SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Groot fan van User Wotte
aaah, dat verklaart allesquote:Op maandag 21 november 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Scrummie komt uit Amsterdam blijkt maar weer
Idd. Je post nog wel, maar wel minder.quote:Op maandag 21 november 2016 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Het vorige topic had ook nog posts van mij.
Precies, het is allemaal wat minder hier qua drukte met de meesten. Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Je post nog wel, maar wel minder.
Divje is helemaal weg
Tjacka komt te hooi en te gras binnenvallen en ook Inso is er niet zo vaak meer.
Komop mannen, we gaan voor die 300 en dat moet lukken
Zullen we even een fast chat doen scrum zodat als mensen hier straks weer kijken we in 301 zitten?quote:
Haha, aan het werk. Anders had ik met je mee gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zullen we even een fast chat doen scrum zodat als mensen hier straks weer kijken we in 301 zitten?![]()
Oh jammer hoor. Dan mn kloontjes maar van stal halen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, aan het werk. Anders had ik met je mee gedaan
FOEIquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh jammer hoor. Dan mn kloontjes maar van stal halen.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh jammer hoor. Dan mn kloontjes maar van stal halen.
Ik vind het nog steeds een zielig nummerquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Ik vond dit vroeger zo'n zielig nummer
Das waar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een zielig nummer
Nou....quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar.
Is dit miss wat om te sturen naar iemand die je leuk vindt?
Daar zat ik dus ook naar te kijken.....zo van heee oh ja die en die en die. diegene zou je op fok best nog eens posten. Ze komen allemaal wat zeggen in de 300.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
hENKIE8 was ineens weg. En ik zie wel meer luitjes op die lijst staan die toch trouwe bezoekers hier waren. Zou ze best graag terug willen zien.
Ja hoor, die was er wel, alleen erg rustig. Beetje zoals de laatste tijd hierquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook naar te kijken.....zo van heee oh ja die en die en die. diegene zou je op fok best nog eens posten. Ze komen allemaal wat zeggen in de 300.
kon trouwens niet verder terug dan 1-1-2012 dus weet niet of sc er voor die tijd ook al was.
Denk je nog wel eens aan KB?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Van die 2 huppeltjes hoor je nooit meer wat van he, Klinkerbotsing en Wingding. Lijken ook niet meer actief op FOK! te zijn.
Klinkerbotsing was best leuk. Jammer dat ze weg is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Van die 2 huppeltjes hoor je nooit meer wat van he, Klinkerbotsing en Wingding. Lijken ook niet meer actief op FOK! te zijn.
Haha ja. Hyperactief dametje. Prima toevoeging hier.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkerbotsing was best leuk. Jammer dat ze weg is.
Baconbusquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
hENKIE8 was ineens weg. En ik zie wel meer luitjes op die lijst staan die toch trouwe bezoekers hier waren. Zou ze best graag terug willen zien.
Hij was zondag basis johquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah die gozer, dacht dat ie al weer pleite was
Gaan wel kampioen worden als PSV niks geks gaat doen in de wintermaandenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso, Cerny. Maar dat heb ik ook nog met Dolberg
.
Dolbergquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso, Cerny. Maar dat heb ik ook nog met Dolberg
.
PSV gaat hopeloos falenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaan wel kampioen worden als PSV niks geks gaat doen in de wintermaanden
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax ook, maar dat weet Tjacka nog niet.
Jij weet zelf ook dat dat clubje van jou nog enorm in gaat storten. Rond maart zijn ajax en psv er voorbij en als jullie echt goed jaar hebben word je nog 4e ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax ook, maar dat weet Tjacka nog niet.
Okequote:Op dinsdag 22 november 2016 14:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook dat dat clubje van jou nog enorm in gaat storten. Rond maart zijn ajax en psv er voorbij en als jullie echt goed jaar hebben word je nog 4e ook.
Sorry. Maar laten we het hier niet over hebben in 299.quote:
Haha zie het nu pas. Zelfde gedachte dusquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Eén van mijn mooiste herinneringen is dat de mannen van VBL hier kwamen posten. Vond het een hele eer.
Een van de leukste dingen die ik hier las is dat oa Japie en Cad hier aan het mee posten waren .. geen bnw gedoe gewoon leuk! Cad met adviezen (goede adviezen zelfs) !! over huiskatten. Ik vond dat heel gaaf om te lezen omdat het gewoon toen gezellig was en niemand elkaar zoals in zoveel andere topics in de haren vloog.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Eén van mijn mooiste herinneringen is dat de mannen van VBL hier kwamen posten. Vond het een hele eer.
wat ik toen las was het leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Ja Japie op de SC, dat was een succes!
Dat waren ook mooie momenten. Ik hoopte altijd dat ze vaker langs zouden komen. Dat is het mooie van sc. Je kan het in bnw zo oneens zijn....in sc kun je lekker lullen over alles daarbuiten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:50 schreef Vance het volgende:
[..]
Een van de leukste dingen die ik hier las is dat oa Japie en Cad hier aan het mee posten waren .. geen bnw gedoe gewoon leuk! Cad met adviezen (goede adviezen zelfs) !! over huiskatten. Ik vond dat heel gaaf om te lezen omdat het gewoon toen gezellig was en niemand elkaar zoals in zoveel andere topics in de haren vloog.
Op naar de 300!
Laat ze lekker de touwtyfus krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat waren ook mooie momenten. Ik hoopte altijd dat ze vaker langs zouden komen.
Je moet je feyenoord uitstraling niet al te veel laten ventileren op de rest van de wereldquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ze lekker de touwtyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ze lekker de touwtyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:37 schreef Blaadjes het volgende:
Oh ja en de 300 is voor L. Zoniet gewoon verwijderen
Ja, die was prachtig he? Rond vijf uur was het helemaal roze met blauw en grijs. Schitterend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo allen!Iemand de zonsondergang gezien vandaag? Was echt magisch! Vette foto gemaakt, rondgestuurd en het werd bevestigd door mijn vrienden
Thanks! I hou al jaaaaren van fok, ben geen megaposter maar heb echt genoten van onwijs veel topics. Frontpage ook wel dagelijks even maar MSM boeit me steeds minder. Forum is echt top! Alles en iedereen is er gevoel heb ik. Je zou bij wijze van spreke met je oom uit Den Haag een fittie op fok! kunnen hebben, zonder dat je er ooit achterkomt IRL.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die was prachtig he? Rond vijf uur was het helemaal roze met blauw en grijs. Schitterend.
Misschien kun je die foto ook hier plaatsen?
En welkom op de SC
Tuurlijk wel! Gewoon posten! Er komen wel vaker foto's voorbij die niet helemaal helder zijn of beetje bewogen. Geeft toch niks?quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:07 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Thanks! I hou al jaaaaren van fok, ben geen megaposter maar heb echt genoten van onwijs veel topics. Frontpage ook wel dagelijks even maar MSM boeit me steeds minder. Forum is echt top! Alles en iedereen is er gevoel heb ik. Je zou bij wijze van spreke met je oom uit Den Haag een fittie op fok! kunnen hebben, zonder dat je er ooit achterkomt IRL.![]()
Foto haalde het niet bij het origineel en zo mooi was 'ie niet eigenlijk niet dus durf hem niet te posten
Dit klinkt als gemiste kans...quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo allen!Iemand de zonsondergang gezien vandaag? Was echt magisch! Vette foto gemaakt, rondgestuurd en het werd bevestigd door mijn vrienden
Godsamme, soms lijken dingen zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je ook graag een mooie foto gemaakt B?
Di3 komt morgenquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je ook graag een mooie foto gemaakt B?
Ben er nog hoorquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Je post nog wel, maar wel minder.
Divje is helemaal weg
Tjacka komt te hooi en te gras binnenvallen en ook Inso is er niet zo vaak meer.
Komop mannen, we gaan voor die 300 en dat moet lukken
quote:
Nouquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:01 schreef Vance het volgende:
Divje woont niet heel ver van mij weg... en we hebben een hobby samen nl gamenwe moeten elkaar eens ontmoeten denk ik.
Het is wat vreemd om dit op repeat op werk te kijken, maar de glimp die ik zag beloofde veel goeds!quote:Op woensdag 23 november 2016 08:19 schreef Divje het volgende:
Scrummie. Hedde gij Lexy Panterra nou al gecheckt?
http://i.imgur.com/PYRwvM4.mp4
quote:Op woensdag 23 november 2016 08:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wat vreemd om dit op repeat op werk te kijken, maar de glimp die ik zag beloofde veel goeds!
Dat zou wel lekker zijn, maar helaasquote:Op woensdag 23 november 2016 08:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zit nog niet in de auto naar huis?
Oehh nice.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, maar helaas. Nog 16 uur werken, en dan weekend
Vrijdag vrije dag want jarig.
Ja man. 32. Fucking oud. Toen ik 16 was zei ik altijd als ik 25 ben geweest is 't over en uit.quote:
Toen was je nog jong en onbezonnen en had je geen idee wat voor mooie dingen het leven te bieden heeftquote:Op woensdag 23 november 2016 08:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja man. 32. Fucking oud. Toen ik 16 was zei ik altijd als ik 25 ben geweest is 't over en uit.
Haha, wat had je me gegeven dan? 50? Eigenlijk ben ik het wel eens met mijn 16 jarige ikquote:Op woensdag 23 november 2016 08:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen was je nog jong en onbezonnen en had je geen idee wat voor mooie dingen het leven te bieden heeft
32 valt nog wel meedacht dat je ouder was
Neeeequote:Op woensdag 23 november 2016 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wat had je me gegeven dan? 50? Eigenlijk ben ik het wel eens met mijn 16 jarige ik
Hoe jong was jij eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:47 schreef Divje het volgende:
[..]
NeeeeDacht ergens achter in de 30. 38 ofzo.
Oh dat zeker. Veel wijzer als mij vind je ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:48 schreef Divje het volgende:
Al zit je met je wijze en zinnige manier van posten wel op de leeftijd van tong in mijn belevenis.
Denk ik nog steeds over na..quote:Op woensdag 23 november 2016 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Div, gister zijn de mooiste herinneringen aan deze SC gepost. Wat was de jouwe!?!?!
We hadden het gister nog over Wingding en Klinkerbotsingquote:Op woensdag 23 november 2016 08:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk ik nog steeds over na..![]()
Die paar keer dat bepaalde users hier als hongerige wolven op bezoekende dames sprongen staan me het meest bij
KBquote:Op woensdag 23 november 2016 08:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hadden het gister nog over Wingding en Klinkerbotsing
JAquote:Op woensdag 23 november 2016 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal ik haar een appje sturen dat je dr mist?
Ja, die alleen getrouwde mannen deed.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:56 schreef Divje het volgende:
Wingding was toch die kroegtijger met oude mannetjes?
Hahaha wat was datquote:Op woensdag 23 november 2016 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die alleen getrouwde mannen deed.
Misschien geeft ze vandaag een nieuwe fotoquote:Op woensdag 23 november 2016 08:57 schreef Divje het volgende:
Heb nog een foto van KB met haar panda knuffeltje.
Denk nog steeds dat dat een trolletje wasquote:Op woensdag 23 november 2016 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kwam toch nog zo'n fijne discussie uit.
Hihi.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien geeft ze vandaag een nieuwe foto.
[ afbeelding ]
Dat zou maar zo kunnen jaquote:Op woensdag 23 november 2016 09:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat dat een trolletje was
[..]
Hihi.
Dat zekerquote:Op woensdag 23 november 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja. Ach, wat een plezier hebben we gehad hier.
Nieuwe herinneringen maken dan! Minder leven! Meer FOK'en!quote:Op woensdag 23 november 2016 09:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zeker
Vind het wel jammer dat veel erg vaag is in mijn herinnering
De drukke tijd was wel erg leuk
Ik ben nog op zoek naar de balansquote:Op woensdag 23 november 2016 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nieuwe herinneringen maken dan! Minder leven! Meer FOK'en!
Wanneer zal ik mijn 10000ste post maken in de SC ?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, jij bent voor 50% verantwoordelijk voor deeltje #300, zegt genoeg.
Als je in dit tempo doorgaat...quote:Op woensdag 23 november 2016 09:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Wanneer zal ik mijn 10000ste post maken in de SC ?
Heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste keer poste ze tieten en daarna niet weer gezien.
Nou? Ik kan de spanning niet aan. Maak die zin af!quote:Op woensdag 23 november 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat...
Ik laat je net zo lang wachten zoals jij af en toe weg blijft van hier.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou? Ik kan de spanning niet aan. Maak die zin af!
Had it comingquote:Op woensdag 23 november 2016 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat je net zo lang wachten zoals jij af en toe weg blijft van hier.
Holy shitquote:Op woensdag 23 november 2016 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag *misschien* een PlaystationVR trouwens.
Hoeveel mensen?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Vraag voor iedereen en Div: Ik moet morgen trakteren maar gebak bij bakker is duur en zo standaard. Iemand leuke suggestie?
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 november 2016 09:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Holy shitnice!
Verjaardagscadeautje voor jezelf?
quote:Op woensdag 23 november 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ben erg benieuwd! Ook naar de cinematic mode. Gamen op mega huge ass screen ipv mijn 32".
Pff, luiquote:
Kant en klare boerencake van jumbo of ah ofzo. Kost bijna niks.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Vraag voor iedereen en Div: Ik moet morgen trakteren maar gebak bij bakker is duur en zo standaard. Iemand leuke suggestie?
Ik hou er zelf niet zo vanquote:Op woensdag 23 november 2016 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Div!!! je bent er weer
Scrum, die appeltaartjes van de Lidl zijn heerlijk, haal je zes stukken uit dus aan drie heb je genoeg. Ben je klaar voor nog geen tientje. Bus slagroom erbij en klaar is Scrum.
Hou ik ook zelf niet zo vanquote:Op woensdag 23 november 2016 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kant en klare boerencake van jumbo of ah ofzo. Kost bijna niks.
Dan haal je drie taartjes bij de Jumbo voor een tientje en iets bij de banketbakker wat je zelf lekker vindt voor 2.65 per stukquote:
Hahaha, dat zou wel briljant zijn eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2016 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan haal je drie taartjes bij de Jumbo voor een tientje en iets bij de banketbakker wat je zelf lekker vindt voor 2.65 per stuk
Skere B.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kant en klare boerencake van jumbo of ah ofzo. Kost bijna niks.
Werk aan de winkel!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Div!!! je bent er weer
Scrum, die appeltaartjes van de Lidl zijn heerlijk, haal je zes stukken uit dus aan drie heb je genoeg. Ben je klaar voor nog geen tientje. Bus slagroom erbij en klaar is Scrum.
Kijk trailer maarquote:Op woensdag 23 november 2016 10:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, gaat dat over?
Dat klinkt.. Bijzonderquote:Op woensdag 23 november 2016 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk trailer maar. Ik vind 't bizar tof eigenlijk. Het is dan ook een best bizarre serie. Gaat over een nieuw soort 'entertainment' waarbij alles kan en mag, in een wilde westen setting, maar speelt zich in de toekomst af.
Kijk je nog wel TWD enzo?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt.. Bijzonderffkes checken ja. Ja nou.
TWD, FTWD, Quantico, Scream, AHS, 12 Monkeys, Zoo en Stranger Things op dit momentquote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:41 schreef Divje het volgende:
[..]
TWD, FTWD, Quantico, Scream, AHS, 12 Monkeys, Zoo en Stranger Things op dit moment
Goed lijstjequote:Op woensdag 23 november 2016 10:42 schreef Divje het volgende:
Moet Narcos ook nog kijken. En nog wat andere shitzooi. Kijk meer films de laatste tijd
Teveel om op te noemenquote:Op woensdag 23 november 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Goed lijstje. Quantico ken ik niet, Scream gekeken maar meh, AHS, 12 Monkeys en Zoo ken ik ook niet, en Stranger Things afgezien (bazen serie).
Welke films dan? Ik juist nauwelijks nog..
Fuck ik moet Finding Dory ook nog doen. En BFG ook ja. Sausage party ken ik nietquote:Op woensdag 23 november 2016 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel om op te noemeniig veel actie en animatie de laatste weken. Heb een Statham marathon gehouden
en natuurlijk Sausage Party, Finding Dory en The BFG gekeken.
Vanavond Suicide Squad eens kijken.
Sausage Party is zooo slechtquote:Op woensdag 23 november 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fuck ik moet Finding Dory ook nog doen. En BFG ook ja. Sausage party ken ik niet.
Is een goede serie, net de eerste 3 afleveringen bekeken.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt.. Bijzonderffkes checken ja. Ja nou.
Tof he. Ik kijk vanavond denk weer 1 of 2. Nog een paar te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is een goede serie, net de eerste 3 afleveringen bekeken.
Als het je helemaal niks zegt dan is de film Westworld uit 1973 ook wel een aanrader, de opvolger Futureworld is wel wat minder maar op zich ook best vermakelijk.
Ja het is echt heel goed, prima cast ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tof he. Ik kijk vanavond denk weer 1 of 2. Nog een paar te gaan.
een hele en wat zit erop?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:49 schreef Divje het volgende:
Even een Hema rookworst naar binnen werken
Wel aan de goeie kant hequote:Op woensdag 23 november 2016 10:49 schreef Divje het volgende:
Even een Hema rookworst naar binnen werken
Haha nee, wist dat niet eensquote:Op woensdag 23 november 2016 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het is echt heel goed, prima cast ook.
Ook de film gezien?
Ga het bekijken, trailer is tofquote:Op woensdag 23 november 2016 10:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is een goede serie, net de eerste 3 afleveringen bekeken.
Als het je helemaal niks zegt dan is de film Westworld uit 1973 ook wel een aanrader, de opvolger Futureworld is wel wat minder maar op zich ook best vermakelijk.
Een hele ja, samen met een restje stamppot andijvie van gisterenquote:
quote:
Neen. Niks sneaky aanquote:Op woensdag 23 november 2016 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
Zitten jullie nou heel sneaky maar gestaag dit deel vol te schrijven?
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Sorry Div, was grapje
Hier wil ik naar toe, lijkt me echt een geweldige film:
https://www.pathe.nl/film/21636/de-zevende-hemel
Gezien mijn liefde voor de Nederlandse taal, lijkt het mij niet zoquote:De Zevende Hemel is een muzikale ode aan liefde en familie van topregisseur Job Gosschalk met liedjes van o.a. Nick & Simon, Boudewijn de Groot en Doe Maar.
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Sorry Div, was grapje
Hier wil ik naar toe, lijkt me echt een geweldige film:
https://www.pathe.nl/film/21636/de-zevende-hemel
KB heeft gelezen maar niet geantwoord!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2016 14:09 schreef Divje het volgende:
Verdomd catchy nummer welecht top40 materiaal
**** die ****quote:Op woensdag 23 november 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB heeft gelezen maar niet geantwoord!!!!!
Ja ho eens evenquote:Op woensdag 23 november 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
We hebben #69 overgeslagen. We moeten nog een topic extra dus..
#5 ookquote:Op woensdag 23 november 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
We hebben #69 overgeslagen. We moeten nog een topic extra dus..
5 topics whahahahaquote:Op woensdag 23 november 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
2 topics dus..
Lav, pas jij het nummertje even aan?
Oh, meer zelfs
STEMRAquote:Op woensdag 23 november 2016 15:10 schreef Divje het volgende:
Er zijn topics verdwenen! Niks overgeslagen! Illuminti! Trump! Buma!
Klootzak. Blijf 's gewoon posten.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:11 schreef Divje het volgende:
Nou. Kom over 2 weken wel weer terug dan.
Oke, omdat jij ook terug bent.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klootzak. Blijf 's gewoon posten.
Ohh. Was dat een illusie? Mind games? Jij bent gewoon deel van de SC#300 conspiracy!quote:Op woensdag 23 november 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet weg geweest.
Je bent zelf een game mind illusie.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Was dat een illusie? Mind games? Jij bent gewoon deel van de SC#300 conspiracy!
Proestquote:Op woensdag 23 november 2016 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een game mind illusie.
Ligt eraan hoeveel topics er missenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
We gaan het wel halen voor 2017.
Dat is mijn voorspelling van dit jaar.
"Game mind" doet mij denken aan iets wat ik laatst zag/hoorde.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een game mind illusie.
Owh fuck!quote:Op woensdag 23 november 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel topics er missen. Tot nu toe 5, ik ga uit van de telling van B.
Stardew Valley.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
"Game mind" doet mij denken aan iets wat ik laatst zag/hoorde.
In welke game wereld zou je het liefst willen leven als je moest kiezen.
5 !!!quote:Op woensdag 23 november 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel topics er missen. Tot nu toe 5, ik ga uit van de telling van B.
Ik gok dat jij nog vaker schuldig bent.quote:
Net even gekeken op die titel.quote:
Harvest Moon?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Net even gekeken op die titel.
Die game lijkt er veel op een spel van jaren geleden, kom alleen even niet op de naam.
Daar moest je ook tuinieren en dergelijke.
Groene vingers Div
Jaman!quote:
Samen zijn we sterk Lquote:
Prima maar niet zoals jij dat gewoon bent te doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik gok dat jij nog vaker schuldig bent.
Dat wordt een rookworst naar binnen werken jongeman
Ah, daar zijn de boosdoeners medeschuldigenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
Q.E.D. van 4 naar 6
ToT de ergste van 8 naar 11:D
Orchestra. van 15 naar 17
Mmw. Dat niet. Gewoon een soortgelijk spelquote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jaman!
Is het een soort reboot van Harvest Moon?
Wat vloeibare margarine werkt goed genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Samen zijn we sterk L
[..]
Prima maar niet zoals jij dat gewoon bent te doen.![]()
Spuug je er dan ook op?
Ik zou gewoon deze TT even aanpassen naar 295quote:Op woensdag 23 november 2016 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
We kunnen ook gewoon doen alsof we straks op 295 topics zitten en het vieren bij 305 of zit ik nu van de zenuwen verkeerd te rekenen?
Dat is toch niet de episode met dat bordeel?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil in de wereld van Westworld. Als je episode 2 gaat kijken snap je waarom.
verwarm je dat dan ook eerst in de pan tot het klaar is met schuimen?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Mmw. Dat niet. Gewoon een soortgelijk spel
[..]
Wat vloeibare margarine werkt goed genoeg.
Best een goed idee eigenlijk. Maar dan de volgende die zogenaamd 300 zou zijn. Weet niet of het kan hoor. Kan wel (295) achter 300 zetten. Is dat wat?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon deze TT even aanpassen naar 295
Nee joh is helemaal niet nodig. Wordt vanzelf warm genoegquote:Op woensdag 23 november 2016 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
verwarm je dat dan ook eerst in de pan tot het klaar is met schuimen?
ToT was wel topichunter he? zie dat jij en hij regelmatig zelfde deel opende maar je was hem steeds net voorquote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de boosdoeners medeschuldigen
Waarom ben ik zo goed in visualiserenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee joh is helemaal niet nodig. Wordt vanzelf warm genoeg
Oh is dat zo? Haha die ToTquote:Op woensdag 23 november 2016 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ToT was wel topichunter he? zie dat jij en hij regelmatig zelfde deel opende maar je was hem steeds net voor
quote:Op woensdag 23 november 2016 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo goed in visualiseren
Als die nummering eerder fout is gegaan, moet je 't nu ook kunnen herstellen lijkt mequote:Op woensdag 23 november 2016 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best een goed idee eigenlijk. Maar dan de volgende die zogenaamd 300 zou zijn. Weet niet of het kan hoor. Kan wel (295) achter 300 zetten. Is dat wat?
Zou je wel denken. Vind wel dat djeez hier wel een fp berichtje over mag schrijven.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die nummering eerder fout is gegaan, moet je 't nu ook kunnen herstellen lijkt me. Als je TT aanpast gewoon naar #295 moet ie daarna toch gewoon weer doortellen naar #296?
quote:Op woensdag 23 november 2016 15:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou je wel denken. Vind wel dat djeez hier wel een fp berichtje over mag schrijven.
Nou, het was hetzelfde bij de VBL SCquote:Op woensdag 23 november 2016 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
Wel mooi dat dit in bnw gebeurt...in andere fora hadden ze dit nooit ontdekt. Zo zie je maar zelfs in de sc zitten echte speurders...altijd op zoek naar zaken die niet kloppen.
Die Stijn moet ook niet zoveel aan de drugs, 100 topicsquote:Op woensdag 23 november 2016 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, het was hetzelfde bij de VBL SCDaar zitten we bijna op 5000, maar Stijn (Ajacied422) had een keer 100 topics overgeslagen
(maar later onbewust ook weer terug gezet, dus niets aan de hand achteraf).
Daarom ging ik juist hier kijken
hahaha 100 topicsquote:Op woensdag 23 november 2016 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, het was hetzelfde bij de VBL SCDaar zitten we bijna op 5000, maar Stijn (Ajacied422) had een keer 100 topics overgeslagen
(maar later onbewust ook weer terug gezet, dus niets aan de hand achteraf).
Daarom ging ik juist hier kijken
Die Ajacieden altijd.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat we voor deze mispoes (raakpoes!) ook gewoon Stijn verantwoordelijk houden.
Net als de joden krijgen ze overal de schuld van.....ehhh wacht....hmmmquote:
SamzzGodinquote:Op woensdag 23 november 2016 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zo klopt ie weer. 294!![]()
Met dank aan Samzz van R&P
Anders ik welquote:Op woensdag 23 november 2016 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Allang blij dat we er geen 40-45 topics naast zitten 😂
Nice.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
er zijn volgens mij mensen die maken die op 1 dagquote:Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Nog 1537 postjes jongens en meisjes!
Gaat lukken hoorquote:Op woensdag 23 november 2016 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nice.
De uitdaging is nu voor 2017
quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Net als de joden krijgen ze overal de schuld van.....ehhh wacht....hmmm
Die gaan wel iets harder. Ik stel nogmaals een verbroedering tussen bnw en vbl voor waar we elkaar helpen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
En dan komt de rest ook zo. Gelijktijdig met de VBL SC? Die moeten nog 14 topics
Dat gaat vast een gezellige chaos worden!quote:Op woensdag 23 november 2016 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die gaan wel iets harder. Ik stel nogmaals een verbroedering tussen bnw en vbl voor waar we elkaar helpen.
ja, JC poste hier gister al, maar ik kon de rest niet zo ver krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die gaan wel iets harder. Ik stel nogmaals een verbroedering tussen bnw en vbl voor waar we elkaar helpen.
Doublepain heeft hier een leuk topic geopend over Ramsey, dus die komt ook elders op BNW. Typisch en GGMM ook regelmatig.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja, JC poste hier gister al, maar ik kon de rest niet zo ver krijgen.
Yep, maar die waren niet aanwezig in de SC gister.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doublepain heeft hier een leuk topic geopend over Ramsey, dus die komt ook elders op BNW. Typisch en GGMM ook regelmatig.
Spamze! Als je klaar bent zitten we bijna in 400quote:Op woensdag 23 november 2016 16:24 schreef Blaadjes het volgende:
Dit bied wel kansen om L in te halen...ow wacht dat scheelt 10k posts ofzo
Ja ik zat er ook al helemaal klaar voor voor vanavond! Maar.. nu is het tenminste echt. Stel je voor dat er vanavond groot feest was en we het daarna hadden gechecktquote:Op woensdag 23 november 2016 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
Wel klote hoor. Dacht vanavond zijn we er...pfff ga ik maar stuk in mn kraa....nou ja caketje eten
En als t niet werkt word ik verketterdquote:Op woensdag 23 november 2016 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Niks er vanquote:Op woensdag 23 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als t niet werkt word ik verketterd? Hooivorken en fakkels, alles.
Daar kun je wel vanuitgaan. Ik zou brandstapel nog toe willen voegen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouw - brandstapel. Ja snap ik.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuitgaan. Ik zou brandstapel nog toe willen voegen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merciquote:Op woensdag 23 november 2016 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks er vanHet gaat vast werken
![]()
Welkom op BNW
Zal m'n hoed en cape alvast tevoorschijn halen.quote:
Wow, watquote:Op woensdag 23 november 2016 16:32 schreef Scrummie het volgende:
Wauw, nog een mooie vrouw ook. DIV DIV DIV DIV ATTENTIEITTIEITEEE
Sorry, Divje raakt altijd een beetje van slag als er hier een vrouw post, trek je maar niets van hem aanquote:
In geval van vrouw zou ik ook nog 100 kilo steen, touw en enkels willen toevoegen.quote:
Ik wil wel een dappere nieuwe poging wagenquote:Op woensdag 23 november 2016 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, Divje raakt altijd een beetje van slag als er hier een vrouw post, trek je maar niets van hem aan.
Maar welkom hier. Blijf je hier nu ook posten? Ja? Gezellig.
Gebrek aan efficiëntie kan je niet verweten wordenquote:Op woensdag 23 november 2016 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In geval van vrouw zou ik ook nog 100 kilo steen, touw en enkels willen toevoegen.![]()
Hallo trouwens redder van L in nood.
Dat laatste ontken ikquote:Op woensdag 23 november 2016 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een dappere nieuwe poging wagen.
Volgens mij ben jij meer van slag dan Divje.
Oh joh, lekker gek toch. En thanksquote:Op woensdag 23 november 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste ontken ik. Nee, ik zal even weer normaal doen. Sorry. Maar de complimenten blijven staan.
Tot later! Have funquote:Op woensdag 23 november 2016 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh joh, lekker gek toch. En thanks.
Ik ga weer verder in Judas. Later.
Dat klinkt als mn functioneringsgesprek.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebrek aan efficiëntie kan je niet verweten worden.
Whahaquote:Op woensdag 23 november 2016 16:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klinkt als mn functioneringsgesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |