Haha, ja!quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:51 schreef Kyara het volgende:
En voor het stiekem mee sneaken van speekgoedjes en je lievelingsknuffel![]()
Gefeliciteerd Away!
Is dat 'het sinterklaasboek voor peuters en kleuters'? Die is wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:30 schreef Kyara het volgende:
Er is een boek met tekeningen van Dagmar Stam Venco. Weet alleen niet meer hoe het heet. Maar wel een leuk boek.
Die leek mij ook leuk maar was bij Bol.com alleen als e-book. Dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Is dat 'het sinterklaasboek voor peuters en kleuters'? Die is wel leuk
Dag sinterklaasje, van Jacques Vriens met tekeningen van Dagmar Stam. Was ik als kind helemaal wég van.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:21 schreef vencodark het volgende:
Kennen jullie trouwens een leuk Sinterklaasboek waar een beetje de Sinttraditie wordt verteld?
Dus niet een avonturen/afwijkend verhaal of iets.
Dag,sinterklaasje op bol.com: https://go.bol.com/p/1001004011665080quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die leek mij ook leuk maar was bij Bol.com alleen als e-book. Dat wil ik niet.
Mjah, de einddatum staat al die tijd al vast, en de gastouder is ook veel te lief om zo te passeren... Daarnaast scheelt het ook nog eens zo'n ¤300 per maand.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Kun je m daar dan niet lekker laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |