Tuurlijk negatief.quote:Op zondag 20 november 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dat in jouw ogen een positief of negatief punt
Ik zie jou ook niet echt veel in contact komen met prostitueesquote:Op zondag 20 november 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder echt nog nooit een prostituee gesproken die dat voor haar plezier deed.
Haha.quote:Op zondag 20 november 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet echt veel in contact komen met prostituees
Ja jezus die Koreanen verdienen er wel echt superveel mee door bijvoorbeeld noedels voor de cam te etenquote:Op zondag 20 november 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook niet. Denk dat ik beter zoals die koreanen een vlog kan houden voor mensen die het leuk vinden om naar etende mensen te kijken
Ja snap echt niet waarom dat zo fascinerend isquote:Op zondag 20 november 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus die Koreanen verdienen er wel echt superveel mee door bijvoorbeeld noedels voor de cam te etenmisschien maar vloggen over avondeten en rijke bish worden?
Of die pukkel uitknijp video's, ranzigquote:Op zondag 20 november 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap echt niet waarom dat zo fascinerend is
Arme jongen, je bent dan ook veel te oud om te glijdenquote:Op zondag 20 november 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn voet is dubbel geklapt in de glijbaan.
Dat zal best.quote:Op zondag 20 november 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Zag in Czech wel vele strippers en prostituees damn gurl
Hygiėnischer dan wijven uit de kroeg tochquote:Op zondag 20 november 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de meeste oost-europeanen in west-europa van mijn generatie wel prostitutees in de (semi) dichte kring hebben.
Ik ging ook met mijn neefje van een glijbaan maar daar kwam ik niet vooruitquote:Op zondag 20 november 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen, je bent dan ook veel te oud om te glijden
Ik heb er niets mee.quote:Op zondag 20 november 2016 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Hygiėnischer dan wijven uit de kroeg toch
quote:Op zondag 20 november 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn voet is dubbel geklapt in de glijbaan.
Ik ook niet, tot ik een keer op zwart zaad zat.quote:Op zondag 20 november 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee.
De branche dan he.
Tot mijn verbazing was er overal wel een priester toen wij iéts gingen bezoeken.quote:Op zondag 20 november 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal best.
Ook nog atheistisch daar.
Jouw neefjequote:Op zondag 20 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook met mijn neefje van een glijbaan maar daar kwam ik niet vooruit
er is nog hoopquote:Op zondag 20 november 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing was er overal wel een priester toen wij iéts gingen bezoeken.
Valt wel meequote:Op zondag 20 november 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw neefjenog steeds zo'n bollie?
succesquote:Op zondag 20 november 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mij morgen waarschijnlijk inschrijven voor een kamer, wish me luck
luckquote:Op zondag 20 november 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mij morgen waarschijnlijk inschrijven voor een kamer, wish me luck
Heb niet gekeken. Was naar Hacksaw Ridgequote:
Gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 20 november 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
Nog 21 potjes slecht spelen en 3-0 winnen en ik vind het prima
3 vleugelspelers die er allemaal helemaal NIETS van kunnenquote:Op zondag 20 november 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toch 3-0
Al heb ik alleen de samenvatting gezien
Nee tuurlijk niet. ALs je Ajax zag vandaag. Die gaan zo kinderlijk makkelijk kampioen wordenquote:
Of toevallig 2 goede spelers aantrekken.quote:Op zondag 20 november 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. ALs je Ajax zag vandaag. Die gaan zo kinderlijk makkelijk kampioen worden
Mja, 2de plek dan maar
Haha watquote:
Die zijn ook echt niet goed daar.quote:
pfff jeetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |