Gisteren heel leuk ja. Kwam niet eens vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel voor t eerst in 1,5 jaar of zo een beetje er vanaf gehaaldZelf
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hoe dan ook: vertraging!quote:Op maandag 21 november 2016 14:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan heb je altijd tegenwind (en regen)
Ik voel mij in de auto alleen als passagier onveilig. Een keer in Polen zat ik als passagier in de auto. Harde regen, je zag geen kut door opstartend water. Ik zag al 200 meter,van tevoren dat een auto de vangrail in geslipt was... Komt onze bestuurder erachter wanneer ie erlangs rijdt, zo van WOW!! met 130 kilometer per uurquote:Op maandag 21 november 2016 13:50 schreef Rezania het volgende:
Met de auto kan ook gewoon fucking eng zijn. Donderdagavond moest ik rijden door enorme stortregen over wegen die ik niet ken. Scheet bijna in mijn broek.
Balen...quote:Op maandag 21 november 2016 16:35 schreef TwisterNederland het volgende:
0,3 punt tekort komen voor een voldoende, zuur....
Jezusquote:Op maandag 21 november 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Maar kon nu gelukkig wel gelijk de trein van 15:49 pakken.
Dat is een idee, maar lijkt mij niet makkelijkquote:Op maandag 21 november 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Balen...
Misschien valt er nog wat te sprokkelen bij de nabespreking
Soms lukt het, soms niet is m'n ervaringquote:Op maandag 21 november 2016 16:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar lijkt mij niet makkelijk
20 minuten in de treinquote:Op maandag 21 november 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Maar kon nu gelukkig wel gelijk de trein van 15:49 pakken.
Turf je mee?quote:Op maandag 21 november 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
20 minuten in de trein
25 minuten vertraging
Nice
Ik zal eens kijken bij de inzage, mits dat niet weer dubbel ingeroosterd isquote:Op maandag 21 november 2016 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms lukt het, soms niet is m'n ervaring
Je weet dat er ook nog een traject voor zit hė. Het is niet dat de trein heen en weer rijd tussen Leiden en Delft.quote:Op maandag 21 november 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus
Zoveel vertraging voor zo'n kort stukje?
Hmm jaquote:Op maandag 21 november 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat er ook nog een traject voor zit hė. Het is niet dat de trein heen en weer rijd tussen Leiden en Delft.
Doe lekker een (half) jaartje langer over je master joh. Gewoon vakken kiezen.quote:Op maandag 21 november 2016 16:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken bij de inzage, mits dat niet weer dubbel ingeroosterd is
Wel als je er vanaf het begin inzit hoorquote:Op maandag 21 november 2016 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit als ze allemaal zoveel vertraging hebben
*wapper wapper*quote:
Maar waarom?quote:Op maandag 21 november 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel alweer aan dat als ik zo thuiskom ik eerst het toetje van vanavond ga eten en dan pas om een uur of 9 in de avond ga koken.
Dat is ook wel weer zo. Ik eet het als laatste omdat ik het zie als beloning voor het leegeten van mijn bordjequote:Op maandag 21 november 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toetje is lekkerder en kost geen bereidingstijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |