Dit.quote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrijf het maar lekker nog een keer over.
In het Nederlands.
quote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In het Nederlands.
Oké, morgen dan.quote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In het Nederlands.
Daarom ben ik gisteren ook gewoon heel chill geweest, maar je merkt wel dat er iets niet goed zit in hun relatie.quote:
Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:quote:Op zondag 20 november 2016 20:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon een beetje flirten, maar ook met andere leuke vrouwen en dan zie je wel toch? Niet te veel over nadenken.
geen slechte raadgever!quote:
Dit ja, en how you get her is how you lose her. Als ze zo easy van haar vriendje afgaat voor jou, ben je de volgende in een lange rij.quote:Op zondag 20 november 2016 21:47 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:
[..]
geen slechte raadgever!
Wat ik je op een briefje kan geven: Wanneer een vrouw jou echt als relatiemateriaal ziet, dan laat ze dat blijken. Waarschijnlijk eerst wat subtiel, dan wat duidelijker, of anders wel grof duidelijk.
Hou je koppie erbij! Je bent net begonnen met een studie, zorg eerst dat die opleiding goed loopt en dan komt de rest vanzelf er een keer bij. Misschien dan wel niet met de één dan wel met een ander. (Bijkomend voordeel: Vrouwen vinden het erg aantrekkelijk om te zien dat een man standvastig zijn eigen koers vaart en alles onder controle heeft.)
Ze lijkt niet gelukkig met hem te zijn. Zoals ik al eerder zei hebben ze het al eens uitgemaakt en bovendien vertelde ze me (indirect) dat ze niet echt liefde bij hem voelt.quote:Op zondag 20 november 2016 21:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, en how you get her is how you lose her. Als ze zo easy van haar vriendje afgaat voor jou, ben je de volgende in een lange rij.
Verder, post hem in het Nederlands ja, da's de voertaal op het forum.
In de wolken zou ik niet zeggen, maar het is, zoals uit mijn openingspost blijkt, wel iemand die ik al op het eerste gezicht heel leuk vond. Nu ik er achter ben gekomen dat ze ook van binnen erg leuk lijkt te zijn voelde ik me wel een soort van genoodzaakt een post te makenquote:Op zondag 20 november 2016 21:47 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:
[..]
Dat is wat ze zegt, waarom is ze nog bij hem dan? Ik zou hier goed mee uitkijken iig.quote:Op zondag 20 november 2016 22:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze lijkt niet gelukkig met hem te zijn. Zoals ik al eerder zei hebben ze het al eens uitgemaakt en bovendien vertelde ze me (indirect) dat ze niet echt liefde bij hem voelt.
Wellicht zoekt ze naar affectie, maar vind ze die dusver niet echt. Ze lijkt me niet het type die er plezier uithaalt om mensen te manipuleren.quote:Op zondag 20 november 2016 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is wat ze zegt, waarom is ze nog bij hem dan? Ik zou hier goed mee uitkijken iig.
Manipuleren gaat niet altijd bewust, want wat doet ze nu bij haar huidige vriendje dan? De schijn ophouden omdat ze niet alleen wil zijn ofzo? Zij is degene die niet te vertrouwen is als ze zo over haar huidige relatie praat, vind ik.quote:Op zondag 20 november 2016 22:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wellicht zoekt ze naar affectie, maar vind ze die dusver niet echt. Ze lijkt me niet het type die er plezier uithaalt om mensen te manipuleren.
Ze vertelde me ook trouwens dat haar vriendje (een andere geloof ik) ooit vreemd is gegaan en dat ze daarom vrij veel moeite heeft nu met iemand echt te vertrouwen.
Hmm, daar ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn genoeg mensen die hun relatie een tweede kans geven, maar het werkt bijna nooit. Misschien staat zij ook gewoon op dat punt om er definitief een streep achter te zetten.quote:Op zondag 20 november 2016 23:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Manipuleren gaat niet altijd bewust, want wat doet ze nu bij haar huidige vriendje dan? De schijn ophouden omdat ze niet alleen wil zijn ofzo? Zij is degene die niet te vertrouwen is als ze zo over haar huidige relatie praat, vind ik.
Maargoed, ze kan ook kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou er, objectief gezien, niet veel van verwachten. Als je der een keer overheen wil en meer niet, dan kan je je kansen uittesten.
Dat kan.quote:Op zondag 20 november 2016 23:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn genoeg mensen die hun relatie een tweede kans geven, maar het werkt bijna nooit. Misschien staat zij ook gewoon op dat punt om er definitief een streep achter te zetten.
Nee, ik zeg dat je er niet teveel van moet verwachten om een teleurstelling te voorkomen. Misschien vind ze het wel gewoon spannend om met anderen te flirten om te kijken hoe ze op de markt ligt en ben je gewoon another guy. Er moet toch echt concretere info van haar komen om hier wat over te kunnen zeggen. Dit kan alle kanten op, daarom; zet geen te hoge verwachtingen.quote:Maar wat je me dus aanraadt is om er definitief een streep doorheen te zetten, puur op het feit dat ze bewust dan wel onbewust manipulatief zou kunnen zijn? Misschien is ze gewoon vrij onzeker over haarzelf, of weet ik veel wat. Ik denk dat ik daar vrij snel achter zou kunnen komen.
O zo. Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat was niet helemaal de vraag bij dit topic. Ik ben juist bang dat als ik opeens actief achter der reet aan ga zitten, dat het 100% niets wordt, daarom was de vraag: ervoor gaan of wachten.quote:Op zondag 20 november 2016 23:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je er niet teveel van moet verwachten om een teleurstelling te voorkomen. Misschien vind ze het wel gewoon spannend om met anderen te flirten om te kijken hoe ze op de markt ligt en ben je gewoon another guy. Er moet toch echt concretere info van haar komen om hier wat over te kunnen zeggen. Dit kan alle kanten op, daarom; zet geen te hoge verwachtingen.
Tja, ervoor gaan of wachten... er is niet echt een juist advies;quote:Op zondag 20 november 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O zo. Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat was niet helemaal de vraag bij dit topic. Ik ben juist bang dat als ik opeens actief achter der reet aan ga zitten, dat het 100% niets wordt, daarom was de vraag: ervoor gaan of wachten.
Maarja, zoals je las in de openingspost, weet ik ook niet precies wanneer het uit zou zijn en dat is dus een beetje het dilemma waar ik mee zit.
Denk je dat echt, zelfs na die opmerking over hoe ze nog steeds mensen niet volledig durft te vertrouwen omdat haar vriendje toen vreemds is gegaan of hebben we het dan weer over het risico van haar manipulativiteit?quote:Op zondag 20 november 2016 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Aan de andere kant;
Als je ervoor gaat, en ze hapt, dan zou ik nooit lekker op de bank zitten als ze met haar vriendinnen uit is. Het gras is groener bij de buren, dus gaat ze een keer iemand tegen komen die leuker is dan jij zodra de relatie even onderweg is. Hoe sterk staat zij dan in der schoenen? Wil je dat risico lopen? Zo ja, ervoor gaan!
Hier kan uiteindelijk natuurlijk iets leuk uit groeien, maar dit gaat in ieder geval minstens een beetje gedoe opleveren...quote:Op zondag 20 november 2016 22:56 schreef KetchupFTW het volgende:
Ze vertelde me ook trouwens dat haar vriendje (een andere geloof ik) ooit vreemd is gegaan en dat ze daarom vrij veel moeite heeft nu met iemand echt te vertrouwen.
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je ervoor uit moet kijken dat het geen "boyfriend-hopper" is. Ik ken haar niet maar heb in mijn leven wel vaker dit soort situaties meegemaakt (bij mezelf en bij vrienden), ze hadden meestal geen happy end. En ze hoeft helemaal niet manipulatief te zijn om gevoelig te zijn voor de aandacht van anderen. Ook hoeft ze niet manipulatief te zijn om snel verliefd te worden op iemand anders.quote:Op zondag 20 november 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Denk je dat echt, zelfs na die opmerking over hoe ze nog steeds mensen niet volledig durft te vertrouwen omdat haar vriendje toen vreemds is gegaan of hebben we het dan weer over het risico van haar manipulativiteit?
Mmmwah, dan misschien toch wel iets van een klein vlindertje hier of daar, lijkt mij dan. Maar joh, dat maakt ook niet uit, dat overkomt je nu éénmaal.quote:Op zondag 20 november 2016 22:50 schreef KetchupFTW het volgende:
In de wolken zou ik niet zeggen, maar het is, zoals uit mijn openingspost blijkt, wel iemand die ik al op het eerste gezicht heel leuk vond. Nu ik er achter ben gekomen dat ze ook van binnen erg leuk lijkt te zijn voelde ik me wel een soort van genoodzaakt een post te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |