Ik dacht dat jij dat soort eten had afgezworen?quote:Op maandag 21 november 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel alweer aan dat als ik zo thuiskom ik eerst het toetje van vanavond ga eten en dan pas om een uur of 9 in de avond ga koken.
Ik eet heus wel toetjes.quote:Op maandag 21 november 2016 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat soort eten had afgezworen?
Altijd netjes jouw vriend toch?quote:Op maandag 21 november 2016 18:45 schreef Peter het volgende:
Ligt er aan wie of wat je als toetje hebt
Heb er niet veel mee. Tenzij kaasplanklje of zo.quote:Op maandag 21 november 2016 18:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Toetjes zijn ook veel te lekker
"goedemorgen, mag ik daar zitten?"quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:33 schreef Rezania het volgende:
Zit hier zo'n wijf die een hele vierzit bezet houdt door aan het gangpad te gaan zitten en dan de koffer voor haar benen te zetten.Trein is wel op tijd, dat dan weer wel.
Aanloopje nemen en dan achterstevoren a la hoogspringers over haar koffer heenspringen en op de stoel naast haar landen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:33 schreef Rezania het volgende:
Zit hier zo'n wijf die een hele vierzit bezet houdt door aan het gangpad te gaan zitten en dan de koffer voor haar benen te zetten.Trein is wel op tijd, dat dan weer wel.
Goedemorgen. Opbokken met je kuttas, teef.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
"goedemorgen, mag ik daar zitten?"
En dan zo brengen dat het niet een vraag is.
Ik had ook een paar transformers vroeger.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb echt duizenden transformatoren op mijn plaat.![]()
Kat!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik organiseer voor de gein de social drinks van m'n master (iemand moet deze belangrijke taak op zich nemen) en zat beetje mensen te vragen of ze komen en zo. Toen ik een gozer die ik echt lekker vind en van wie ik me afvraag of hij gay is vroeg of hij kwam zei hij helaas niet te kunnen, maar dat we nog heus wel met elkaar zullen borrelen, gevolgd door een knipoog.
Dat is echt zo een typisch moment waarop je je afvraagt of dat nou iets betekende, of dat je door je eigen gay wishful thinking gewoon weer spoken ziet. Zo irritant.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedemorgen. Opbokken met je kuttas, teef.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik organiseer voor de gein de social drinks van m'n master (iemand moet deze belangrijke taak op zich nemen) en zat beetje mensen te vragen of ze komen en zo. Toen ik een gozer die ik echt lekker vind en van wie ik me afvraag of hij gay is vroeg of hij kwam zei hij helaas niet te kunnen, maar dat we nog heus wel met elkaar zullen borrelen, gevolgd door een knipoog.
Dat is echt zo een typisch moment waarop je je afvraagt of dat nou iets betekende, of dat je door je eigen gay wishful thinking gewoon weer spoken ziet. Zo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |