SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Chris Dobey v James WadeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Mooi, die zien we niet meer in het Ajaxtopic dus behalve als Marokkaans voetbalwatsjurquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
even tussendoor
VBL / [Live Eredivisie #717] PSV GENOT
PSVJL is MAD
Wij gaan dat Coolsingeltje vast ASFALTERENquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
even tussendoor
VBL / [Live Eredivisie #717] PSV GENOT
PSVJL is MAD
Maar dan gaat Stijn nog een keer doodquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt dit weer zo'n bagagedragerwedstrijd van Barney, waarin hij op het eind er met de zege vandoor sneakt.
flinke bagagedrager danquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt dit weer zo'n bagagedragerwedstrijd van Barney, waarin hij op het eind er met de zege vandoor sneakt.
Schei eens even heel gauw uitquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Wij gaan dat Coolsingeltje vast ASFALTEREN
Totdat ISIS een voetbalteam opricht, dan gaat hij dat steunen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, die zien we niet meer in het Ajaxtopic dus behalve als Marokkaans voetbalwatsjur
Die zouden zo bij de Africa Cup meekunnen met wat doodschopjes hier en daarquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Totdat ISIS een voetbalteam opricht, dan gaat hij dat steunen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat de Coolsingel al een geasfalteerde weg is
Vind jequote:Op zaterdag 19 november 2016 23:20 schreef Szura het volgende:
De onzin van Zjak wordt steeds sneller gelogenstraft
Barney had aan 43 niet genoeg, je bent geneigd te denken dat het 11-9 wordt onee hij miste al twee keer de triple oh hij benut de ruimte niet dus Barn kan weer instappen (...) JAAAA HIJ DOET HET 10-10 ik weet ook niet wat ik nou net weer heb geroepen straks weer 10k salaris erbij lekker boeiend ja tochquote:
10k salaris maarquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney had aan 43 niet genoeg, je bent geneigd te denken dat het 11-9 wordt onee hij miste al twee keer de triple oh hij benut de ruimte niet dus Barn kan weer instappen (...) JAAAA HIJ DOET HET 10-10 ik weet ook niet wat ik nou net weer heb geroepen straks weer 10k salaris erbij lekker boeiend ja toch
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Zjak denkt dat de Knar een beroerte krijgt zo
quote:
De grapjes zijn wel heel erg eentonig, meer verschillende reacties graagquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
gaat dit over Haags_kwartiertje?
Twitter ontploftquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ja mensen, laat even via twitter weten wie deze wedstrijd gaat winnen.
misschien weet @aad300 het welquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ja mensen, laat even via twitter weten wie deze wedstrijd gaat winnen.
Stijn kijkt niet en Poep0rz kijkt om de drie dagen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Hiervoor kijk je darts jongens. Het bord is rond, een tegen een, het kan alle kanten op
Ik wist dat iemand zoiets zou gaan zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat deed je gisteravond ook even zeker, viezerik
Je bent in het altijd fantastische ordinaire dartstopic zonder modsquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand zoiets zou gaan zeggen
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:36 schreef bechirti het volgende:
Dat die barny geeoon overiend blijf tna dit schotschr geweld. Egt lol
Wilst patsen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:36 schreef bechirti het volgende:
Dat die barny geeoon overiend blijf tna dit schotschr geweld. Egt lol
Dat die Barney gewoon overeind blijft na dit Schotse geweld. Echt lol.quote:
Fijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zei dat eergisteren al. groetjes.
van gerwenquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:41 schreef F.M.D. het volgende:
als anderson dit niveau kan volhouden, wint niemand van hem.
Dat kan nog wel, maar het moment waarop hij het dan ook nog eventjes doetquote:
Dat niet. Ze hebben wel iets op een veld in Tilburg gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, heeft PSV nog gevoetbald vandaag?
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, heeft PSV nog gevoetbald vandaag?
Hmm wade niet. Hijs best constant laag tempo ook. Vandaag makkelijke pot gehad. Ontregeld gewoon de boel morgen, had raymond ook moeten doen.quote:
Is ie nou ook al aan de coke?quote:
Open deuren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:53 schreef luckass het volgende:
Marcel legt de vinger op de zere plek
Adams nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat een haat allemaal.. Iedereen komt om te winnen, toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Adams niet
STA JE DAAR TE LACHEN, godverdomme.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Adams niet
Adams is manisch. Die lach is gewoon eng.quote:
RTL moet stoppen met het geilen op RvB. Zeg gewoon dat ze hem niet meer interviewen als hij wint als hij zich zo wanstaltig gedraagt als hij verliest. Nu gaf hij een kort interview maar meestal helemaal geen. Zeg dan tegen hem dat als hij wint ze hem ook niet meer voor de camera willen en die act zal snel stoppen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:55 schreef bechirti het volgende:
Eens. Raymond heeft t zelfde talent als gary en mvg. Alleen mentaliteit blijft minpunt.
Ja maar dat is allemaal toneelspel en schijn wat Adams doet. Hij is ook doodziek als die verliest.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Adams niet
Speltip 26: leer satire herkennenquote:Op zondag 20 november 2016 00:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal toneelspel en schijn wat Adams doet. Hij is ook doodziek als die verliest.
Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste gedachten tijdens t interview met Barney was: "wat een onsympathieke vent", maar direct daarna besefde ik me dat ik het eigenlijk heel tof vind dat hij gewoon echt altijd oprecht en eerlijk laat zien hoe hij zich voelt, en dat is toch veel mooiere tv dan die politiek correcte ingestudeerde media zinnetjes?
Eens. Of Wade.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Wright of Gar mag het toernooi winnen.
Oh, was dat satire?quote:Op zondag 20 november 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speltip 26: leer satire herkennen
Hij staat nu gelijk met het record aantal toernooizeges in 1 jaar toch? Laat hem deze dan nog maar even winnen.quote:
De middagsessie staat op het punt van beginnenquote:Op zondag 20 november 2016 13:53 schreef Germano het volgende:
Hoe laat beginnen de halve finales? Of is alles vanavond?
Had niet anders verwacht. Autowereld trekt natuurlijk meer kijkers.quote:Op zondag 20 november 2016 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we al een goede stream? Ik zie dat RTL7 weer niet live is
Ze zenden straks rugby uit. Blijkbaar is dat populairder.quote:Op zondag 20 november 2016 13:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Autowereld trekt natuurlijk meer kijkers.
quote:Op zondag 20 november 2016 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Is gewoon op de RTL stream hoor.quote:
Ik betaal al voor m'n tv-abonnement, ga geen extra geld geven omdat zij te lam zijn om uit te zenden.quote:Op zondag 20 november 2016 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon op de RTL stream hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:56 schreef PSVCL het volgende:
lampjes haken vaak af als het om de grote prijzen gaat.
Ik snap niet waarom je per se die rechten in handen wilt hebben als je het vervolgens niet uitzendt.quote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef Tagliano het volgende:
Maar er zijn dus echt nog mensen die zich erover verbazen dat RTL middagsessies niet uitzendt?
Omdat de gemiddelde middagsessie simpelweg meer kost dan oplevert om uit te zenden. Wellicht hadden ze het nu wel kunnen doen, maar ze zitten ook nog met dat rugby natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 14:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je per se die rechten in handen wilt hebben als je het vervolgens niet uitzendt.
Denk dat ze het op deze zondag zeker hadden gedaan als Rugby niet was geweest. Vorig weekend hebben ze ook smiddags gewoon alles uitgezonden toch?quote:Op zondag 20 november 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde middagsessie simpelweg meer kost dan oplevert om uit te zenden. Wellicht hadden ze het nu wel kunnen doen, maar ze zitten ook nog met dat rugby natuurlijk
Dat ze voor de finale van het rugby kiezen snap ik, het is vooral irritant dat je allerlei gare groepspartijen wel ziet, maar de grote wedstrijden niet of een paar uur later.quote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef Tagliano het volgende:
Maar er zijn dus echt nog mensen die zich erover verbazen dat RTL middagsessies niet uitzendt?
Dat zit niet zo in mijn hoofd, maar ik had het vorig weekend aardig druk dus ik kan het ook niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 20 november 2016 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat ze het op deze zondag zeker hadden gedaan als Rugby niet was geweest. Vorig weekend hebben ze ook smiddags gewoon alles uitgezonden toch?
Dat ben ik met je eens. Maar eigenlijk vind ik het in dat opzicht vooral vreemd dat de PDC ervoor kiest om de halve finales in een middagsessie te gooien. Begin dan op vrijdagavond (of in ieder geval een sessie eerder dan normaal), dan hadden we gisteravond de halve finales gehad en vanavond de finale. Was veel logischer geweest imoquote:Op zondag 20 november 2016 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ze voor de finale van het rugby kiezen snap ik, het is vooral irritant dat je allerlei gare groepspartijen wel ziet, maar de grote wedstrijden niet of een paar uur later.
Dat ookquote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar eigenlijk vind ik het in dat opzicht vooral vreemd dat de PDC ervoor kiest om de halve finales in een middagsessie te gooien. Begin dan op vrijdagavond (of in ieder geval een sessie eerder dan normaal), dan hadden we gisteravond de halve finales gehad en vanavond de finale. Was veel logischer geweest imo
Nu kunnen ze nog een zondagmiddagsessie verkopen. Blijkbaar levert dat meer op ( zowel qua kaartverkoop als TV-geld)quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar eigenlijk vind ik het in dat opzicht vooral vreemd dat de PDC ervoor kiest om de halve finales in een middagsessie te gooien. Begin dan op vrijdagavond (of in ieder geval een sessie eerder dan normaal), dan hadden we gisteravond de halve finales gehad en vanavond de finale. Was veel logischer geweest imo
Breaks zijn er om teruggepakt te worden, komt goed.quote:
Ik zou toch denken dat een extra vrijdagavondsessie nog meer oplevert, maar een kenner ben ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu kunnen ze nog een zondagmiddagsessie verkopen. Blijkbaar levert dat meer op ( zowel qua kaartverkoop als TV-geld)
die heeft allerlei beveiligings warningsquote:Op zondag 20 november 2016 14:06 schreef Szura het volgende:
Anyway: http://goatd.net/174800/watch-grand-slam-of-darts
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 20 november 2016 14:19 schreef komrad het volgende:
[..]
die heeft allerlei beveiligings warnings
quote:Op zondag 20 november 2016 14:21 schreef Tagliano het volgende:
Mani schuwt de eventuele confrontatie met mods niet zie ik
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 november 2016 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Ff een stream aanklikken zodat je zelf kunt kijken en dan de post verwijderen is ook zo lullig.quote:Op zondag 20 november 2016 14:21 schreef Tagliano het volgende:
Mani schuwt de eventuele confrontatie met mods niet zie ik
quote:Op zondag 20 november 2016 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ff een stream aanklikken zodat je zelf kunt kijken en dan de post verwijderen is ook zo lullig.
Komt Nattekrant dan weer langs?quote:Op zondag 20 november 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat wordt nog wat straks, als er tijdens het WK opeens weer gemod wordt in het dartstopic
Dat zal nooit hetzelfde zijn zonder Ambrosius.quote:Op zondag 20 november 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat wordt nog wat straks, als er tijdens het WK opeens weer gemod wordt in het dartstopic
Als DRT er daadwerkelijk komt, geen idee of dat gaat gebeuren, heb ik een vermoeden dat hij zich wellicht niet op zal geven als mod.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met dat subforum zitquote:
Daar ben ik dan mod. En dan is alles toegestaan.quote:Op zondag 20 november 2016 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als DRT er daadwerkelijk komt, geen idee of dat gaat gebeuren, heb ik een vermoeden dat hij zich wellicht niet op zal geven als mod.
Tjaptjoep.gifquote:Op zondag 20 november 2016 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan mod. En dan is alles toegestaan.
Nouja, de term "Kinderachtig gedrag uit VBL" is wel in ere in stand gehoudenquote:Op zondag 20 november 2016 14:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zal nooit hetzelfde zijn zonder Ambrosius.
Hmm, noem je nu mijn gemiddelde finish treurig?quote:Op zondag 20 november 2016 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel een beetje treurig
[ afbeelding ]
Dieptreurig.quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, noem je nu mijn gemiddelde finish treurig?
Die moet je gewoon sluiten.quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Danku![]()
Kom alleen niet van die popup met "just close it" af.
Effe wachten tot de reclame weg is (30 seconden ofzo) en dan kun je wegklikkenquote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Danku![]()
Kom alleen niet van die popup met "just close it" af.
Gisteren:quote:Op zondag 20 november 2016 14:28 schreef komrad het volgende:
wat voor kijkcijfers haalt het darten bij RTL7? vraag me af of Rugby het beter doet
Met dat rugby hebben ze volgens mij de plank misgeslagen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:28 schreef komrad het volgende:
wat voor kijkcijfers haalt het darten bij RTL7? vraag me af of Rugby het beter doet
Jij bent ook echt te lui om ietsje naar boven te scrollen hequote:
Sorry zag ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent ook echt te lui om ietsje naar boven te scrollen he
Wright is nu wel de echte nummer 3. En eigenlijk naast Gando de enige die MvG het lastig kan maken.quote:Op zondag 20 november 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
Zo, na dit toernooi staat Taylor dus weer een trede lager.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 november 2016 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wright is nu wel de echte nummer 3. En eigenlijk naast Gando de enige die MvG het lastig kan maken.
Nee hoorquote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Jullie missen de grote Dolbergshow jongens
Die eerstequote:Op zondag 20 november 2016 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij weten waar onze prioriteiten zitten
Ik ga hem over 2 weekjes van dichtbij bewonderen koekoekquote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Nee hoor, ik mis de grote MvG show zo te zien.quote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Wow, vertel mij meerquote:Op zondag 20 november 2016 14:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga hem over 2 weekjes van dichtbij bewonderen koekoek
Hmm, wel in coproductie met Wright hoorquote:Op zondag 20 november 2016 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mis de grote MvG show zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |