Heb je ook een Chaturbate account?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random kerels op chatrandom.
Is wel grappig.
Gekkiemagnet eerder ahahaquote:
denk je dat ik aantrekkelijk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zo
why, beste KS. Y?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random kerels op chatrandom.
Is wel grappig.
7 is best hoog tochquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond foto tegenvallende 7/10
jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
7 is best hoog toch
maar hunks zijn minstens 9,2
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik aantrekkelijk ben?
En wat was de conclusie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
was er toen nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niks
wat doe je dan in hemelsnaam op fokquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja
Weenie hang enkel met 10/10
Welke eps van BM heb je al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.
Weinig. Seizoen 1 en eerste van seizoen 3. Netflix begint met afspelen bij seizoen 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke eps van BM heb je al gezien?
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.quote:
Hangt er van af of het leuk is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook een Chaturbate account?
Beetje hunks kijken toch.quote:
plantsexualquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |