gewoon net zo lang door gaan totdat je ze beide hebt tochquote:
Als ik éindelijk een woning toegewezen krijg.quote:
Denk dat jij veel te streng bent voor een dochterquote:Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou ook beter voor een meisje kunnen zorgen.
Had laatst onderzoek gelezen dat beweerde dat lengte van de penis rol kon spelen. Mannen met kleinere penis zouden meer kans hebben op meisje.quote:
misschien ietsje te streng maar zal wel meevallenquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat jij veel te streng bent voor een dochter
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongensquote:Op zondag 20 november 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon net zo lang door gaan totdat je ze beide hebt toch
en als je gemiddeld zitquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst onderzoek gelezen dat beweerde dat lengte van de penis rol kon spelen. Mannen met kleinere penis zouden meer kans hebben op meisje.
Was wel grappig stukje, maar betwijfel de waarde van het onderzoek.
lolquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongens![]()
omgquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die wilde 3 meisjes, die kreeg een drieling.. 3 jongens![]()
Werden geen uitspraken over definitieve lengte gedaan.quote:
Misschien dat je vrouw je dan wat in bedwang houdt, maar denk met kleren en tijden waarop ze thuis moet zijn dat jij dan wel streng bentquote:Op zondag 20 november 2016 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien ietsje te streng maar zal wel meevallen
hoezo dan
kleren beetje strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien dat je vrouw je dan wat in bedwang houdt, maar denk met kleren en tijden waarop ze thuis moet zijn dat jij dan wel streng bent
weet je dochter wat wij in bad doen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik riep drie jaar lang dat mijn eerste een meisje wilde, dat kwam uit. Nu hoop ik bij de tweede op een jongetje.
Ze slaapt. Als jij een beetje rustig aan doet dan wordt ze niet wakker.quote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weet je dochter wat wij in bad doen?
en met jongens ook wel strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kleren beetje streng
tijden wel streng
quote:Op zondag 20 november 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze slaapt. Als jij een beetje rustig aan doet dan wordt ze niet wakker.
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossenquote:
middelmatig strengquote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe gaan wij onze kinderen opvoeden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |