abonnement Unibet Coolblue
pi_166778986
Moet ff iets van me afschrijven hoor. :') Voor geschiedenis moeten we dus een betoog over de Amerikaanse presidentsverkiezingen maken, deze moet a.s zondag af zijn. Mijn betoog gaat over dat niet Clinton, niet Trump maar Gary Johnson de beste presidentskandidaat is. Vond dat wel origineel.

Heb nu ongeveer de helft af, maar ik heb gewoon echt geen motivatie of zin om er verder aan te werken. :') Ik wilde vrijdagavond al verder gaan, maar stelde dat uit naar zaterdag, om dat weer uit te stellen naar vandaag.

Nou goed, ik dus net het document openen, ik typ een paar zinnen en ik merk meteen weer een kriegelig gevoel dat ik totaal geen zin heb. En dan ga je weer andere dingen doen op de computer, beetje YouTuben en uiteindelijk zit je weer beneden televisie te kijken.

Kan mezelf er echt niet toe zetten. Struggles. -O-
(she/her)
pi_166779119
Beter kweek je nu alvast die discipline, daar ga je straks tijdens je scripties heel veel plezier van hebben. :')

Wat voor mij wel helpt is het ombuigen naar arbeid. Ik stel vast van hoe laat tot hoe laat ik aan het werk moet, wanneer ik pauze heb en wat ik krijg van mezelf als ik een doelstelling haal (aantal woorden, pagina's, bladzijdes...). Meestal is dat een aflevering van een serie kijken, soms een broodje subway of de hele volgende dag studievrij (vaak als iets echt af is). Ik heb een studybuddy, dat helpt ook. Als één van ons later in de bieb is dan we hadden toegezegd, zijn we de ander een koffie schuldig. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_166779158
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:32 schreef Sarasi het volgende:
Beter kweek je nu alvast die discipline, daar ga je straks tijdens je scripties heel veel plezier van hebben. :')

Wat voor mij wel helpt is het ombuigen naar arbeid. Ik stel vast van hoe laat tot hoe laat ik aan het werk moet, wanneer ik pauze heb en wat ik krijg van mezelf als ik een doelstelling haal (aantal woorden, pagina's, bladzijdes...). Meestal is dat een aflevering van een serie kijken, soms een broodje subway of de hele volgende dag studievrij (vaak als iets echt af is). Ik heb een studybuddy, dat helpt ook. Als één van ons later in de bieb is dan we hadden toegezegd, zijn we de ander een koffie schuldig. :)
Ja, you're right. Dat uitstelgedrag is echt niet goed. ;(

Hey dat is wel een goeie ja dat ga ik eens proberen, thnx :P
(she/her)
pi_166779300
Hoeveel woorden
pi_166779329
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:39 schreef PersonOfInterest het volgende:
Hoeveel woorden
Er is geen minimum/maximum. :P
(she/her)
pi_166779567
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 15:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja, you're right. Dat uitstelgedrag is echt niet goed. ;(

Hey dat is wel een goeie ja dat ga ik eens proberen, thnx :P
I feel you bro. ;( Het is moeilijk, maar nu alvast aanpakken levert je echt veel profijt op.

Nog één ding: als ik SOG, zorg ik ervoor dat ik SOG met een ander vak. Dan doe ik toch nog iets productiefs, ook al had het eigenlijk geen prioriteit. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_166779584
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 15:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

I feel you bro. ;( Het is moeilijk, maar nu alvast aanpakken levert je echt veel profijt op.

Nog één ding: als ik SOG, zorg ik ervoor dat ik SOG met een ander vak. Dan doe ik toch nog iets productiefs, ook al had het eigenlijk geen prioriteit. ^O^
SOG? :@
(she/her)
pi_166779630
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

SOG? :@
Studie ontwijkend gedrag (vertonen). ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_166779690
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 15:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Studie ontwijkend gedrag (vertonen). ;(
Oh zo. :D
(she/her)
  zondag 20 november 2016 @ 16:26:46 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_166780418
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 15:47 schreef Sarasi het volgende:

Nog één ding: als ik SOG, zorg ik ervoor dat ik SOG met een ander vak
Dat is dan toch geen SOG meer ... ?
pi_166780471
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 16:26 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat is dan toch geen SOG meer ... ?
Mwah, als het ene over twee dagen af moet zijn en het andere over drie weken, zie ik dat toch wel zo. In strikte zin heb je gelijk, dat wel.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 20 november 2016 @ 17:19:02 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166782735
Haha zo'n opstel rip je toch gewoon van de internets.
Niet over dat onderwerp natuurlijk, maar zat andere dingen waaruit je kan kiezen.
Zo deed ik het altijd, wie niet sterk is in verhaaltjes schrijven moet slim zijn.
pindazakje
pi_166810778
Welke klas zit je in?
Ik motiveer mezelf meestal door te bedenken dat als ik dit haal dat het dan nooit meer hoeft.
Geen betoog/geschiedenis/middelbare school/studie meer.
Lekker toch?
pi_166813414
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef DoubleDip het volgende:
Welke klas zit je in?
Ik motiveer mezelf meestal door te bedenken dat als ik dit haal dat het dan nooit meer hoeft.
Geen betoog/geschiedenis/middelbare school/studie meer.
Lekker toch?
Havo 5 :P
(she/her)
  maandag 21 november 2016 @ 22:33:05 #16
460196 DeZeehond
Er zwemt genoeg in de zee.
pi_166813986
Download de extensie stayfocused op je browser. Het werkt bij mij heel goed.
  dinsdag 22 november 2016 @ 00:04:47 #17
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166816761
Ik moet ook een betoog af hebben voor morgen maar ik ben nog niet begonnen want ik het onderwerp is ruk.
AZ
ALKMAAR
pi_166816849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 00:04 schreef Durmada het volgende:
Ik moet ook een betoog af hebben voor morgen maar ik ben nog niet begonnen want ik het onderwerp is ruk.
welk onderwerp
(she/her)
  dinsdag 22 november 2016 @ 00:11:54 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166816928
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:

[..]

welk onderwerp
Delegatie van de formele wetgever of dat democratisch is
AZ
ALKMAAR
pi_166819515
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 22:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Havo 5 :P
Nou mooi toch? Als je nu even knalt kan je straks van school af en een leuke studie gaan doen.
pi_166819527
Oja en herkenbaar enzo. Ik moet eigenlijk aan mijn scriptie-opzet gaan werken maar ga in plaats daarvan liever een tentamen leren.
pi_166822873
Ik zou een ander onderwerp kiezen, Fylax. Je maakt het jezelf onnodig moeilijk. Je moet informatie bij elkaar gaan sprokkelen over die Johnson, om er vervolgens achter te komen dat Johnson niet eens wist wat Aleppo is....

Suggestie voor een ander onderwerp: zet uiteen dat de Democraten de verkiezingen hebben verloren door volop in te zetten op Clinton. Leg uit dat Clinton koste dat het kost de voorverkiezingen moest winnen, dat de DNC hierop gestuurd heeft, dat de tegenkandidaten hebben geprotesteerd tegen die gang van zaken. Leg uit dat Clinton kil is, weinig enthousiasme oproept; establishment, carrièrepolitica, banden met Wall Street, etc. Wijs op de populariteit van Sanders die veel mensen op de been bracht, noem eventueel O'Malley die veel jonger is dan Clinton en Sanders (en als eerste klaagde over de "rigged" primaries).

Moet te doen zijn; je kunt best schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 12:58:07 ]
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:03:42 #23
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_166826494
Zo herkenbaar

Wat helpt bij mij is gewoon een muziekje te kiezen waarop je zeg maar lekker kunt leren. En vervolgens... niet nadenken. Gewoon je boek pakken en het -doen-
Niet nadenken op dat moment!

Maar ja is makkelijker gezegd dan gedaan :')
Ik leer wel beter met muziek merk ik :Y
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:04:12 #24
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_166826500
Achtergrond muziek dan :P Of piano muziek. Muziek -zonder- tekst.
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:04:44 #25
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_166826508
En dat muziekje moet je dan wel niet weer herinneren aan andere dingen. Gebruik het alleen maar wanneer je je huiswerk maakt oid.
pi_166828525
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:04 schreef -Phineas- het volgende:
En dat muziekje moet je dan wel niet weer herinneren aan andere dingen. Gebruik het alleen maar wanneer je je huiswerk maakt oid.
Ahhh goeie goeie
(she/her)
pi_166828538
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou een ander onderwerp kiezen, Fylax. Je maakt het jezelf onnodig moeilijk. Je moet informatie bij elkaar gaan sprokkelen over die Johnson, om er vervolgens achter te komen dat Johnson niet eens wist wat Aleppo is....

Suggestie voor een ander onderwerp: zet uiteen dat de Democraten de verkiezingen hebben verloren door volop in te zetten op Clinton. Leg uit dat Clinton koste dat het kost de voorverkiezingen moest winnen, dat de DNC hierop gestuurd heeft, dat de tegenkandidaten hebben geprotesteerd tegen die gang van zaken. Leg uit dat Clinton kil is, weinig enthousiasme oproept; establishment, carrièrepolitica, banden met Wall Street, etc. Wijs op de populariteit van Sanders die veel mensen op de been bracht, noem eventueel O'Malley die veel jonger is dan Clinton en Sanders (en als eerste klaagde over de "rigged" primaries).

Moet te doen zijn; je kunt best schrijven.
thanks voor je suggestie, maar t is nu een beetje te laat om daar nog in te veranderen, heb de hoofd- en deelvragen al moeten inleveren enzo
(she/her)
pi_166832664
Fylax. Werken. Nu.
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_166853115
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

thanks voor je suggestie, maar t is nu een beetje te laat om daar nog in te veranderen, heb de hoofd- en deelvragen al moeten inleveren enzo
Is je betoog al af?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')