Zijn jullie in gemeenschap van goederen getrouwd of onder huwelijkse voorwaarden?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef Puntje013 het volgende:
Ik moet nieuwe oordoppen![]()
Mijn setje piston 2 is meegegaan in de wasmachine en de droger.
Gelukkig doen ze het nog maar aangezien mijn vrouw ze uitgetest heeft toen ze ze uit de was viste ben ik ze kwijt.
Ze was verbaasd over de kwaliteit en wil ze eigenlijk niet terug geven![]()
Nu wil ik voor bluetooth gaan en vroeg me af of de mpow seals en/of de magneto een beetje dezelfde kwaliteit geluid hebben als de piston 2?
Wat voor traceernurmmer is het?quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen.
Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
Bewijs dat je niets ontvangen hebt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen.
Dat is makkelijk van ze. Misschien vragen of zij kunnen bewijzen dat het is afgeleverd?quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Misschien op het postkantoor dat dat bekende briefje (er ligt een pakketje klaar met een slechte foto van je adres) ergens verdwenen is?quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb een tijdje terug hier of op tweakers een soort gelijke situatie gezien. Daarbij had de persoon daadwerkelijk een foto van een lege brievenbus opgestuurd en dit was volgens de verkoper goed genoegquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bewijs dat je niets ontvangen hebt?
Foto van een lege brievenbus?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef niek2000 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug hier of op tweakers een soort gelijke situatie gezien. Daarbij had de persoon daadwerkelijk een foto van een lege brievenbus opgestuurd en dit was volgens de verkoper goed genoeg![]()
Mooi ding hè. Enige minpuntje is dat hij niet automatisch signaal naar de radio geeft en switched wanneer een andere frequentie beter ontvangst geeft. Maar volgens mij heeft geen van die FM transmitters dat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Roidmi2s is binnen. Even snel geprobeerd en het werkt prima.
Rds is dat. Weet niet of dat wel echt kan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mooi ding hè. Enige minpuntje is dat hij niet automatisch signaal naar de radio geeft en switched wanneer een andere frequentie beter ontvangst geeft. Maar volgens mij heeft geen van die FM transmitters dat.
Technisch moet het wel kunnen (Radio 1 kan het ook), maar ja.
In principe is die Roidmi gewoon een FM-zender, dus moet hij ook dat RDS signaal mee kunnen sturen toch? Ik zelf niet dat het eenvoudig te implementeren is voor een fabrikant, maar technisch moet het, in theorie, volgens mij kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rds is dat. Weet niet of dat wel echt kan.
Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien op het postkantoor dat dat bekende briefje (er ligt een pakketje klaar met een slechte foto van je adres) ergens verdwenen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:48 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.En de les van vandaag is dat tante post tegenwoordig meer fouten maakt dan ome Ali.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard mijn eerste actie als een pakketje niet aankomt, eerst bij bij het postkantoor vragen of ie daar ligt en dan pas een berichtje naar de verkoper.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:48 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Of de trackingcode in de postnl app invoeren. Als die is vertaald naar een 3s, verschijnt die daar ook..quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.
Via een aantal tracking sites geprobeerd. Hij stond op delivered, maar op de betreffende dag en tijd was ik gewoon thuis.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.
Flink prijskaartje hangt eraan.quote:Op maandag 5 december 2016 12:31 schreef Jonmen het volgende:
![]()
Iemand bereid om veel invoerheffing te betalen?
http://www.gearbest.com/speakers/pp_591121.html?wid=21
[ afbeelding ]
Ik gok dat dat de prijs is voor 1 box. Ik zou het toch niet aanraden om daar een order te plaatsenquote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef Catch22- het volgende:
op Ali rond de 400. Alsnog teveel imo
Je kan je bestel historie toch bekijken op Ebay. De datum en het bestelnummer moeten toch enige informatie geven.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
.........Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.............
quote:
Slechte feedback komt harder aan. Maar als je niet eens meer weet wat het had moeten zijn...boeit het jou toch ook niet zo heel veel?quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.
Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |