quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie krullen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwangquote:
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.quote:Op zondag 20 november 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ze daar niet eens zo mooi zitten, maar thanks. Heb ze tegenwoordig meer in bedwang
Jij had liever 4k resolutie gezien he bahquote:Op zondag 20 november 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat foto niet zo scherp is, maar ach. Je ziet iig duidelijk dat jij het bent.
quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij had liever 4k resolutie gezien he bah
croptopje erbijquote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het jammer als gezichten beetje vervagen.quote:Op zondag 20 november 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks gevenquote:
Vieze gedachtenquote:Op zondag 20 november 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet die mannen hier niks geven
je geeft ze een vinger en ze willen een hand
welke seriequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
welkequote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat deze serie niet helemaal nog op netflix is![]()
designated survivorquote:
waarom ga je niet?quote:Op zondag 20 november 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
designated survivor
eigenlijk zou ik naar dag 3 moeten
kan je niet voor een uurtje gaanquote:
nou zegquote:Op zondag 20 november 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in de GRTD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |