het darts topic aids vrij blijft, dus zonder ONLOGISCH
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 21 november 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Roda en NEC zijn walgelijk qua beleid. Weg ermee
Ik wil NEC nog even afwachten nu ze dat externe bedrijf uit de club gesodemieterd hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Roda en NEC zijn walgelijk qua beleid. Weg ermee
Nou nou nou, ik weet niet of ik er zo goed in zou zijn hoorquote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen als jij daar mod wordt.
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik weet niet of ik er zo goed in zou zijn hoor
Het is niet afgeschoten voor zover ik weet maar voor meer info verwijs ik je met alle liefde door naar heywooduquote:
Als je met zoiets begint spoor je al niet. Who the fuck is Lindhoutquote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil NEC nog even afwachten nu ze dat externe bedrijf uit de club gesodemieterd hebben.
Dit studeert ie thuis in die engerdquote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred weer met een lollig grapje?
http://www.dailymotion.co(...)-ging-open-zetten_tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |