Dit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezellig juist. winter. Buiten donker, binnen licht en heerlijk warm.
Vind het altijd iets heel knus hebben.
Ja, dat zou leuk zijn als ik thuis kwam en er was daadwerkelijk iemand en er stond eten op tafel en zo. Helaas woon ik alleen en is het dus ook niet gezellig bij me thuis.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezellig juist. winter. Buiten donker, binnen licht en heerlijk warm.
Vind het altijd iets heel knus hebben.
Komt vanzelf wel. En tot die tijd, een kundige beta als jij kan toch alles op gezette tijden, nog voor je thuis komt, aan laten gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn als ik thuis kwam en er was daadwerkelijk iemand en er stond eten op tafel en zo. Helaas woon ik alleen en is het dus ook niet gezellig bij me thuis.
Moet nog steeds zelf koken helaas. Licht en zo kan wel eerder aan natuurlijk. Maar ja, dat koken. Kom om 7 uur eindelijk thuis, wil dan gewoon chillen in bed en niks doen, moet ik koken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. En tot die tijd, een kundige beta als jij kan toch alles op gezette tijden, nog voor je thuis komt, aan laten gaan.
Daar heb je op dit moment helemaal niets aan, maar het is wel zo, dan is het helemaal leuk als hij dadelijk terugkomtquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet nog steeds zelf koken helaas. Licht en zo kan wel eerder aan natuurlijk. Maar ja, dat koken. Kom om 7 uur eindelijk thuis, wil dan gewoon chillen in bed en niks doen, moet ik koken.
Helpt ook niet dat mijn vriend nu 1000 km verderop zit tot eind januari. Allemaal een beetje deprimerend nu.
Dat is wel zo. Nog maar een maand voordat ik hem weer kan knuffelen, gelijk twee weken lang dan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je op dit moment helemaal niets aan, maar het is wel zo, dan is het helemaal leuk als hij dadelijk terugkomt.
Ah, nog voor de kerstbomen in de Nederlandse huizen in volle glorie prijken. Dan moet je genoeg nog even doorbijten, tijd gaat snel genoeg.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Nog maar een maand voordat ik hem weer kan knuffelen, gelijk twee weken lang dan.
Oh, begin me alsjeblieft niet over de supermarkt. Brood is echt altijd op als ik er eindelijk eens heen kan rond 7 uur.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:55 schreef Scuidward het volgende:
Misschien moet je tegenover een supermarkt gaan wonen. Altijd licht in de supermarkt.
Koop je toch in het weekend enkele stronken en vries je ze in.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, begin me alsjeblieft niet over de supermarkt. Brood is echt altijd op als ik er eindelijk eens heen kan rond 7 uur.
Daar is mijn vriesvak niet groot genoeg voor. Anders zou ik ook koken voor de hele week gelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Koop je toch in het weekend enkele stronken en vries je ze in.
Ik hoop dat die maand heel snel om is. Lekker samen kerst vieren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Nog maar een maand voordat ik hem weer kan knuffelen, gelijk twee weken lang dan.
JAAA jij begrijpt het. Fucking chill lekker binnenzitten als het donker is buiten en nog mooier als het ook nog keihard regent.quote:
Awww, bedankt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die maand heel snel om is. Lekker samen kerst vieren.
Ga nachtdiensten draaien en dan bij zonsopkomst naar huis.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:33 schreef Rezania het volgende:
Dat is toch fucking deprimerend? Waarom kan het niet donker zijn als ik werk? Ik wil juist licht als ik vrij ben. Tijd voor een winterklok die 10 uur teruggaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |